Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

24 December Beerze

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Marie-José schreef:Kun je misschien even wieberen Benthor? :roll:

Of het voorkomen had kunnen worden ?
Ik stond op een afstandje en zag wel dat er een opbouw was in het spelen van FritZ ... van voorzichtig naar iets harder en zag Robbie wegkruipen daarvoor ( en dat komt mischien omdat ik zelf ook zo'n klein opdondertje heb en dat gedrag een beetje herken van die ukkies :19: en misschien zit ik grandioos fout :N: ). Als het spel op dàt moment gestopt was door dees of geen was het ws niet erop uitgedraaid dat Robbie harder ging piepen en dat FritZ hierdoor getiggerd werd. Denk ik .
Maar achteraf kijk je een koe in zijn k*nt. :wink:
die opbouw herkende ik eigenlijk niet nee...maar dat komt dan idd misschien omdat je zelf geen kleine hondjes hebt.
Marloes heeft er hier ook weleens wat over verteld aangaande Saar...
het is soms lastig zien.
Ik zei nog: "goh, volgens mij vind ie het best heel leuk he!?"
Omdat ik dat ook echt zo zag...maar op het moment dat ik het zei sloeg het ook om...voor mijn gevoel ging dat in seconden.
Een ander ziet daar de opbouw wel in misschien.

Maar jij en ik en de rest waren er bij en idd was het harstikke schrikken en is het een rotbeeld dat je als baasjes ziet, maar dat geld ook voor Jessica want als jouw hond degene is die het doet dan sta je ook paf...

Benthor geeft er gewoon een akelige draai aan...
en aangezien ie er niet bij was en zelf geen idee heeft hoe dat nou zit met kleine hondjes en grote honden (neem ik aan, want ik heb hier nog nooit iest gelezen over aanvaringen en nee Benthor, ik wens ze je ook allerminst toe) moet ie niet zo;n rare vraagstelling neerzetten
mercedes2803
Zeer actief

Benthor schreef:
mercedes2803 schreef:en de 1 e en tevens roemruchte stooktrol heeft zich gemeld :wink:
Mag je vinden Mercedes. Het heeft alleen niets met trollen of stoken te maken. Ik ben geschokt over dit voorval en zeer kritisch over de verklaring van Hutsje. Dat jij met mijn mening niets anders kan dan er primitief op te reageren en er een etiket STOOKTROL aan te hangen, is jouw gebrek. Je bent blijkbaar bevooroordeeld en als je niet inhoudelijk kan en wilt reageren ben JIJ de trol hier!
Meneer Benthor, als u 1 bericht verder leest kunt u zien dat ik zeker wel inhoudelijk reageer...
En geheel tegen mijn principes in heb ik zelfs nog een TWEEDE keer inhoudelijk gereageerd op je...
tegen mijn principes in ja...want je zet een bericht neer alsof er hier iets in de doofpot gaat of zo...en nrmaal gesproken voel ik eigenljk niet zo de behoefte op dat soort trollerig gedrag in te gaan
Marloes

Ongelezen bericht door Marloes »

Maar waarom zoekt Robbie FritZ dan ook op? Hij had hem al eerder gezien en toen heeft Robbie dus al even zijn tanden laten zien dat hij het niet leuk vond.
En daarna, toen hij zich wat meer op zijn gemak voelde, ging hij er weer naar toe! Hij zat ook gewoon uit te dagen. Maar waarom pakt FritZ hem dan? Vast omdat Robbie begon te piepen. En die begon natuurlijk te piepen omdat hij het niet leuk vond, zo met een mega FritZ boven zich...

Ik weet het niet... Het ging ook allemaal heel snel. Robbie is daarna wel weer aan de wandel geweest, maar wel met staartje tussen de benen.
Ik had hem liefst ook opgepakt en platgeknuffeld. Maar ja, dat moet weer niet. Ik voelde me iig erg k*t. Na de chocolademelk liep hij al weer minder bang.

