Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Forumwandeling Vegas (Vegas gaat niet mee zie pag. 3)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Reini schreef:
LongFields schreef:Veiligheid voor alles. :wink:
Reini en degene die met haar mee gaan wandelen: heel veel plezier! :ok:

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoe je voorkomt dat je andere groepjes honden tegenkomt tijdens de wandeling, waar wel vreemde honden bij zullen zitten. Dat kan je toch nooit uitsluiten, of heb je daar iets op verzonnen?
Bedankt :ok:

We lopen op 31 december met een groepje honden en die honden zijn dan mooi bliksemafleiders :mrgreen:
Zonder dollen: in een groepje kan ik bij naderende honden lekker afstand nemen met Vegas :wink: Vanmorgen heb ik met een klein groepje in de duinen gewandeld en naderende honden gaan dan toch naar de loslopende honden toe (ik lijn Vegas aan als er onbekende honden aan komen) waardoor ik mooi door kan lopen. En anders zijn er altijd nog andere bij om eventuele reuen af te leiden als ze toch naar mij en Vegas toe willen :wink:
Okee, das duidelijk! Bedankt voor je uitleg. :ok:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Brigitte schreef:
Reini schreef:
Brigitte schreef: Ja, ik ga ook best regelmatig maar ik ben wel erg vroeg hoor :wink:
Vandaag waren we aan de late kant (11.00) maar normaal gesproken ben ik er ook vroeger. Ik wist helemaal niet dat jij daar ook regelmatig loopt. Ga je dan met Tank en Alano?
Ja, maar ook wel vaak alleen met Alano aangezien Tank vaak uit logeren is :mrgreen:

Ik loop wel veel vroeger dan hoor, als ik alleen Alano heb ben ik er zo rond 09.00 uur en met beide vanaf 05.30 uur tot zo'n 08.00 uur.
Oh ja, dat is heel vroeg ja :wink: Ik loop meestal rond een uur of 09.30 als ik met andere ben en als ik alleen loop ligt het er maar net aan hoe laat ik er klaar voor ben :mrgreen: maar nooit voordat het licht is in ieder geval. Vorig jaar winter had ik de smaak goed te pakken en liep ik er in het weekend om 08.15 maar dat is deze winter nog niet gebeurd, meestal ben ik er pas om 09.00. Wie weet kom ik je toch eens tegen :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Reini schreef:
Brigitte schreef:
Reini schreef:
Brigitte schreef: Ja, ik ga ook best regelmatig maar ik ben wel erg vroeg hoor :wink:
Vandaag waren we aan de late kant (11.00) maar normaal gesproken ben ik er ook vroeger. Ik wist helemaal niet dat jij daar ook regelmatig loopt. Ga je dan met Tank en Alano?
Ja, maar ook wel vaak alleen met Alano aangezien Tank vaak uit logeren is :mrgreen:

Ik loop wel veel vroeger dan hoor, als ik alleen Alano heb ben ik er zo rond 09.00 uur en met beide vanaf 05.30 uur tot zo'n 08.00 uur.
Oh ja, dat is heel vroeg ja :wink: Ik loop meestal rond een uur of 09.30 als ik met andere ben en als ik alleen loop ligt het er maar net aan hoe laat ik er klaar voor ben :mrgreen: maar nooit voordat het licht is in ieder geval. Vorig jaar winter had ik de smaak goed te pakken en liep ik er in het weekend om 08.15 maar dat is deze winter nog niet gebeurd, meestal ben ik er pas om 09.00. Wie weet kom ik je toch eens tegen :ok:
Ik zorg dat ik om 08.00 uur weg ben als ik met beide ben, ze zijn absoluut niet agressief maar het zijn wel 2 reuen en ik ben daar ook gewoon voorzichtig mee.

Alano alleen geeft geen problemen, dat is ook niet echt een honden hond, die blijft ook lekker bij me in de buurt en als ik een hond zie dan gaat hij aan de flexie. Mocht hij naar een hond toe gaan dan weet ik dat hij niets zal doen ook niet als hij afgesnauwt wordt of dergelijke en dan roep ik hem ook gelijk bij me.

