Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Clubs
Moderator: moderatorteam
- Crientjuh26
- Vaste gebruiker
Clubs
Hallo wij hebben een mechelse herder van nu 10 weken oud, het is de bedoeling als hij de juiste leeftijd heeft bereikt om hem te gaan trainen voor beveiligingshond cq politiehond... Nu is mijn vraag weet iemand in de buurt van Helmond en omstreken een club die specifiek niet werkt met tackers ( stroom) en slipkettingen?
Groetjes Corina
Groetjes Corina
Grote poot van Boris Kleine poot van Diesel

- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- Aantal honden: 1
- Crientjuh26
- Vaste gebruiker
Ben benieuwd of je die kan vinden[quote]
Ja ik ook vind het persoonlijk wel vreemd dat ze zo moeilijk te vinden zijn of ben ik de enigste die anders denkt over tackers en slipkettingen...
Op de puppycurcus zijn ze ook met man en macht aan het zoeken..maar tot nu toe geen succes...Helaas het moet toch ook anders kunnen...
Groetjes Corina
Ja ik ook vind het persoonlijk wel vreemd dat ze zo moeilijk te vinden zijn of ben ik de enigste die anders denkt over tackers en slipkettingen...
Op de puppycurcus zijn ze ook met man en macht aan het zoeken..maar tot nu toe geen succes...Helaas het moet toch ook anders kunnen...
Groetjes Corina

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
ik zou zo zeggen:probeer het
Maar een club vinden die helemaal zonder is, denk niet dat je die vindt.

Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
-
- Actief
- Contacteer:
ik sluit me bij je aan selena dat is zoeken naar de bekende speld in de hooiberg maar succes met zoekenSelena schreef:ik zou zo zeggen:probeer het![]()

Groetjes Dierenfreek
Duco is mijn kampioen, En Rebbel volgt hem op dat weet ik zeker

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
- Actief
- Contacteer:
nee verplichten kunnen ze je het niet maar ik ben er van overtuigt dat als jij een echte werhond hebt in hart en nieren denk ik dat je er vast wel 1 nodig hebtmaart schreef:ik denk dat het moeilijk zal zijn,
maar ze kunnen je toch niet verplichten van een TT of slip te gebruiken?

Groetjes Dierenfreek
Duco is mijn kampioen, En Rebbel volgt hem op dat weet ik zeker

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Nee, doe ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat er op de club helemaal zonder wordt geoefendmaart schreef:ja, weet ik. Gebruik ik zelf ook.![]()
Maar bij mijn jonge hond kunnen ze mij echt niet verplichten van hem een TT aan te doen

Als ik TS goed snap wil ze een KNPVclub waar helemaal niet wordt gewerkt met slip, TT oid.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
-
- Zeer actief
begrijp ik, maar dat zal binnen de africhting moeilijk te vinden zijn denk ik , vooral de slipkettin danSelena schreef:Nee, doe ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat er op de club helemaal zonder wordt geoefendmaart schreef:ja, weet ik. Gebruik ik zelf ook.![]()
Maar bij mijn jonge hond kunnen ze mij echt niet verplichten van hem een TT aan te doen![]()
Als ik TS goed snap wil ze een KNPVclub waar helemaal niet wordt gewerkt met slip, TT oid.

en dat wil ik dus zeggen: je kan gaan trainen op de club, maar het dan zelf niet gebruiken.
een beetje een goede training zal dat respecteren

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
denk niet dat je die zult vinden, maar dat wil toch niet zeggen dat jij hem dan moet gebruikenCrientjuh26 schreef: Ja ik ook vind het persoonlijk wel vreemd dat ze zo moeilijk te vinden zijn of ben ik de enigste die anders denkt over tackers en slipkettingen...
Groetjes Corina

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat denk ik ookdierenfreek schreef:nee verplichten kunnen ze je het niet maar ik ben er van overtuigt dat als jij een echte werhond hebt in hart en nieren denk ik dat je er vast wel 1 nodig hebtmaart schreef:ik denk dat het moeilijk zal zijn,
maar ze kunnen je toch niet verplichten van een TT of slip te gebruiken?of een slip of een prikker
![]()
Groetjes Dierenfreek

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Crientjuh26
- Vaste gebruiker
Hmzz
Niet echt het antwoord waar ik op gehoopt had haha maar dat ligt niet aan jullie info...
In ieder geval bedankt voor de moeite mocht ik er een vinden zal ik dat zeker even laten weten hier...
Groetjes Corina
In ieder geval bedankt voor de moeite mocht ik er een vinden zal ik dat zeker even laten weten hier...

Groetjes Corina

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Hmzz
maar waarom specifiek zo'n vereniging (die je dus waarschijnlijk niet zal vinden) waarom niet gewoon zelf op een andere manier trainen ongeacht de manier van de club, alhoewel dat ook niet helemaal opgaat natuurlijk, het zijn allemaal individuen met allemaal een eigen inbreng. De een doet het zo en de ander weer op een andere manier.Crientjuh26 schreef:Niet echt het antwoord waar ik op gehoopt had haha maar dat ligt niet aan jullie info...
![]()
Groetjes Corina

- rovianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 1
Er staat zo niet bij hoe ze trainen... http://members.chello.nl/l.dovens/frame/totaalframe.htm maar misschien kun je hier wat info vragen?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
het lijkt in ieder geval of deze hond een TT omheeft maar of dat mag op een oefendag..rovianne schreef:Er staat zo niet bij hoe ze trainen... http://members.chello.nl/l.dovens/frame/totaalframe.htm maar misschien kun je hier wat info vragen?

maar laat ik het zo zeggen ik denk dat er hier niet zonder slipketting, prikker of TT getraind wordt

-
- Vaste gebruiker
Heb het ff nagevraagd bij mijn vriend (die doet pakwerk bij een KNPV vereniging). Volgens hem is dit idd een teletac en is dat toegestaan op een oefendag. (bij een keuring of officiele wedstrijd niet natuurlijkmalinois schreef:
het lijkt in ieder geval of deze hond een TT omheeft maar of dat mag op een oefendag..ben niet zo thuis in de knpv

"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry

-
- Actief
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik geloof niet dat er clubs in de omgeving zijn waar persé niet met tt, slipketting of ander hulpmiddel getraind wordt, zeker niet binnen de africhting voor de praktijk
Maar dat wil niet zeggen dat je het zelf dus ook moet gebruiken. Het is jouw hond.

Maar dat wil niet zeggen dat je het zelf dus ook moet gebruiken. Het is jouw hond.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Anya
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hallo,
Mij lijkt het beste gewoon beginnen met trainen. Als je goede trainers hebt die zien wel wat een hond nodig heeft. Bij onze club wordt die niet veel gebruikt. Kyra heeft het niet nodig voor zou dat net teveel correctie zijn. Zo moet je altijd zoeken wat het beste is. Wel is het als ze heel gedreven en hard zijn moet het soms wel. Ik vind het knap als het je zonder pinband of slipketting lukt, waarom wil je perse zonder?
Groetjes Anya.
Mij lijkt het beste gewoon beginnen met trainen. Als je goede trainers hebt die zien wel wat een hond nodig heeft. Bij onze club wordt die niet veel gebruikt. Kyra heeft het niet nodig voor zou dat net teveel correctie zijn. Zo moet je altijd zoeken wat het beste is. Wel is het als ze heel gedreven en hard zijn moet het soms wel. Ik vind het knap als het je zonder pinband of slipketting lukt, waarom wil je perse zonder?
Groetjes Anya.