Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoals ik na de vorige mede door mij georganiseerde grote wandeling (After Summerwandeling in September) aankondigde, wil ik met Vegas niet meer in een groep met 'vreemde' honden wandelen.
Op oudejaarsdag gaan ik met een aantal forummers wandelen en deze wandeling is via pb geregeld zodat Vegas zeker weten los kan lopen. Het is dus een besloten wandeling
Ik kondig het hier maar even netjes aan met een uitleg zodat er hopelijk geen gedoe ontstaat na de wandeling.
Groetjes Reini
Laatst gewijzigd door Reini op 30 dec 2006 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
groot gelijk.
als je op die manier lekker met vegas wandelen kunt is dat toch prima.
en voor anderen die lekker willen wandelen is er een wandeling op bussloo.
voor ieders wat wils zeggen we dan maar.
Benthor schreef:Ik vraag mij af waar je hond aan moet voldoen om los veilig met Vegas te kunnen wandelen. No pun intendeded.
Reini wil niet dat Vegas vechtervaringen opdoet, dan is het toch niet zo moeilijk om te bedenken waar een volle Staffordreu leuk mee kan wandelen zodat hij ook eens lekker in een groepje mee kan lopen.
Veiligheid voor alles.
Reini en degene die met haar mee gaan wandelen: heel veel plezier!
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoe je voorkomt dat je andere groepjes honden tegenkomt tijdens de wandeling, waar wel vreemde honden bij zullen zitten. Dat kan je toch nooit uitsluiten, of heb je daar iets op verzonnen?
LongFields schreef:Veiligheid voor alles.
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoe je voorkomt dat je andere groepjes honden tegenkomt tijdens de wandeling, waar wel vreemde honden bij zullen zitten. Dat kan je toch nooit uitsluiten, of heb je daar iets op verzonnen?
Bedankt
We lopen op 31 december met een groepje honden en die honden zijn dan mooi bliksemafleiders
Zonder dollen: in een groepje kan ik bij naderende honden lekker afstand nemen met Vegas Vanmorgen heb ik met een klein groepje in de duinen gewandeld en naderende honden gaan dan toch naar de loslopende honden toe (ik lijn Vegas aan als er onbekende honden aan komen) waardoor ik mooi door kan lopen. En anders zijn er altijd nog andere bij om eventuele reuen af te leiden als ze toch naar mij en Vegas toe willen
LongFields schreef:Veiligheid voor alles.
Bedankt
We lopen op 31 december met een groepje honden en die honden zijn dan mooi bliksemafleiders
Zonder dollen: in een groepje kan ik bij naderende honden lekker afstand nemen met Vegas Vanmorgen heb ik met een klein groepje in de duinen gewandeld en naderende honden gaan dan toch naar de loslopende honden toe (ik lijn Vegas aan als er onbekende honden aan komen) waardoor ik mooi door kan lopen. En anders zijn er altijd nog andere bij om eventuele reuen af te leiden als ze toch naar mij en Vegas toe willen
tijger2 schreef:Heel veel plezier Reini, en goed dat je het nu even hebt gemeld. Dat scheelt weer een hele hoop gezeik zoals we dat vorig jaar hebben gehad.
Het is toch van de zotte dat je gezeik krijgt als je een wandeling niet meldt
Brigitte schreef:
Dan was ik daar net op tijd weg vanmorgen
Was jij er ook? Wat jammer dat we je niet zijn tegengekomen! Ik was waarschijnlijk wel de andere kant opgerend :N: maar ik had dan toch even kunnen zwaaien
Brigitte schreef:
Was jij er ook? Wat jammer dat we je niet zijn tegengekomen! Ik was waarschijnlijk wel de andere kant opgerend :N: maar ik had dan toch even kunnen zwaaien
Ja, ik ga ook best regelmatig maar ik ben wel erg vroeg hoor
Brigitte schreef:
Ga jij helemaal vanuit Den Haag naar de Soesterduinen
Brigitte schreef:
Ga jij helemaal vanuit Den Haag naar de Soesterduinen
Helemaal? Als ik hem op zijn staart trap rijd ik er nog geen 3 kwartier over
Brigitte schreef:
Vandaag waren we aan de late kant (11.00) maar normaal gesproken ben ik er ook vroeger. Ik wist helemaal niet dat jij daar ook regelmatig loopt. Ga je dan met Tank en Alano?
Brigitte schreef:
Vandaag waren we aan de late kant (11.00) maar normaal gesproken ben ik er ook vroeger. Ik wist helemaal niet dat jij daar ook regelmatig loopt. Ga je dan met Tank en Alano?
Ja, maar ook wel vaak alleen met Alano aangezien Tank vaak uit logeren is
Ik loop wel veel vroeger dan hoor, als ik alleen Alano heb ben ik er zo rond 09.00 uur en met beide vanaf 05.30 uur tot zo'n 08.00 uur.