Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe zielig is alleen zijn - waar liggen de grenzen?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
- Aantal honden: 2
Ik ben chauffeur van beroep en heb de labrador jaren meegenomen in de cabine elke dag. Hij vond het geweldig, de klanten ook en diegene die mijn telefoon uit de cabine probeerde te jatten iets minder
Oei, wat zag die bleek heheh.
Maar hij wordt nu wat ouder en kan dus niet meer mee. kan goed alleen zijn en dan zijn er dagen bij dat het 8 uren zijn. Ik kan het niet helpen, er moet brood op de plank komen, het is niet anders. Ik sta vroeg op voor een lange wandeling zodat ze de laatste druppel tegen een boom geperst hebben en ga dan pas werken.
De mensen die de mening hebben dat dit te lang is mogen dit zeggen maar de honden gaan voor niemand en niets weg! Ik heb er voor gekozen en als ik thuis ben staan ze op de eerste plaats, ze komen niets tekort. In het weekend indien mogelijk sleep ik ze overal mee naar toe.
De tijd dat ik financieel onafhankelijk ben en niet meer hoef te werken, daar moet ik nog een paar weekjes op wachten

Oei, wat zag die bleek heheh.
Maar hij wordt nu wat ouder en kan dus niet meer mee. kan goed alleen zijn en dan zijn er dagen bij dat het 8 uren zijn. Ik kan het niet helpen, er moet brood op de plank komen, het is niet anders. Ik sta vroeg op voor een lange wandeling zodat ze de laatste druppel tegen een boom geperst hebben en ga dan pas werken.
De mensen die de mening hebben dat dit te lang is mogen dit zeggen maar de honden gaan voor niemand en niets weg! Ik heb er voor gekozen en als ik thuis ben staan ze op de eerste plaats, ze komen niets tekort. In het weekend indien mogelijk sleep ik ze overal mee naar toe.
De tijd dat ik financieel onafhankelijk ben en niet meer hoef te werken, daar moet ik nog een paar weekjes op wachten

Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
-
- Vaste gebruiker
ja ok je hebt wel gelijk, maar voor mij zelf wil ik niet langer als 3 uur aanhouden. anders ga ik mijzelf schuldig voelenMartijn schreef:Als ze het goed aangeleerd hebben gekregen mag het ook wel langer dan drie uur hoor.daantje1983 schreef:ik vind het alleen laten van een hond niet erg, MITS ze het hebben aangeleerd en niet hoeft ze niet langer als 3 uurtjes
Mijn honden zijn makkelijk 10 uur alleen. Wel heel zelden natuurlijk want er is geen bal aan voor ze. Maar ze vinden het buiten saai niet erg.
Wij vinden het erger.
Volgend jaar komt er een pupje bij en dan is het afgelopen met lang weggaan. Maar ik denk eigenlijk dat de pup dan gewoon meegaat.

groetjes danielle