Tank alleen gaat ook goed, alleen die luistert niet altijd even goed en wil nog weleens een sprint nemen naar een andere hond nu zal hij niet zo snel iets doen maar ja je weet nooit wat een andere hond doet.
En sinds hij gecastreerd is gaat het echt super en luistert hij ook echt veel beter.
Reini
Zeer actief

Brigitte schreef: Ik zorg dat ik om 08.00 uur weg ben als ik met beide ben, ze zijn absoluut niet agressief maar het zijn wel 2 reuen en ik ben daar ook gewoon voorzichtig mee.

Alano alleen geeft geen problemen, dat is ook niet echt een honden hond, die blijft ook lekker bij me in de buurt en als ik een hond zie dan gaat hij aan de flexie. Mocht hij naar een hond toe gaan dan weet ik dat hij niets zal doen ook niet als hij afgesnauwt wordt of dergelijke en dan roep ik hem ook gelijk bij me.

Tank alleen gaat ook goed, alleen die luistert niet altijd even goed en wil nog weleens een sprint nemen naar een andere hond nu zal hij niet zo snel iets doen maar ja je weet nooit wat een andere hond doet.
En sinds hij gecastreerd is gaat het echt super en luistert hij ook echt veel beter.
Alano lijkt dus op Vegas, of Vegas op Alano :wink: Vegas gaat ook niet ver uit de buurt en doet uit zichzelf ook niets naar andere honden. Het jammere is dat andere honden hem steeds grijpen :roll: en daardoor kom ik niet meer later dan 09.30 in de duinen, uitzonderingen daargelaten. Als ik om 09.30 ga is het nog prima te doen, later wordt het steeds drukker.
Bij naderende honden lijn ik Vegas ook altijd aan maar in principe kom ik in de duinen zelf geen honden tegen, ik loop ook niet door het bos daar want dat is me te krap :wink:
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Reini schreef: ik loop ook niet door het bos daar want dat is me te krap :wink:
Ben je zo dik geworden Reini :eek:

Ik start in het bos en loop over de vlakte terug.
Het is heel fijn om te zien dat Jagger voor geen enkele hond bang is, alleen als er soms een hele meute groters op hem afkomt zoekt hij bescherming onder moeders rokken, ehhh, broek :wink: .
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Teckelgek schreef:

Het is heel fijn om te zien dat Jagger voor geen enkele hond bang is, alleen als er soms een hele meute groters op hem afkomt zoekt hij bescherming onder moeders rokken, ehhh, broek :wink: .
Ik loop de ene keer vlakte en de andere keer de route in het bos.

Voordeel van de vlakte vind ik wel dat het overzichtelijk is dus dat ik groepen kan mijden (ivm Bram) en er is lekker de ruimte om balletjes/stokjes te gooien met Britt.

Het bos is gewoon leuk om te lopen, alleen is het soms wat onhandig als het druk is ivm Bram.
Maar meestal valt het mee. Ben 1 keer een hele grote groep tegengekomen in het bos. Was een wandeling van een rasvereniging. Heb Bram toen uit nood maar even opgetilt en dat ging prima :smile:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Reini schreef:
Alano lijkt dus op Vegas, of Vegas op Alano :wink: Vegas gaat ook niet ver uit de buurt en doet uit zichzelf ook niets naar andere honden. Het jammere is dat andere honden hem steeds grijpen :roll: en daardoor kom ik niet meer later dan 09.30 in de duinen, uitzonderingen daargelaten. Als ik om 09.30 ga is het nog prima te doen, later wordt het steeds drukker.
Bij naderende honden lijn ik Vegas ook altijd aan maar in principe kom ik in de duinen zelf geen honden tegen, ik loop ook niet door het bos daar want dat is me te krap :wink:
Alano stelt zich altijd heel dominant op maar heeft nog nooit wat naar een andere hond gedaan, nog niet gegromd. En er is ook nog geen hond geweest die op hem verkeerd op hem reageerde door zijn houding. Hij loopt altijd gelijk weg met een houding van tsss je bent de moeite niet :mrgreen:

Hij is ook heel duidelijk in zijn lichaamshoudingen en dat is wel fijn, ik merk gelijk hoe of wat en bij Tank heb ik dat niet, die 'denkt' dat hij dominant is/was haha.
Reini
Zeer actief

Brigitte schreef:
Reini schreef:
Alano stelt zich altijd heel dominant op maar heeft nog nooit wat naar een andere hond gedaan, nog niet gegromd. En er is ook nog geen hond geweest die op hem verkeerd op hem reageerde door zijn houding. Hij loopt altijd gelijk weg met een houding van tsss je bent de moeite niet :mrgreen:

