Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen samen met een ezel.
Moderator: moderatorteam
- Anya
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Wandelen samen met een ezel.
Wij organiseren wandelingen met overnachtingen die anders dan anders zijn voor hondenliefhebbers. Ze zijn kleinschalig, gezellig en anders.
Op een oppervlakte van ca. 2 hectare hebben we een kleinschalige minicamping met paalhutten, trekkerhutten en een kampeerhut waar we van harte welkom zijn met onze hond. Het verblijf is uniek rond een fruitboomgaard aan de rand van het weiland waar ook de ezels verblijven.
Op de tweede dag na een korte uitleg over het hoe en wat van een ezel beginnen we aan een dagtocht. De wandeling verloopt relaxt want onze ezels helpen met het dragen van de bagage/lunch.
Kijk op onze site onder wandel/trektochten voor meer info. Op dit moment moet je het andere adres aanklikken op onze site.
Groetjes Anya.
Op een oppervlakte van ca. 2 hectare hebben we een kleinschalige minicamping met paalhutten, trekkerhutten en een kampeerhut waar we van harte welkom zijn met onze hond. Het verblijf is uniek rond een fruitboomgaard aan de rand van het weiland waar ook de ezels verblijven.
Op de tweede dag na een korte uitleg over het hoe en wat van een ezel beginnen we aan een dagtocht. De wandeling verloopt relaxt want onze ezels helpen met het dragen van de bagage/lunch.
Kijk op onze site onder wandel/trektochten voor meer info. Op dit moment moet je het andere adres aanklikken op onze site.
Groetjes Anya.
- tazzz
- Actief
- Mijn ras(sen): old englisch bulldog
- Aantal honden: 1
- Anya
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Anya
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik zat mij net te bedenken dat ik het beter onder vakanties had kunnen plaatsen. Als je denkt dat het alleen een wandeling is dan kan ik de reactie begrijpen. Verder krijg ik ook geen reacties dat het te duur is.kim bloemen schreef:180 euro vind ik reuze meevallen. voor een weekendje centre parcs betaal je 190 euro en dan heb je alleen een huisje met helemaal niks. geen lunch en geen avondeten. Mij lijkt het best leuk om zo'n mijn weekendje weg te besteden.
Groetjes Anya.
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Wandelen met een ezel
Dat zou Laika hier wel leuk vinden denk ik

Dat zou Laika hier wel leuk vinden denk ik

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Als het maar 4 poten en een staart heeft
- Aantal honden: 2
Dit hebben we vorig jaar bij jullie gedaan met het bedrijf waar ik werk. Leuke ezels (nog koppiger dan mijn honden
) en mooi wandelgebied..
Of dit voor honden geschikt is betwijfel ik, had die van mij ook niet bij me maar voor kinderen is dit wel erg leuk!
Over het geld laat ik me niet uit, kan niet beoordelen of veel/weinig is, het bedrijf betaalde....

Of dit voor honden geschikt is betwijfel ik, had die van mij ook niet bij me maar voor kinderen is dit wel erg leuk!
Over het geld laat ik me niet uit, kan niet beoordelen of veel/weinig is, het bedrijf betaalde....

Max (RIP)..........Baldo (RIP)...............Senna
Sorry, maar ik ben duitse prijzen gewend dan.Anya schreef:Het is een compleet verzorgd weekend met overnachting, ontbijt, lunch en avondeten. Kan jij het goedkoper organiseren dan, want dan wil ik wel iets samen met jou organiseren?Melanie 74 schreef:Sorry hoor maar een prijs vanaf 180 euro vind ik niet meer gezellig
Groetjes Anya
Is die 180 euro voor 2 personen?? inclusief twee honden?