Tja en waar het ook aan ligt, het is gebeurd.
Maar de volgende keer kijk ik dus wel beter uit. Dan maar de overbezorgde hondebezitter...
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

mercedes2803 schreef: die opbouw herkende ik eigenlijk niet nee...maar dat komt dan idd misschien omdat je zelf geen kleine hondjes hebt.
het is soms lastig zien.
Omdat ik dat ook echt zo zag...maar op het moment dat ik het zei sloeg het ook om...voor mijn gevoel ging dat in seconden.
Opbouw in de zin dat FritZ wat meer op zijn FritZ's wilde spelen...geen opbouw van agressie of wat dan ook....hou me te goede ! :wink:
Maar jij en ik en de rest waren er bij en idd was het harstikke schrikken en is het een rotbeeld dat je als baasjes ziet, maar dat geld ook voor Jessica want als jouw hond degene is die het doet dan sta je ook paf...
Tuurlijk..en ik weet ook hoe Jes' hier in staat! Dit is ook op geen enkele manier als aanval naar Jessica bedoeld hoor ! :N:
Benthor geeft er gewoon een akelige draai aan...
en aangezien ie er niet bij was en zelf geen idee heeft hoe dat nou zit met kleine hondjes en grote honden (neem ik aan, want ik heb hier nog nooit iest gelezen over aanvaringen en nee Benthor, ik wens ze je ook allerminst toe) moet ie niet zo;n rare vraagstelling neerzetten
Eens... !
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Hmm, blijkbaar een gevoelige snaar geraakt :pffff: Als je niet wilt dat iemand reageert en als je niet tegen kritiek kan, post het dan niet op een openbaar forum.
:neenee:
Marco#

Richt je aandacht toch op Marloes en Robbie!
mercedes2803
Zeer actief

Marloes schreef:Maar waarom zoekt Robbie FritZ dan ook op? Hij had hem al eerder gezien en toen heeft Robbie dus al even zijn tanden laten zien dat hij het niet leuk vond.
En daarna, toen hij zich wat meer op zijn gemak voelde, ging hij er weer naar toe! Hij zat ook gewoon uit te dagen. Maar waarom pakt FritZ hem dan? Vast omdat Robbie begon te piepen. En die begon natuurlijk te piepen omdat hij het niet leuk vond, zo met een mega FritZ boven zich...

Ik weet het niet... Het ging ook allemaal heel snel. Robbie is daarna wel weer aan de wandel geweest, maar wel met staartje tussen de benen.
Ik had hem liefst ook opgepakt en platgeknuffeld. Maar ja, dat moet weer niet. Ik voelde me iig erg k*t. Na de chocolademelk liep hij al weer minder bang.

Maar de volgende keer kijk ik dus wel beter uit. Dan maar de overbezorgde hondebezitter...
Je bent helemaal geen overbezorgde hondenmoeder hoor als je goed oplet en wat voorzichtiger bent :wink:
Wat Linda en ik vanmiddag al zeiden...je hebt een heel klein en kwetsbaar hondje...ik zou het doodeng vinden.
Vandaar dat ik een 'stoere' Sharpei heb :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief

Benthor schreef:Richt je aandacht toch op Marloes en Robbie!
Joh lazer even op wil je...
We hebben nog bijna drie kwartier na gezeten op het terras met zijn allen...chocomelk gedronken en apfelstrudel gegeten.
En we hebben het er nog gewoon over gehad met Marloes en haar vriend en we hebben allemaal Robbie nog even een knuffeltje gegeven...
Niemand die hier Marloes en Robbie onder tafel veegt hoor..
En ik denk dat ik als geen ander met haar mee kan en mag leven als het om dit soort dingen gaat. En ik doe dat dus ook :wink:
Marco#

Marloes, ik vind het zwaar rot voor jou en Robbie en als Benthor zoiets zou doen zou ik daar de morele verantwoordelijkheid voor dragen en mij niet verschuilen achter lullige cliches. Ik zou honderduizend maal mijn excuses maken dat mijn hond jouw hond iets had aangedaan. Verder hou ik mij erbuiten omdat ik mijn argumenten op tafel heb gelegd, alleen inhoudelijk wil reageren en niet op de misplaatste reacties van anderen. Nogmaals sterkte :ok:
MJ
Zeer actief

Marloes schreef:Maar waarom zoekt Robbie FritZ dan ook op? Hij had hem al eerder gezien en toen heeft Robbie dus al even zijn tanden laten zien dat hij het niet leuk vond.
Ik denk idd dat het zoiets was.
Robbie was in eerste instantie ook erg leuk aan het spelen met FritZ. Totdat Robbie toch wat angstig werd en ging piepen en FritZ daar ws door getriggerd werd.
Na de chocolademelk liep hij al weer minder bang.
Gelukkig wel...die kleine van jullie is een dappere en jullie ook! :wink:
Niks overbezorgd..kleintjes zijn nu eenmaal kwetsbaarder. Ik ben ook een overbezorgd baasje als ik aan het wandelen ben... :wink:
Marloes

Volgens mij is Robbie al weer aardig de ouwe hoor!
Okee, hij is moe, maar da's logisch van een dag met zoveel indrukken. Martin ging met hem aan de wandel en hij is niks anders dan anders, gewoon vrolijk en opgewekt.

