Leuk Marloes !Marloes schreef:Wij komen wel hoor!!!

Moderator: moderatorteam
dan moet ie vanavond maar lekker in een dekentje bij je gaan liggen opdrogen...lekker warm op de bank, voor de verwarming...en zich lekker laten vertroetelen door de baasjesMarloes schreef:Robbie is helemaal moe...
Op zijn buik zijn wat rode plekken. Ik denk dat hij aan zijn onderlijf gegrepen is.
Hij is nog wel lichtelijk geshokeerd (ik ook nog wel).
We wilden even kijken en meneer begon te happen en trilde als een rietje. Ik heb hem even gedoucht, even het kwijl van Fritz eruit...
Dat komt helemaal goed!!mercedes2803 schreef:dan moet ie vanavond maar lekker in een dekentje bij je gaan liggen opdrogen...lekker warm op de bank, voor de verwarming...en zich lekker laten vertroetelen door de baasjesMarloes schreef:Robbie is helemaal moe...
Op zijn buik zijn wat rode plekken. Ik denk dat hij aan zijn onderlijf gegrepen is.
Hij is nog wel lichtelijk geshokeerd (ik ook nog wel).
We wilden even kijken en meneer begon te happen en trilde als een rietje. Ik heb hem even gedoucht, even het kwijl van Fritz eruit...
Dit wilde ik ook typen.miekmiek schreef:Ik kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent. Hoe is dat gebeurd dan?Marloes schreef:
Robbie is gepakt door FritZ. En die ging met hem schudden.Gelukkig is het goed gegaan en heeft Robbie er, behalve die rode plekken, niks aan over gehouden. Maar ik ben me lam geschrokken...
Jammer he... nog ff wachten dus...Marie-José schreef:Het wordt even wachten op de foto's denk ik.Elmar schreef:Ik ben ook benieuwd naar de foto's, ga zo even zoeken of er al enkele opstaan.
Linda en Tamara zijn foetsjie de kerstdagen en Yvette had eters volgens mij. En laten zij nu net de foto's gemaakt hebben.
Hebben we nog wat tegoed.Marloes schreef:Jammer he... nog ff wachten dus...Marie-José schreef:Het wordt even wachten op de foto's denk ik.Elmar schreef:Ik ben ook benieuwd naar de foto's, ga zo even zoeken of er al enkele opstaan.
Linda en Tamara zijn foetsjie de kerstdagen en Yvette had eters volgens mij. En laten zij nu net de foto's gemaakt hebben.
Wat erg zeg! Ik hoop dat Robbie er geen trauma aan overhoudt.Hutsje schreef:Ben me ook rotgeschrokken, hoewel het er erger uitzag dan het was vermoed ik. Robbie begon inderdaad te piepen en te rollen. Toen pakte FritZ hem met zijn voortanden, gelukkig niet vol met zijn bek. Ik heb hem op de grond gegooid en hem bij zijn nekvel gepakt en uitgefoeterd. Daar was hij heel erg van onder de indruk, zo erg dat Wim meteen aan hem zag dat er iets was gebeurd. Hij durfde nauwelijks de auto uit en is nog erg timide. Ik weet ook niet of hij beseft heeft wat hij fout gedaan had. We hebben daarna de honden weer los gelaten en toen was er niets aan de hand. Ik heb FritZ niet meer zo dicht bij laten komen maar hij liep er later wel gewoon langs zonder te reageren en was heel makkelijk terug te roepen. Dus wat het nou was???? Gelukkig was er geen schade, behalve die rode plekken dan, en zo'n kleintje is natuurlijk heel kwetsbaar. Wat een schrik.
Nou, zeker! FritZ is juist altijd heel leuk met kleine hondjes, daarom snap ik het ook niet. Er was trouwens ook helemaal geen agressie, geen grom of wat dan ook. Hij pakte Robbie met zijn voortanden en begon te schudden. Ook niet wild of hard schudden, maar gewoon, alsof hij een speeltje had.EstherK schreef:Poeh Marloes en Jessica, wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig valt het mee.
