bullenmama schreef:Fijn dat je het hierbij wil laten. Wel doen dan he, of kan ik dreig-en haatmailtje nummer 27 op de stapel gaan leggen en moet ik weer de politie op je dak sturen om van je af te komen ?
===============================================
Nog even voor mensen die denken : waarom gaat Ellen er niet inhoudelijk op in: dat is precies waar Yvonn op wacht.
Wat zij schrijft over mij is 1 bonk leugens, makkelijk voor mij om ze 1 voor 1 te weerleggen, maar dan moet ik weer de strijd met haar aan. Die strijd heeft niets te maken met engelse bulldoggen maar ligt op het persoonlijke vlak. Er is ook een derde persoon bij betrokken, daar hebben wij onlangs een rechtzaak van gewonnen. Als ik inhoudelijk op haar aanvallen in ga hier, hoe graag ik dat ook wil, dan moet ik die persoon er ook bij gaan betrekken.
Klinkt allemaal vaag en raar, wie echt wil weten hoe of wat ( kan ik me amper voorstellen): via pb of telefoon kan ik het uitleggen, maar niet op een openbaar forum.
Tuurlijk is het voor jou bedreigend als mensen worden geattendeerd op het feit dat ze geen pup bij jou moeten kopen, omdat de omstandigheden waarin ze gefokt zijn verreweg verantwoord zijn.
Tuurlijk voel jij je bedreigd in je toekomstplannen om de dochters van je absoluut voor de fok ondeugdelijk teef vol te dauwen met jong.
{Want wie moeten er anders centjes verdienen voor bullemama.}
Tuurlijk schreeuw jij om het hardst allemaal LEUGENS, en haal je er de halve wereld bij, en verzonnen verhalen om de aandacht af te leiden van de waarheid.
En tuurlijk kan jij het als persoonlijk opvatten, dat ik jou er x op x op attendeer.............
Mens gaat toch krassen!!!!!!!!!!!!!!!
En laat het fokken van een "toekomstige" gezonde bullen populatie over aan wie er echt verstand van hebben, aan die zich daadwerkelijk verdiepen in het welzijn en verbeteren van het ras.
Want ik ben er van overtuigd dat daardoor deze geweldige mooie honden met hun niet te evenaren karakters wel dergelijk een haalbare en gezonde toekomst hebben.........
En uhu… zit na al maaaanden te wachten op die vermeende politieagent die jij mijn op het dak zou hebben gestuurd.
Mss komt hij/zij binnenkort wel langs, mogelijk undercover verkleed als zwarte piet.
Komt i via m`n dak door de schoorsteen zo m`n woonkamer binnen glijden, o jee zou er bang van worden heeeel bedreigend hoor, straks krijg ik nog de roe.
De mazel, dat ik mee moet naar Spanje, die zal ik dan wel weer niet hebben.
Goed waar ging het over in deze topic................... o jaa
Dit is mijn aanbeveling voor aspirant kopers, er zijn wel dergelijk vele gezonde en verantwoord gefokte bullen.
Maar verdiep je eerst terdege in het ras, en ga niet met de eerste de beste fokker in zee.
Gebruik je verstand, geef je ogen en oren de kost en daarna je hart.
En dan kan je uiteindelijk toch nog pech hebben, net zo als in het hartverscheurende verhaal van "Gucci"
Maar dit kan je ook overkomen met een ander ras.
Dus wat ik wil zeggen neem je verantwoordelijkheid gebruik je verstand... en gaaaa er voor.
Ik heb er nog nooit 1 dag spijt van gehad, oké ze ruften en snurken als geen andere hond, ze kunnen b.v. niet met de fiets mee rennen, maar wel dergelijk lange wandelingen maken, en als het boven de 25 graden word zijn ze niet vooruit te branden en en…..
Als je dat als een beperking of een belasting ziet, tja dan moet je zeker geen bull nemen, mss wel helemaal geen hond.