Hij is ook heel duidelijk in zijn lichaamshoudingen en dat is wel fijn, ik merk gelijk hoe of wat en bij Tank heb ik dat niet, die 'denkt' dat hij dominant is/was haha.
Vegas heeft ook een dominante houding naar andere honden toe alleen wil die andere hond hem dan steeds overtreffen door te gaan bijten. Dat is nu al een paar keer gebeurd en ik zie dat Vegas niets anders doet dan zich groot maken waarop die andere hond hem grijpt. Tweede kerstdag gebeurde het weer met een herderachtige. Die hond kwam uit het niets, stond ineens naast Vegas en toen zag ik het al gebeuren. Ik heb de riem losgelaten (in een poging de honden het zelf op te laten lossen) maar toen dook die herderachtige al op Vegas zijn rug. Mijn vriend was er gelukkig bij en die pakte meteen die andere hond bij zijn kraag en duwde hem de andere kant op met een 'opzouten :devil: ' erbij. Vegas gromt niet, niks. Heel vervelend is dat. Als Alano Vegas tegen zou komen zou er dan ook niets gebeuren bij wijze van spreken want Vegas begint ook niet vanuit zichzelf, hij verdedigt zich niet eens in zo'n situatie :wink: en loopt ook weg met het idee van: jij bent lucht voor mij :pffff: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Reini op 27 dec 2006 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Teckelgek schreef:

Ja joh, al die kerstchocolade :N: :smile:

In het bos kan ik honden niet ontwijken, daarom is het me te krap :wink:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Reini schreef:
Vegas heeft ook een dominante houding naar andere honden toe alleen wil die andere hond hem dan steeds overtreffen door te gaan bijten. Dat is nu al een paar keer gebeurd en ik zie dat Vegas niets anders doet dan zich groot maken waarop die andere hond hem grijpt. Tweede kerstdag gebeurde het weer met een herderachtige. Die hond kwam uit het niets, stond ineens naast Vegas en toen zag ik het al gebeuren. Ik heb de riem losgelaten (in een poging de honden het zelf op te laten lossen) maar toen dook die herderachtige al op Vegas zijn rug. Mijn vriend was er gelukkig bij en die pakte meteen die andere hond bij zijn kraag en duwde hem de andere kant op met een 'opzouten :devil: ' erbij. Vegas gromt niet, niks. Heel vervelend is dat. Als Alano Vegas tegen zou komen zou er dan ook niets gebeuren bij wijze van spreken want Vegas begint ook niet vanuit zichzelf, hij verdedigt zich niet eens in zo'n situatie :wink: en loopt ook weg met het idee van: jij bent lucht voor mij :pffff: :mrgreen:
Klopt, Alano zal op zo'n moment namelijk niet de hond willen overtreffen, ik heb dat namelijk al een paar keer gehad en een tijdje terug bij een Dalmaat reu die strak tegenover hem stond en ik op dat moment voor het eerst iets had van oei die grijpt zo Alano maar er gebeurde niets. Ze draaide om elkaar en ik riep Alano en die kwam gelijk weer aan.

Ik vind het ook wel appart dat er dus nog geen hond is geweest die Alano wel even zou willen aan pakken, ondanks dat hij zich zo dominant opsteld. Daar was ik de eerste paar keer in het bos wel even bang voor maar dat had ik verkeerd.
Reini
Zeer actief

Brigitte schreef: Klopt, Alano zal op zo'n moment namelijk niet de hond willen overtreffen, ik heb dat namelijk al een paar keer gehad en een tijdje terug bij een Dalmaat reu die strak tegenover hem stond en ik op dat moment voor het eerst iets had van oei die grijpt zo Alano maar er gebeurde niets. Ze draaide om elkaar en ik riep Alano en die kwam gelijk weer aan.