We mochten eerst wel kijken bij hem. Nadat ik hem gedoucht had niet meer. Hij lag er toen weer net zo bij als onder FritZ. Achterpootjes omhoog en hij was toen weer even bang. Bange oogjes en tandjes bloot.Hutsje schreef:Ben me ook rotgeschrokken, hoewel het er erger uitzag dan het was vermoed ik. Robbie begon inderdaad te piepen en te rollen. Toen pakte FritZ hem met zijn voortanden, gelukkig niet vol met zijn bek. Ik heb hem op de grond gegooid en hem bij zijn nekvel gepakt en uitgefoeterd. Daar was hij heel erg van onder de indruk, zo erg dat Wim meteen aan hem zag dat er iets was gebeurd. Hij durfde nauwelijks de auto uit en is nog erg timide. Ik weet ook niet of hij beseft heeft wat hij fout gedaan had. We hebben daarna de honden weer los gelaten en toen was er niets aan de hand. Ik heb FritZ niet meer zo dicht bij laten komen maar hij liep er later wel gewoon langs zonder te reageren en was heel makkelijk terug te roepen. Dus wat het nou was???? Gelukkig was er geen schade, behalve die rode plekken dan, en zo'n kleintje is natuurlijk heel kwetsbaar. Wat een schrik.
Je hoeft je niet schuldig te voelen, hij is erg geschrokken maar herstelde zich wel en liep weer dapper mee. Soms gebeurt dit soort dingen nou eenmaal, je kunt niet alles voorkomen, en dit was iets wat heel onverwacht was, er waren ook geen signalen van agressie of iets anders dus of we het hadden kunnen voorkomen geen idee. Robbie begon ineens erg te piepen terwijl er nog niets aan de hand was en dat heeft FritZ getriggerd. Dat is er gebeurd, maar waarom? Geen idee. Ik liep er al naar toe toen er nog niet zoveel aan de hand was want het ging mij te ver maar ik was net te laat. In het vervolg kijk ik dus wel driedubbel uit met kleintjes. Hij zal wel wat beurs zijn misschien en wat stijf misschien maar ik verwacht niet dat hij er ernstige trauma's aan over houdt. Jullie hebben er heel goed aan gedaan hem snel weer op de grond te zetten zodat hij ook mee kreeg dat alles weer normaal was. Een hond denkt niet nog 's avonds laat oh, wat was dat eng vanmiddag, baasjes daarentegen welMarloes schreef:
We mochten eerst wel kijken bij hem. Nadat ik hem gedoucht had niet meer. Hij lag er toen weer net zo bij als onder FritZ. Achterpootjes omhoog en hij was toen weer even bang. Bange oogjes en tandjes bloot.
Hij ligt al de hele avond in zijn mandje. Hij is heel erg moe. Maar hij was net uitgeweest en toen was hij volgens Martin wel weer gewoon.
En wat het nu was? Ik heb ook geen flauw idee. Ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Als ik meer had geweten van hondetaal had ik misschien wel eerder in kunnen grijpen. Daar zit ik nu wel steeds aan te denken...
En dat vind ik gewoon sneu voor hem...