Het is gewoon voor iedereen een rottige ervaring, ook voor Jessica.
Die zal zich ook lam geschrokken zijn en van wat ik van haar gelezen heb, was FritZ de hele avond nog van slag. Nou als dat zo is heeft hij er meer last van dan Robbie hoor.

En ik denk idd, dat FritZ op de Fritz-manier met Robbie wou spelen en Robbie kent dat niet en dan is ie overweldigd en dan gaat hij piepen omdat hij het eng vindt en dan denkt FritZ aan konijntjes ofzo.

Gelukkig is hij nog heel. :wink:
mercedes2803
Zeer actief

Marloes schreef:Volgens mij is Robbie al weer aardig de ouwe hoor!
Okee, hij is moe, maar da's logisch van een dag met zoveel indrukken. Martin ging met hem aan de wandel en hij is niks anders dan anders, gewoon vrolijk en opgewekt.

Die zal zich ook lam geschrokken zijn en van wat ik van haar gelezen heb, was FritZ de hele avond nog van slag. Nou als dat zo is heeft hij er meer last van dan Robbie hoor.

En ik denk idd, dat FritZ op de Fritz-manier met Robbie wou spelen en Robbie kent dat niet en dan is ie overweldigd en dan gaat hij piepen omdat hij het eng vindt en dan denkt FritZ aan konijntjes ofzo.

Nou, harstikke fijn om te horen dat je dappere dodo al weer lekker gewandeld heeft! :ok:
Marloes

Wanneer gaan we weer?? :mrgreen:
MJ
Zeer actief

Marloes schreef:Wanneer gaan we weer?? :mrgreen:
:smile: Ga eerst maar een nachtje slapen jij ! :smile:
Marloes

Marie-José schreef:
Marloes schreef:Wanneer gaan we weer?? :mrgreen:
:smile: Ga eerst maar een nachtje slapen jij ! :smile:
:mrgreen: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marie-José schreef:Of het voorkomen had kunnen worden ?
Ik stond op een afstandje en zag wel dat er een opbouw was in het spelen van FritZ ... van voorzichtig naar iets harder en zag Robbie wegkruipen daarvoor ( en dat komt mischien omdat ik zelf ook zo'n klein opdondertje heb en dat gedrag een beetje herken van die ukkies :19: en misschien zit ik grandioos fout :N: ). Als het spel op dàt moment gestopt was door dees of geen was het ws niet erop uitgedraaid dat Robbie harder ging piepen en dat FritZ hierdoor getiggerd werd. Denk ik .
Maar achteraf kijk je een koe in zijn k*nt. :wink:
Die opbouw zag ik inderdaad ook wel en daarom wilde ik het ook afbreken. Maar hij reageerde niet toen ik hem riep en daarom was ik al naar hem onderweg. Als ik had geweten dat hij zo zou reageren had ik hem helemaal niet met Robbie laten spelen natuurlijk. En dat gebeurt ook niet weer.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Blij te horen dat hij weer aardig de oude lijkt! :ok: . FritZ is nog een beetje timide, hij durfde niet te springen toen ik thuis kwam :mrgreen: .
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