Ik vind het ook wel appart dat er dus nog geen hond is geweest die Alano wel even zou willen aan pakken, ondanks dat hij zich zo dominant opsteld. Daar was ik de eerste paar keer in het bos wel even bang voor maar dat had ik verkeerd.
Fijn dat Alano niet in de problemen komt :ok: Bij Vegas is het echt heel vervelend dat honden dus kennelijk wel verder willen gaan. Ten alle tijden voorkom ik dat het zover komt (door honden dus te vermijden) maar er zijn exemplaren die zonder baas in de buurt aan komen struinen en dan kan je er weinig meer aan doen behalve een vechtpartij voorkomen. De baas van die herderachtige was ook in geen velden of wegen te bekennen totdat het al te laat was :roll:

Waar ligt dat nou aan vraag ik me weleens af. Ik weet dat b.v. sharpei's snel in de problemen komen met andere honden en ik zie ook wel iets in het uiterlijk wat dat kan veroorzaken maar bij Vegas zie ik dat eigenlijk niet :denken: andere honden zien het dus wel :wink:
Afbeelding
Ari@ne

Reini schreef:
Teckelgek schreef:

Ja joh, al die kerstchocolade :N: :smile:

In het bos kan ik honden niet ontwijken, daarom is het me te krap :wink:
Hè gelukkig, een pak van m'n hart :mrgreen:
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Reini schreef:
Brigitte schreef: Klopt, Alano zal op zo'n moment namelijk niet de hond willen overtreffen, ik heb dat namelijk al een paar keer gehad en een tijdje terug bij een Dalmaat reu die strak tegenover hem stond en ik op dat moment voor het eerst iets had van oei die grijpt zo Alano maar er gebeurde niets. Ze draaide om elkaar en ik riep Alano en die kwam gelijk weer aan.

Fijn dat Alano niet in de problemen komt :ok: Bij Vegas is het echt heel vervelend dat honden dus kennelijk wel verder willen gaan. Ten alle tijden voorkom ik dat het zover komt (door honden dus te vermijden) maar er zijn exemplaren die zonder baas in de buurt aan komen struinen en dan kan je er weinig meer aan doen behalve een vechtpartij voorkomen. De baas van die herderachtige was ook in geen velden of wegen te bekennen totdat het al te laat was :roll:

Waar ligt dat nou aan vraag ik me weleens af. Ik weet dat b.v. sharpei's snel in de problemen komen met andere honden en ik zie ook wel iets in het uiterlijk wat dat kan veroorzaken maar bij Vegas zie ik dat eigenlijk niet :denken: andere honden zien het dus wel :wink:
kan het niet zijn omdat Vegas nog redelijk jong is en daardoor nog niet voor "vol" wordt aangezien?

Veel plezier trouwens op Oudjaarsdag! :ok:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Joy C schreef: kan het niet zijn omdat Vegas nog redelijk jong is en daardoor nog niet voor "vol" wordt aangezien?

Zou het daar aan kunnen liggen? Ik weet het echt niet :19: Het is nu al een paar keer gebeurd dat honden echt doelgericht Vegas eruit pikken terwijl ik dan met meerdere (ook reuen maar dan meestal gecastreerd) honden wandel, ze moeten dan echt heel doelgricht Vegas hebben. Ik weet zeker dat Vegas niet fixeert, hij is überhaupt niet met die honden bezig. Als ze er eenmaal zijn dan loopt het al snel uit de hand. Met het idee van zijn jonge leeftijd zou het dus zo zijn dat ze hem de les willen leren, ipv te overtreffen?
Afbeelding
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

EstherK schreef:
tijger2 schreef:Heel veel plezier Reini, en goed dat je het nu even hebt gemeld. Dat scheelt weer een hele hoop gezeik zoals we dat vorig jaar hebben gehad. :ok:
Het is toch van de zotte dat je gezeik krijgt als je een wandeling niet meldt :mrgreen:
Tis maar goed dat je vorig jaar hier gemist hebt. :N:
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
Reini
Zeer actief

Vegas gaat niet mee zondag. In Medisch staat waarom niet :wink:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Inge O schreef:
Reini schreef:Vegas gaat niet mee zondag. In Medisch staat waarom niet :wink:
zouden we de wandeling niet beter uitstellen dan :denken: ?
Nee, nee, Linda en ik hebben er weer veel voorbereiding aan gehad en een oudejaarswandeling kan alleen maar op oudejaarsdag gehouden worden :mrgreen: :wink:
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Reini schreef:
Joy C schreef: kan het niet zijn omdat Vegas nog redelijk jong is en daardoor nog niet voor "vol" wordt aangezien?

