Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pakwerk voor huis genoot mag dat
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Pakwerk voor huis genoot mag dat
Even een vraag aan de kenners onder jullie,
Mag een clubpakwerker (C licentie) tijdens een examen de hond van zijn huis genoot "opnemen" (kan niet zo gauw een andere bewoording er voor vinden)
In Duitsland was dit namelijk vroeger verboden, en is tegenwoordig weer wel mogelijk bij mijn weten.
en ben je als club pakwerker automatisch C pakwerker of heb je daarvoor een licentie nodig.
bedankt alvast voor jullie antwoorden
Willem
Mag een clubpakwerker (C licentie) tijdens een examen de hond van zijn huis genoot "opnemen" (kan niet zo gauw een andere bewoording er voor vinden)
In Duitsland was dit namelijk vroeger verboden, en is tegenwoordig weer wel mogelijk bij mijn weten.
en ben je als club pakwerker automatisch C pakwerker of heb je daarvoor een licentie nodig.
bedankt alvast voor jullie antwoorden
Willem
Ik heb geen hond, ik heb boxers
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Volgens mij is het geen probleem als een clubpakwerker een examen draait, ook niet voor een bekende hond.
Of begrijp ik je vraag niet goed?
Of begrijp ik je vraag niet goed?
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik snap de vraag niet geloof ik

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik zal het proberen te verduidelijken voor diegene die het niet helemaal snappen.
Stel ik doe pakwerk (IPO) bij een club, ben je dan automatisch C pakwerker, of moet je eerst een examen hebben gedraaid ergens.
En mag je de hond van je partner opnemen tijdens een examen. (in Duitsland was dit namelijk in het verleden verboden bij de Boxerclub)
De antwoorden op deze vragen kan ik namelijk nergen terug vinden, op de site van de Raad en op de site van CWH en de NBG staat namelijk hier niets over geschreven.
Volgens mij moet zo iets volgens de FCI geregeld zijn of vergis ik me nu ?
Stel ik doe pakwerk (IPO) bij een club, ben je dan automatisch C pakwerker, of moet je eerst een examen hebben gedraaid ergens.
En mag je de hond van je partner opnemen tijdens een examen. (in Duitsland was dit namelijk in het verleden verboden bij de Boxerclub)
De antwoorden op deze vragen kan ik namelijk nergen terug vinden, op de site van de Raad en op de site van CWH en de NBG staat namelijk hier niets over geschreven.
Ik heb geen hond, ik heb boxers
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hij moet wel een C-licentie hebben bij de NBG, maar deze kan de vereniging aanvragen hoeft geen examen voor gedaan worden voor zover ik weet.Blije Wereld schreef:Ik zal het proberen te verduidelijken voor diegene die het niet helemaal snappen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1