mercedes2803 schreef:
die opbouw herkende ik eigenlijk niet nee...maar dat komt dan idd misschien omdat je zelf geen kleine hondjes hebt.
het is soms lastig zien.
Het is gewoon heel lastig te zien; dit om (andere :mrgreen: ) Marloes ook nog even een hart onder de riem te steken dat je gewoon niet altijd alles kan voorkomen.
Ik heb Saar nu bijna 2 jaar, ik weet vrijwel precies wanneer ze gaat piepen en kermen en wegschieten, en toch gaat het een paar keer per jaar gewoon mis :19: Dan denk ik "nou, goh, gaat best leuk nu" en opeens blijkt dan dat het toch niet zo leuk gaat en dan ben je te laat. (En een hele lastige factor zijn dan andere hondenbazen die geen flauw benul hebben hoe te reageren.)
En je kan ze niet van alles weghouden en alles voor ze oplossen en alles voor ze voorkomen; hoe graag je dat soms misschien ook zou willen :wink:
Gelukkig is Jessica iemand die op een hele adequate manier in kan grijpen en dat ook gedaan heeft, van wat ik zo lees. Zou een slok op een borrel schelen als er meer mensen zo direct zouden reageren.

Ik ben blij te lezen dat Robbie iig weer de oude is :ok:

Ik sta trouwens bij Saar overal met mijn snufferd bovenop (gaandeweg is dat vanzelf zo gegroeid); dan maar overbezorgd hondenbaasje :wink:
Bij Moos niet, maar Moos heeft zo'n enorm zelfvertrouwen, die redt zich wel. Van wat ik over Robbie gelezen heb heeft hij niet zo'n enorm vertrouwen in zichzelf als Moos, en gezien zijn mini-mini-formaat vind ik het niet meer dan logisch om hem haarfijn in de smiezen te houden, als jij voelt dat dat de beste manier is.
Maar daarnaast uiteraard wel gewoon genieten van je wandelingen, en hem ook zijn gang laten gaan.
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Moos schreef:
mercedes2803 schreef:
het is soms lastig zien.
Het is gewoon heel lastig te zien; dit om (andere :mrgreen: ) Marloes ook nog even een hart onder de riem te steken dat je gewoon niet altijd alles kan voorkomen.
Ik heb Saar nu bijna 2 jaar, ik weet vrijwel precies wanneer ze gaat piepen en kermen en wegschieten, en toch gaat het een paar keer per jaar gewoon mis :19: Dan denk ik "nou, goh, gaat best leuk nu" en opeens blijkt dan dat het toch niet zo leuk gaat en dan ben je te laat. (En een hele lastige factor zijn dan andere hondenbazen die geen flauw benul hebben hoe te reageren.)
En je kan ze niet van alles weghouden en alles voor ze oplossen en alles voor ze voorkomen; hoe graag je dat soms misschien ook zou willen :wink:
Gelukkig is Jessica iemand die op een hele adequate manier in kan grijpen en dat ook gedaan heeft, van wat ik zo lees. Zou een slok op een borrel schelen als er meer mensen zo direct zouden reageren.

Ik ben blij te lezen dat Robbie iig weer de oude is :ok:

Ik sta trouwens bij Saar overal met mijn snufferd bovenop (gaandeweg is dat vanzelf zo gegroeid); dan maar overbezorgd hondenbaasje :wink:
Bij Moos niet, maar Moos heeft zo'n enorm zelfvertrouwen, die redt zich wel. Van wat ik over Robbie gelezen heb heeft hij niet zo'n enorm vertrouwen in zichzelf als Moos, en gezien zijn mini-mini-formaat vind ik het niet meer dan logisch om hem haarfijn in de smiezen te houden, als jij voelt dat dat de beste manier is.
Maar daarnaast uiteraard wel gewoon genieten van je wandelingen, en hem ook zijn gang laten gaan.
Misschien een paar domme vragen maar ik stel ze toch :N:

Komt het vaak voor, oftewel is het normaal dat een grote hond gaat schudden als een kleintje gaat piepen en kermen? Wat zijn de signalen dat het mis gaat? Hoe is het te voorkomen? Als een grote hond zoiets een keer doet, wat is dan de kans dat ie dat vaker gaat doen?
Simone
Zeer actief

Ongelezen bericht door Simone »

Ah, ik zat er al op te wachten... :smile2: Eerst de eerbiedwaardige Benthor aan het woord en nu komt EstherK.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Mijn tekkel is in de loop der jaren als ik me goed herinner vier keer gegrepen door een grote hond. Ze heeft er niets aan overgehouden, ze is nog altijd totaal onbevangen tegenover andere honden en het gaat ook altijd goed. Die vier keer was het drie keer door een gestoorde hond met een nog gestoordere eigenaar :N: en de laatste keer door een roedeltje windhonden.

