Ik denk 'ik vraag het toch even'Reini schreef:Je schrijft zelf al dat jij Bram in de gaten houdtZoek stok! schreef:Maar vind je mij dan ook fout als ik op een bankje in de Soesterduinen zit? Ik laat Bram dan ook gewoon rondhobbelen. Ik houd hem wel in de gaten, maar hij heeft nooit problemen.Reini schreef: Dit is exact de reden waarom ik al maanden niet meer op de hei kom waar ik voorheen altijd met veel plezier liep. Groepjes mensen zitten op de bankjes, de honden worden niet meer in de gaten gehouden en tussen die honden zitten er twee die Vegas en mij iedere keer dat we ze tegenkomen lastigvallen zonder dat iemand er wat aan doet.en ik weet dat jij Bram niet bij andere honden laat aanklooien. Jij roept Bram ook bij je als een aangelijnde hond in de buurt komt als jij op het bankje zit, dat is een heel verschil met mensen die op een bankje gaan zitten, gaan zitten beppen
en niet meer weten wat hun hond uitvoert.
Het gaat mij puur en alleen om de honden die doelbewust ruzie komen zoeken. Zoals jij weet ga ik ook gewoon met aangelijnde Vegas bij de Kiosk zitten en dan kunnen honden best naar hem toekomenAls ik het te druk vind worden, of ik zie een baas/hond combi die ik niet vertrouw, dan ga ik weg.
En ja, zoals ik eerder al aangaf, ik zie idd het slechtste van hondenbazen als ik met jou loop. Ongelofelijk hoe mensen hun reu maar om Vegas laten heendraaien met ruziezoekerige houding.
En ik weet ook dat jij helemaal geen problemen hebt met honden die even komen buurten. Het gaat echt om honden die problemen zoeken en waarvan de bazen het totaal laten afweten.