Ik heb hier een leuke foto die ik gisteren gemaakt heb( zweefduik vanaf de kant ) en een filmpje van vorig jaar, toen onze Tom er ook nog bij was. ( die is helaas overleden dit jaar)

http://members.home.nl/sanderenjettyvan ... 131105.wmv
Moderator: moderatorteam
Ze begeleiden erg goed, leuke plek om zwemmen te leren weet ik van vrienden.jacky2004 schreef:dat wil ik ook graag weten, mijn hond is namelijk bang in het water, terwijl als ik de zee in gaat gaat hij mee tot hij niet verder kan lopen (hij durft niet te zwemmen )pia zz schreef:kun je zelf ook meezwemmen??
ja ik heb van alles geprobeerd, hem meenemen met mij het water in, met snoepjes, koekjes, andere honden.Jaap* schreef:Ze begeleiden erg goed, leuke plek om zwemmen te leren weet ik van vrienden.jacky2004 schreef:dat wil ik ook graag weten, mijn hond is namelijk bang in het water, terwijl als ik de zee in gaat gaat hij mee tot hij niet verder kan lopen (hij durft niet te zwemmen )pia zz schreef:kun je zelf ook meezwemmen??
Felix had hetzelfde probleem trouwens, wij zijn toen gewoon op een warme dag in een meertje gaan staan met een zak chips, zwemt nu wel goed
net als apporteren (ik weet niet precies hoe je het schrijft) vind jacky echt niet leuk, maar behendigheid of fietsen of gewoon wat gehoorzaamoefeningen daar maak je hem blij mee.Jaap* schreef:jacky2004 schreef:...er zijn 10000 meer leuke dingen die we kunnen doen.
en samen zwemmen is ook leuk alleen nu nie hahaha