die opbouw herkende ik eigenlijk niet nee...maar dat komt dan idd misschien omdat je zelf geen kleine hondjes hebt.Marie-José schreef:Kun je misschien even wieberen Benthor?![]()
Of het voorkomen had kunnen worden ?
Ik stond op een afstandje en zag wel dat er een opbouw was in het spelen van FritZ ... van voorzichtig naar iets harder en zag Robbie wegkruipen daarvoor ( en dat komt mischien omdat ik zelf ook zo'n klein opdondertje heb en dat gedrag een beetje herken van die ukkiesen misschien zit ik grandioos fout :N: ). Als het spel op dàt moment gestopt was door dees of geen was het ws niet erop uitgedraaid dat Robbie harder ging piepen en dat FritZ hierdoor getiggerd werd. Denk ik .
Maar achteraf kijk je een koe in zijn k*nt.
Marloes heeft er hier ook weleens wat over verteld aangaande Saar...
het is soms lastig zien.
Ik zei nog: "goh, volgens mij vind ie het best heel leuk he!?"
Omdat ik dat ook echt zo zag...maar op het moment dat ik het zei sloeg het ook om...voor mijn gevoel ging dat in seconden.
Een ander ziet daar de opbouw wel in misschien.
Maar jij en ik en de rest waren er bij en idd was het harstikke schrikken en is het een rotbeeld dat je als baasjes ziet, maar dat geld ook voor Jessica want als jouw hond degene is die het doet dan sta je ook paf...
Benthor geeft er gewoon een akelige draai aan...
en aangezien ie er niet bij was en zelf geen idee heeft hoe dat nou zit met kleine hondjes en grote honden (neem ik aan, want ik heb hier nog nooit iest gelezen over aanvaringen en nee Benthor, ik wens ze je ook allerminst toe) moet ie niet zo;n rare vraagstelling neerzetten