Vind jij het eigenlijk sneu voor Robbie en Marloes? Ik zou het mij kunnen voorstellen. Aan de andere kant, als ik zo je reaktie lees, ben je vooral jezelf aan het indekken en het hele gebeuren aan het bagetaliseren: Robbie komt er wel bovenop;Hutsje schreef:Je hoeft je niet schuldig te voelen, hij is erg geschrokken maar herstelde zich wel en liep weer dapper mee. Soms gebeurt dit soort dingen nou eenmaal, je kunt niet alles voorkomen, en dit was iets wat heel onverwacht was, er waren ook geen signalen van agressie of iets anders dus of we het hadden kunnen voorkomen geen idee. Robbie begon ineens erg te piepen terwijl er nog niets aan de hand was en dat heeft FritZ getriggerd. Dat is er gebeurd, maar waarom? Geen idee. Ik liep er al naar toe toen er nog niet zoveel aan de hand was want het ging mij te ver maar ik was net te laat. In het vervolg kijk ik dus wel driedubbel uit met kleintjes. Hij zal wel wat beurs zijn misschien en wat stijf misschien maar ik verwacht niet dat hij er ernstige trauma's aan over houdt. Jullie hebben er heel goed aan gedaan hem snel weer op de grond te zetten zodat hij ook mee kreeg dat alles weer normaal was. Een hond denkt niet nog 's avonds laat oh, wat was dat eng vanmiddag, baasjes daarentegen welMarloes schreef:
We mochten eerst wel kijken bij hem. Nadat ik hem gedoucht had niet meer. Hij lag er toen weer net zo bij als onder FritZ. Achterpootjes omhoog en hij was toen weer even bang. Bange oogjes en tandjes bloot.
Hij ligt al de hele avond in zijn mandje. Hij is heel erg moe. Maar hij was net uitgeweest en toen was hij volgens Martin wel weer gewoon.
En wat het nu was? Ik heb ook geen flauw idee. Ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Als ik meer had geweten van hondetaal had ik misschien wel eerder in kunnen grijpen. Daar zit ik nu wel steeds aan te denken...
En dat vind ik gewoon sneu voor hem...Ik kan me voorstellen dat je het sneu vindt voor hem, dat is het ook. Sterkte voor beiden!
Benthor schreef:Vind jij het eigenlijk sneu voor Robbie en Marloes? Ik zou het mij kunnen voorstellen. Aan de andere kant, als ik zo je reaktie lees, ben je vooral jezelf aan het indekken en het hele gebeuren aan het bagetaliseren: Robbie komt er wel bovenop;Hutsje schreef:Je hoeft je niet schuldig te voelen, hij is erg geschrokken maar herstelde zich wel en liep weer dapper mee. Soms gebeurt dit soort dingen nou eenmaal, je kunt niet alles voorkomen, en dit was iets wat heel onverwacht was, er waren ook geen signalen van agressie of iets anders dus of we het hadden kunnen voorkomen geen idee. Robbie begon ineens erg te piepen terwijl er nog niets aan de hand was en dat heeft FritZ getriggerd. Dat is er gebeurd, maar waarom? Geen idee. Ik liep er al naar toe toen er nog niet zoveel aan de hand was want het ging mij te ver maar ik was net te laat. In het vervolg kijk ik dus wel driedubbel uit met kleintjes. Hij zal wel wat beurs zijn misschien en wat stijf misschien maar ik verwacht niet dat hij er ernstige trauma's aan over houdt. Jullie hebben er heel goed aan gedaan hem snel weer op de grond te zetten zodat hij ook mee kreeg dat alles weer normaal was. Een hond denkt niet nog 's avonds laat oh, wat was dat eng vanmiddag, baasjes daarentegen welMarloes schreef:
En dat vind ik gewoon sneu voor hem...Ik kan me voorstellen dat je het sneu vindt voor hem, dat is het ook. Sterkte voor beiden!
die dingen gebeuren nu eenmaal;
hij houdt er vast geen ernstige trauma's aan over;
honden denken niet aan de enge middag, dat doen de baasjes.
En Marloes hoeft zich niet schuldig te voelen? Duh!
Mag je vinden Mercedes. Het heeft alleen niets met trollen of stoken te maken. Ik ben geschokt over dit voorval en zeer kritisch over de verklaring van Hutsje. Dat jij met mijn mening niets anders kan dan er primitief op te reageren en er een etiket STOOKTROL aan te hangen, is jouw gebrek. Je bent blijkbaar bevooroordeeld en als je niet inhoudelijk kan en wilt reageren ben JIJ de trol hier!mercedes2803 schreef:en de 1 e en tevens roemruchte stooktrol heeft zich gemeld