Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Volgens mij komt mijn hele familie mee (papa, mama en zusje). Voor ons is het altijd standaard: op zondag naar Bussloo, en het leuk ze leuk om met een hele grote groep mee te wandelen.
Ik kom waarschijnlijk ook met Kevin. Loop dan wel niet helemaal mee, maar het lijkt me wel heel leuk.
Kevin hoop ik ook, hij is eigenlijk niet zo heel erg dol op veel honden bij elkaar .
Ik kijk net via routeplanner en die zegt dat ik vanuit het zuiden ( ik kom vanuit groesbeek) dat ik de a 1 op moet?
das toch onzin?
jouw route vanaf die aknt klopt toch wel neem ik aan, die klinkt me nml veel makelijker in de oren als deuitleg van de routeplanner
als ik op de a 50 blijf krijg ik toch vanzelf de afslag teuge apeldoorn :N:
Even nog een vraagje aan iedereen.
Zouden jullie Elena willen negeren ?
Elena is nl mijn bange meisje. Als mensen haar gaan lokken of tegen haar gaan praten raakt ze gestresst en wordt ze bang of gaat ze blaffen.
Als ze in haar eigen tempo contact kan maken gaat het heel goed en blijft ze ook in de groep bij mensen lopen.
Ik doe haar een truitje aan met "negeer mij erop" zodat jullie haar kunnen herkennen
De rest heeft geen gebruiksaanwijzing.
jenny* schreef:Ik kijk net via routeplanner en die zegt dat ik vanuit het zuiden ( ik kom vanuit groesbeek) dat ik de a 1 op moet?
das toch onzin?
jouw route vanaf die aknt klopt toch wel neem ik aan, die klinkt me nml veel makelijker in de oren als deuitleg van de routeplanner
Je moet in ieder geval niet de afrit Twello nemen op de A1. Dat is echt om voor jou. op de A50 de afrit pakken lijkt mij ook de beste keus.
De mensen vanuit de richting Almelo/Deventer kunnen afrit Twello wel nemen hoewel de route vanaf afrit Voorst makkelijker is.
Takkie schreef:Ik hoop ook dat het morgen droog is!
Jawel, het blijft wel droog. Dit is nog steeds de voorspelling voor morgen:
Zondag begint de dag droog. Er zijn wat stapelwolken, maar er is ook ruimte voor de zon. Het blijft het grootste gedeelte van de middag droog. Rond het middaguur is de zuidwestenwind in het binnenland nog matig, windkracht 4. In de loop van de middag neemt de bewolking toe en gaat het later regenen.
Liesbeth schreef:Ik kom waarschijnlijk ook met Kevin. Loop dan wel niet helemaal mee, maar het lijkt me wel heel leuk.
Kevin hoop ik ook, hij is eigenlijk niet zo heel erg dol op veel honden bij elkaar .
jenny* schreef:Ik kijk net via routeplanner en die zegt dat ik vanuit het zuiden ( ik kom vanuit groesbeek) dat ik de a 1 op moet?
das toch onzin?
Het kan allebei. Als het goed is, klopt mijn route ook! Misschien dat het iets sneller is als je een stukje van de A1 pakt, maar dat weet ik niet eens zeker.
EstherK schreef:
Je moet in ieder geval niet de afrit Twello nemen op de A1. Dat is echt om voor jou. op de A50 de afrit pakken lijkt mij ook de beste keus.
De mensen vanuit de richting Almelo/Deventer kunnen afrit Twello wel nemen hoewel de route vanaf afrit Voorst makkelijker is.
Daarom had ik die route er ook op gezet, dat gaat eigenlijk altijd wel goed.
Shai is gisteravond zo erg geschrokken van een lawinepijl dat ze linea recta naar huis wou rennen. Mijn vader kon haar echt bijna niet houden.
Stel dat ze toch een knal hoort dan is ze dus weg en aan de lijn houden is geen optie voor haar in zo'n grote groep.
Ze is echt compleet gestresst en krijgt nu al sanal relax. Ze loopt continu te hijgen en te trillen. Echt heel erg zonde, ze was daarvoor nl helemaal niet bang. Diesel trekt zich er gelukkig niets van aan.
Shai is gisteravond zo erg geschrokken van een lawinepijl dat ze linea recta naar huis wou rennen. Mijn vader kon haar echt bijna niet houden.
Stel dat ze toch een knal hoort dan is ze dus weg en aan de lijn houden is geen optie voor haar in zo'n grote groep.
Ze is echt compleet gestresst en krijgt nu al sanal relax. Ze loopt continu te hijgen en te trillen. Echt heel erg zonde, ze was daarvoor nl helemaal niet bang. Diesel trekt zich er gelukkig niets van aan.
Arme Shai. Ik vind het zo erg dat een stel sukkels met zwaar vuurwerk een hond zo de stuipen op het lijf jaagt.
EstherK schreef:
Daarom had ik die route er ook op gezet, dat gaat eigenlijk altijd wel goed.
Arme Shai. Ik vind het zo erg dat een stel sukkels met zwaar vuurwerk een hond zo de stuipen op het lijf jaagt.
Ja ik kan daar ook heel kwaad om worden, maar dit was absoluut niet met opzet. Mijn vader liep aan de achterkant van een rij huizen en aan de voorkant werd wat afgestoken. Wel illegaal vuurwerk, dus niet goed te praten
M@ri@nne schreef:
Maar het is toch anders dan in een groep met oa kleine gillende hondjes.
Jamey heeft met een groepswandeling nog nooit gegild hoor... Dus ik ga er soort van vanuit dat het wel goed moet gaan...
Ik weet niet hoe Tico in een grote groep is.
De kans bestaat dat hij iets te uhm....opgewonden word zeg maar.
En hij is dan iets te snel om in de gaten te houden.
Dus voor de zekerheid houd ik hem dan maar aan de lijn.
Ja ik kan daar ook heel kwaad om worden, maar dit was absoluut niet met opzet. Mijn vader liep aan de achterkant van een rij huizen en aan de voorkant werd wat afgestoken. Wel illegaal vuurwerk, dus niet goed te praten
Illegaal en op een verboden datum
Ik laat Benthor nu bijna niet meer los omdat er mensen in het losloopgebied lopen te knallen... Benthor is gelukkig niet bang maar wel iets te nieuwsgierig naar al dat vuurwerk.
M@ri@nne schreef:
Jamey heeft met een groepswandeling nog nooit gegild hoor... Dus ik ga er soort van vanuit dat het wel goed moet gaan...
Mogen de loslopende honden wel bij hem in de buurt komen?
M@ri@nne schreef:
Mogen de loslopende honden wel bij hem in de buurt komen?
Ja hoor.
Hij is geen gevaarlijk monster hoor.
Het is ook altijd goed gegaan met anderen honden (op 1 keer na)