Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb een vraagje, zijn er nog meer mensen die korter willen wandelen??
Ik wil (onder voorbehoud) ook mee maar zit even met mijn meiden
Tosca (boerenfox) is geen probleem, maar Dolina is dan een half jaar en Tonnie loopt gewoon niet zo snel
Zo niet "lease" ik wel een aktieve tatra bij mijn ouders
Youp schreef:Mijn zusje gaat niet mee, ik neem haar hond wel mee. Ik loop de hele ronde.
wij hebben ook nog handen over, dus als het nodig is
Ok, denk niet dat het nodig is, ze kunnen allebei los lopen. Maar toch, je weet nooit.
Ze moeten op een gegeven moment wel een klein stukje aangelijnd (paar honderd meter), omdat de Thermen Bussloo er nu zit. Daar moeten we even omheen lopen en dat is langs een (doodlopende) weg.
En er bestaat een kansje dat we de schaapskudde tegenkomen. Die zien we ruim van te voren, maar dan moeten we ook even een klein stukje de honden aanlijnen (tenzij je hond niet naar de schapen gaat ).
Youp schreef:Mijn zusje gaat niet mee, ik neem haar hond wel mee. Ik loop de hele ronde.
wij hebben ook nog handen over, dus als het nodig is
Ok, denk niet dat het nodig is, ze kunnen allebei los lopen. Maar toch, je weet nooit.
Ze moeten op een gegeven moment wel een klein stukje aangelijnd (paar honderd meter), omdat de Thermen Bussloo er nu zit. Daar moeten we even omheen lopen en dat is langs een (doodlopende) weg.
En er bestaat een kansje dat we de schaapskudde tegenkomen. Die zien we ruim van te voren, maar dan moeten we ook even een klein stukje de honden aanlijnen (tenzij je hond niet naar de schapen gaat ).
Zijn we tijdens de wandeling ver genoeg van de wegen af (op de thermen na dan)?
Even verzoekje aan de mensen met herders... Als ze los is zal Jamey de herders vermijden, maar als ze achter haar aan gaan dan gaat ze zich niet zo lekker gedragen. Verschillende opties die ik ondertussen heb gezien zijn angst agressie, paniek-krijsen en wegvluchten... Geen van drieën wil ik aanmoedigen... Ik houd haar (natuurlijk) in de gaten, maar als de herder-mensen ook een beetje op kunnen letten dat er niet achter Jamey aan gejaagd wordt zou ik dat erg fijn vinden...
(Als er op een vriendelijke manier kennisgemaakt kan worden tussen honden vind ik het super, positieve ervaringen met herders zijn erg welkom namelijk...)
Jacksel schreef:Even verzoekje aan de mensen met herders... Als ze los is zal Jamey de herders vermijden, maar als ze achter haar aan gaan dan gaat ze zich niet zo lekker gedragen. Verschillende opties die ik ondertussen heb gezien zijn angst agressie, paniek-krijsen en wegvluchten... Geen van drieën wil ik aanmoedigen... Ik houd haar (natuurlijk) in de gaten, maar als de herder-mensen ook een beetje op kunnen letten dat er niet achter Jamey aan gejaagd wordt zou ik dat erg fijn vinden...
(Als er op een vriendelijke manier kennisgemaakt kan worden tussen honden vind ik het super, positieve ervaringen met herders zijn erg welkom namelijk...)
We hebben op de routeplanner gekeken.
Omdat we Karin en Jamey ophalen is het fijn om te weten hoe laat we hier weg moeten.
Op de routeplanner is niets te vinden. Heb je misschien een straatnaam waar de Robberskamp aan ligt?
Omdat we Karin en Jamey ophalen is het fijn om te weten hoe laat we hier weg moeten.
Op de routeplanner is niets te vinden. Heb je misschien een straatnaam waar de Robberskamp aan ligt?
als je recreatiegebied bussloo aangeeft pakt ie hem geloof ik ook
Volgens mij is het aan de Kneuterweg of iets dergelijks? Maar voor een indicatie van de tijd kun je ook het plaatsje Bussloo intypen, dat ligt er nog geen vijf minuten vandaan.