Zou het daar aan kunnen liggen? Ik weet het echt niet :19: Het is nu al een paar keer gebeurd dat honden echt doelgericht Vegas eruit pikken terwijl ik dan met meerdere (ook reuen maar dan meestal gecastreerd) honden wandel, ze moeten dan echt heel doelgricht Vegas hebben. Ik weet zeker dat Vegas niet fixeert, hij is überhaupt niet met die honden bezig. Als ze er eenmaal zijn dan loopt het al snel uit de hand. Met het idee van zijn jonge leeftijd zou het dus zo zijn dat ze hem de les willen leren, ipv te overtreffen?
Misschien overtreffen, omdat de andere reuen weten dat dit nu nog kan en als Vegas ouder is, ze misschien het onderspit moeten delven? :19: Ik roep nu ook maar wat hoor, maar in sommige gevallen met reuen krijg ik wel eens die indruk.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Reini schreef:
Inge O schreef:
Nee, nee, Linda en ik hebben er weer veel voorbereiding aan gehad en een oudejaarswandeling kan alleen maar op oudejaarsdag gehouden worden :mrgreen: :wink:
Echt heel erg k*t (sorry kan er even geen ander woord voor vinden) dat Vegas op zijn eigen wandeling er niet bij kan zijn Reini. :(:
Ik zou ook zeggen verzetten die wandeling als het enigszins mogelijk is :19: maar goed als er allerlei dingen zijn geregeld die niet te verzetten vallen dan wordt het moeilijker.

Laat ik het zo zeggen; wat mij betreft verzetten we Vegas' wandeling gewoon :ok:
Ik vind het zo sneu .... :(:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

Frederique schreef:
Reini schreef:
Inge O schreef:
Echt heel erg k*t (sorry kan er even geen ander woord voor vinden) dat Vegas op zijn eigen wandeling er niet bij kan zijn Reini. :(:
Ik zou ook zeggen verzetten die wandeling als het enigszins mogelijk is :19: maar goed als er allerlei dingen zijn geregeld die niet te verzetten vallen dan wordt het moeilijker.

Laat ik het zo zeggen; wat mij betreft verzetten we Vegas' wandeling gewoon :ok:
Ik vind het zo sneu .... :(:
Het is ook heel sneu voor Reini en Vegas :(:
Maar dan doen we het toch gewoon binnenkort dunnetjes over?
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ah wat jammer Reini! :(:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om morgen mee te wandelen, dan zijn ze van harte welkom nu Vegas niet meegaat. We hebben wel maar een beperkt aantal 'verrassingen', maar ook zonder die verrassing kun je prima meelopen :wink: . Wel graag vandaag even melden, want we kopen oliebollen voor iedereen.
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Het is echt vreselijk balen dat Vegas niet mee kan. Hij mag zich niet te druk maken en dat doet hij op zo'n wandeling natuurlijk wel :wink:

Vegas weet gelukkig niet wat hij mist maar ik zal hem wel missen morgen :(:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Reini schreef: Vegas weet gelukkig niet wat hij mist maar ik zal hem wel missen morgen :(:
Ik ook :jank:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Reini schreef:Het is echt vreselijk balen dat Vegas niet mee kan. Hij mag zich niet te druk maken en dat doet hij op zo'n wandeling natuurlijk wel :wink:

Wat jammer joh!
Ari@ne

Wij gaan naar Bussloo, anders was ik graag meegegaan!

Ondanks dat Vegas er niet bij is wens ik jullie heel veel plezier :ok: .
Ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk is zonder hem, Reini :(:
Sannne
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Sannne »

Tis dat ik morgen al wat heb, anders was ik graag meegegaan.

(Niet dat Luna er veel aan heeft met haar 2,5 kilo maar het lijkt me wel gezellig, ms dat we een andere keer mee mogen, luna is niet vervelend voor Vegas, toch Reini?? :mrgreen: )
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Reini schreef:Het is echt vreselijk balen dat Vegas niet mee kan. Hij mag zich niet te druk maken en dat doet hij op zo'n wandeling natuurlijk wel :wink:

Logisch, wij allemaal denk ik :(:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Heel veel plezier allemaal vanmiddag en ik zit vanavond helemaal klaar voor de foto's ! :cheer:
Reini...geef Vegas een hele dikke knuffel van mij...en Maxi. :knuffel1:

Linda, denk je aan ons afspraakje wat betreft Sette ? :mann: :mrgreen:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Marie-José schreef:
Linda, denk je aan ons afspraakje wat betreft Sette ? :mann: :mrgreen:
Ja, komt goed, ik neem Marcel mee zodat we Bram en Sette mee kunnen nemen :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”