Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lijkt mij ook wel wat. Voor mij teld ook als het te doen is dan kom ik kan. Dan kan pasja ook een keer mee. Moeten we dus wel ergens waar we ook geen loslopende honden tegen komen he?
Dus als het een beetje in de buurt van assen of zwolle/kampen is willen wij ook wel mee
Dan weet ik niet of ik silly wel mee neem. Met 2 honden aan de riem lopen gaat niet zo fijn. Zeker niet omdat silly niet erg lekker mee loopt aan de riem en omdat ik mijn handen vol heb aan pasja.
Maar als vriend lief mee gaat (i.v.m. vervoer) dan gaat silly wel mee. Mag hij die vasthouden
Nouuuuu, ze was ineens heel snel en hendig gisteren hoor
Ik doe niet mee met aanlijnwandelingen trouwens (haha, ook al niet; ik doe gewoon niet mee met wandelingen waar van tevoren allerlei regels vastgesteld worden )
Ik doe niet mee met aanlijnwandelingen trouwens (haha, ook al niet; ik doe gewoon niet mee met wandelingen waar van tevoren allerlei regels vastgesteld worden )
Misschien wel, ik weet niet of dat gaat met onze honden en of ik uberhaubt wel mee kan wandelen. Cleo wil los en Dapper wil ruzie Maar misschien chillen ze wel en lukt het.
Ik sta open en denk erover want we hebben toch al plannen om Dapper socialer te maken, misschien een leuke test?
pasja85 schreef:Lijkt mij ook wel wat. Voor mij teld ook als het te doen is dan kom ik kan. Dan kan pasja ook een keer mee. Moeten we dus wel ergens waar we ook geen loslopende honden tegen komen he?
Dus als het een beetje in de buurt van assen of zwolle/kampen is willen wij ook wel mee
Dan weet ik niet of ik silly wel mee neem. Met 2 honden aan de riem lopen gaat niet zo fijn. Zeker niet omdat silly niet erg lekker mee loopt aan de riem en omdat ik mijn handen vol heb aan pasja.
Maar als vriend lief mee gaat (i.v.m. vervoer) dan gaat silly wel mee. Mag hij die vasthouden
Als Erwin die dag vrij is (en ik dus een auto heb), de afstand een beetje te doen is ik tegen die tijd helemaal zelf op de snelweg durf te rijden :N: wil ik wel met je mee en dan wil ik Silly wel vasthouden, mocht vriendlief niet kunnen. Ik neem Saffie iig niet mee naar een aanlijnwandeling want die vind daar niets aan denk ik.
Ja, waarom niet? We moeten alleen nog wel even een lokatie verzinnen!
Ok dan. Omdat er nog geen locatie bekend was, leek het me handig om het weer even onder de aandacht te brengen.
Midden van land is voor iedereen denk ik het makkelijkst. Omg. Apeldoorn vind ik prima.
Nee, dat klopt, het topic was ook langer maar de berichten van na de 24e zijn verdwenen, daar stonden nog waardevolle tips in maar die weet ik helaas niet meer . Ik dacht ook de Posbank?
http://www.paviljoendeposbank.nl/. Schijnt echt definitief GEEN losloop gebied te zijn en daar wordt ook streng op gecontroleerd. we kunnen ons daar verzamelen en dan één van de aangegeven routes lopen.