Ik heb er erg veel zin in

Moderator: moderatorteam
*proest* foutje, jaRosita Compagner schreef:Gewoon Dog Center denk ik toch? http://www.dogcenter.nl
Maar Dog Dance Center klintk wel leuk;-) Zolang je het Martin maar niet laat horen![]()
Veel plezier!
Ik ben niet naar de Winner geweest, helaasfabienne s schreef:nee ik ga daar niet heen,doe nog geen doggy dance met mijn honden(thuis wel een beetje)wil graag wel doggy dancen en waarschijnlijk gaan ze dat op mijn club ook geven in de toekomst.heb afgelopen zondag op de winner Mary Ray gezien met haar BC,kippenvel kreeg ik ervan zo gaaf.heb thuis van haar een boek en daaruit doe ik nu wat met mijn honden.heb jij misschien nog site's of kc's bij mij in de buurt(alkmaar)die het geven,of wanneer er een workshop gehouden wordt voor onervaren mensen?
Nou, het was best leukSita schreef:En hoe ging het? Veel geleerd? Ben erg nieuwsgierig ?
De hond over de rug laten springen, die oefening moet je met iemand samen doen in het beginsaffie schreef:Klinkt hardstikke leuk!
Welke nieuwe oefeningen heb je geleerd?
Ik heb me ook ingeschreven maar eigenlijk denk ik dat ik er weinig aan hebSita schreef:Klinkt goed Reini![]()
Ik heb me ingeschreven voor de vervolgcursus op de kc. Helaas wordt die niet gegeven door Brigitte, maar ze komt wel een paar keer kijken heeft ze beloofd.
Achteruit weaven vind ik erg lastig dus het zal wel even duren voordat dat er goed in zitsaffie schreef:Achteruit weaven is inderdaad heel erg leuk, en spectaculair om te zien. Het duurde bij Saffie best lang voordat het wat vloeiender ging, maar nu kan ze het meestal best wel goed.
Ik heb Saffie geleerd om over mijn rug te laten springen met behulp van Erwin. Daarna had ze het vrij snel door dus als ik nu door mijn knieen ga komt ze direct aanrennen en spring ze over me heen. Alleen de laatste paar keer stopte ze daarna direct voor de beloning, en daardoor maakte ze een beetje een rare scheve sprong en kwam ze ook raar terecht bij het landen.
Dus ik dacht slim te wezen door een balletje vast te houden zodat ik die kon gooien zodat ze door kon rennen. Mooi niet dus, ze rende om me heen en sprong me van voren omver omdat ze de bal wilde hebben(extreme ballengek)
Dus daar moet ik nog wat op verzinnen, ik dacht aan leren dat de beloning komt als ze een paar meter verder is.
Heb je je al een beetje voorbereid op de wedstrijd, met liedje en routine enzo?