Wie heeft ervaring met dalmatische honden en kan me zeggen of ze echt goede waakhonden zijn.
Dank voor alle info !
Moderator: moderatorteam
evaellenjoan schreef:Elk naslagwerk dat ik heb geraadpleegd en elke internetsite die ik heb gezien stellen dat ze hele goeie waakhonden zijn. K wou zien of er hier mensen zijn met dalmatiers die dat bevestigen kunnen.
Ik denk dat ze niet veel aan de rasvereniging hier heeft. woonplaats: Spanje. Of misschien dat ze een import zou willen?spike schreef:Nah, echte waakhonden, nee dat is niet gegarandeerd. Ik heb er eentje die aanslaat, maar ik heb er ook eentje die gezellig al haar speelgoed gaat brengen als er iemand aan komt, want je weet maar nooit of ze soms per ongeluk met je willen spelen![]()
Wanneer je interesse hebt in de dalmatische hond, neem eens contact op met de rasvereniging, zij kunnen een heleboel van je vragen beantwoorden!
ohw daar heb ik niet opgeletboxersien schreef:Ik denk dat ze niet veel aan de rasvereniging hier heeft. woonplaats: Spanje. Of misschien dat ze een import zou willen?spike schreef:Nah, echte waakhonden, nee dat is niet gegarandeerd. Ik heb er eentje die aanslaat, maar ik heb er ook eentje die gezellig al haar speelgoed gaat brengen als er iemand aan komt, want je weet maar nooit of ze soms per ongeluk met je willen spelen![]()
Wanneer je interesse hebt in de dalmatische hond, neem eens contact op met de rasvereniging, zij kunnen een heleboel van je vragen beantwoorden!![]()
Volgens mij heeft ze zelf een nest dalmaten liggen.