Zo te lezen houdt Robbie er gelukkig ook niets aan over, stoere bink. Had hij zijn vechtpak maar aan moeten trekken :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Katrien schreef:Ah, ik zat er al op te wachten... :smile2: Eerst de eerbiedwaardige Benthor aan het woord en nu komt EstherK.
Tja en na EstherK was Katrien natuulijk weer aan het woord. :roll: Als je nou antwoorden op mijn vragen had :pffff:
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
EstherK schreef: Als je nou antwoorden op mijn vragen had :pffff:
die heeft niemand :roll: . spelen en jagen zijn voor honden zeer verwante akties, al helemaal als het om een jaagspelletje gaat. het is niet zo dat een hond eerst de speelkameraad nog als hond zag en er in ene een konijn van maakt - een hond reageert in de opwinding gewoon op een prikkel zoals die bij hem binnenkomt : rennen, adrenaline, nog harder rennen, hond achterna, prooi achterna, hond, prooi, hond, prooi, hebbes, schud, schud.

dat was nu fritz, maar dat kon de volgende keer één van mijn honden zijn, en nog een volgende keer die van jou.

kleine en grote honden blijven gewoon een onevenwichtige, soms ontvlambare mix :19: .
Bedankt voor je reactie. :ok: Het is me duidelijk. Het blijft dus altijd heel goed opletten bij grote en kleine honden.
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

jeetje wat een gebeurtenissen allemaal.
Echt wel shit voor marloes en jessica.
Robbie komt er echt wel weer overheen. Als ik dat zo lees is dat ook al aardig het geval. Tuurlijk hbe je de schrik er flink in zitten. Bij jullie allemaal.
Zo'n kalf ( sorry jes :mrgreen: ) met zo'n kleine muis (sorry marloes :wink: :mrgreen: ) is natuurlijk ook wel een heel verschil. En als er dan iets gebeurd dan is de schrik natuurlijk enorm omdat er door je hoofd schiet wat er allemaal wel niet kan gebeuren.
Hopelijk was de rest van de wandeling wel geslaagd :ok:

Maar nu is fritz dus vals tegen kleine honden en wil ze doodt schudden (als ik het van benthor goed begrijp)? Dat wordt niet meer spelen voor silly en fritz :neenee: . Dat is natuurlijk een grapje. Tuurlijk is fritzje een beetje lomp. Maar daar zit echt geen kwaat in.

En dat sommige mensen hier hun oordeel al klaar hebben over mensen en honden die hij of zij niet eens kent vind ik wel heel bijzonder en een beetje flauw.

Op naar een volgende gezellige geslaagde wandeling :ok: (oudejaars wandeling :wink: )
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Milou85 schreef: Maar nu is fritz dus vals tegen kleine honden en wil ze doodt schudden (als ik het van benthor goed begrijp)?
Op het gevaar dat ik van jullie niet mag reageren.... :N:

Waar staat dat FritZ vals is tegen kleine honden en ze dood wil schudden? :denken:
Volgens mij heeft nog niemand dat beweerd. Behalve jij dan :mrgreen:
Marloes

Milou85 schreef:jeetje wat een gebeurtenissen allemaal.
Echt wel shit voor marloes en jessica.
Robbie komt er echt wel weer overheen. Als ik dat zo lees is dat ook al aardig het geval. Tuurlijk hbe je de schrik er flink in zitten. Bij jullie allemaal.
Zo'n kalf ( sorry jes :mrgreen: ) met zo'n kleine muis (sorry marloes :wink: :mrgreen: ) is natuurlijk ook wel een heel verschil. En als er dan iets gebeurd dan is de schrik natuurlijk enorm omdat er door je hoofd schiet wat er allemaal wel niet kan gebeuren.
Hopelijk was de rest van de wandeling wel geslaagd :ok:

Maar nu is fritz dus vals tegen kleine honden en wil ze doodt schudden (als ik het van benthor goed begrijp)? Dat wordt niet meer spelen voor silly en fritz :neenee: . Dat is natuurlijk een grapje. Tuurlijk is fritzje een beetje lomp. Maar daar zit echt geen kwaat in.

En dat sommige mensen hier hun oordeel al klaar hebben over mensen en honden die hij of zij niet eens kent vind ik wel heel bijzonder en een beetje flauw.

Op naar een volgende gezellige geslaagde wandeling :ok: (oudejaars wandeling :wink: )
Ach toen met Pasja ging het ook goed. Nou was die wel aangelijnd, maar daar lag hij ook onder.
We zijn vandaag naar Havelte geweest, in het oefenterrein en daar heeft Robbie zich lekker uit kunnen leven. Hele terrein voor hem alleen! :mrgreen:
Marco#

Milou85 schreef:......
Maar nu is fritz dus vals tegen kleine honden en wil ze doodt schudden (als ik het van benthor goed begrijp)?
Je hebt er duidelijk niets van begrepen.
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

oei wat een avontuur
en je kunt dit nooit helemaal voorkomen
als je met meerdere honden ergens loopt
maar kleine robbie heeft er niks aan over gehouden
en fritz ook niet :wink:
mischien is fritz jaloers op ons foto model :smile: :smile:
gekheid het had anders kunnen verlopen
en schrikken ja dat zou ik ook doen
en jesica is zo als ik het lees net zo geschrokken
voor robbie en fritz een dikke :knuffel: en voor de baasjes :ok:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

jammer van het Robbie/ Fritz akkefietje, gelukkig gaat alles weer goed, maar voor de rest klonk het allemaal heel goed, jammer dat we niet mee konden, had Fritz EN Robbie heel graag een keer in het echie ontmoet
ik denk dat onze Ozzyman heel graag een keer met Fritz zou spelen, die is ook zo lekker LEO hihihi en Lilo houdt van rennen met andere kleintjes

en van Benthor begrijp ik geen ene jota, maar dat zal aan mij liggen? :19:
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Benthor schreef:
Milou85 schreef:......
Maar nu is fritz dus vals tegen kleine honden en wil ze doodt schudden (als ik het van benthor goed begrijp)?
Je hebt er duidelijk niets van begrepen.
Dit was dus een grapje :roll: .
Als je een regel verder leest zie je ook dat ik daar schrijf dat silly en fritz dan maar nooit meer moeten spelen want silly is ook klein. Denk je nou echt dat silly en fritz nooit meer met elkaar mogen spelen. Als je die twee ziet smane lijkt het wel een stel dat net verkering heeft. zoveel aandacht hebben ze voor elkaar. Maar ik denk dat je fritz en silly hiervoor samen gezien moet hebben.

Wat jij laat doorschemeren in jou stukjes is dat je vind dat fritz hier niet normaal heeft gereageerd. En dat typ je op een manier alsof hij robbie had willen vermoorden :19: Terwijl je niet eens gezien hebt wat er gebeurd is.
Daarnaast zet je ook nog even neer dat jij op zo'n moment wel een miljoen keer je exuses zou hebben gemaakt. Alsof het jessica dat niet zou willen en het haar geen zak intereseerd wat er met robbie is gebeurd.
Wat moet eens mens met een miljoen exuses.
Alsof dat beter is als dat je een keer sorry zou zeggen. En meestal is exuses niet eens nodig want dan zie je wel dat aan de andere persoon dat deze het ook klote vind wat er gebeurd is.

Wat ik dus probeer te zeggen is dat jij alles wel allemaal er goed weet. Over de honden en de mensen die hier bij zijn geweest. Terwijl je geen van allen kent of ook maar een keer gezien hebt.

Hoe noemen ze dat???? Bevooroordeeld of partijdig over bepaalde mensen of honden?

En ja marloes met robbie en pasja ging het ook goed. Maar dat was natuurlijk ook wel heel anders. Pasja heeft geen kleine honden fetisch :mrgreen: fritz wel een beetje :I: . Pasja was aangelijnd dus ik kon hem er aardig goed vanaf houden. Dat clubje was maar 3 hondjes dus veel minder spanning enzo. En daar voelde robbie zich waarschijnlijk iets sterker staan als in beerze, samen met silly want die kende hij al. In beerze was geen hond die hij kende toch?

Ik denk dat het voor robbie allemaal iets teveel was. Een grote wandleing in een onbekend bos met allemaal vreemde honden waaronder een over enthosiaste fritz. Die toch wel heel erg interesant is maar wel heel groot :N: :mrgreen:
Gewoon weer een keer mee gaan wandelen hoor marloes.
En fritz mag heus nog wel met kleine (silly) hondjes spelen toch jessica :lol1:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”