Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
JEANNETTEBO schreef:ik kom definitief en neem 2 flessen fris mee van ieder liter
Leuk dat je komt. Mullu is helemaal fan van Tatra's! Ik vermoed dat Bo de hele wandeling een naker achter zich aan heeft
Hoeveel tatra's moet ik dan meenemen
Oh jij komt ook! Leuk! Nou doe ze allemaal maar. Kan ie kiezen!
Ik neem in ieder geval Bryza (ook wel vliegbries genoemd) mee, mijn eigen meiden zijn te jong (6 maanden) en te oud (9 jaar).
En kijk even wie er zin heeft om mee te gaan, ik logeer bij mijn ouders. Hun hebben 9 tatra's. Orlik en Orla van bijna 13, Zorza van 10 dan de twee zusters Sweety en Iggelientje van ruim 7 jaar dan nog Gronia van drie jaar maar is nu loops dan haar zoon Dworny en broertje van Dolina en dan Briesvlieg van ruim 1 jaar.
(En over twee maanden komt er nog een pup bij).
Takkie schreef:Nog één dingetje: Als mijn Joy een stok voor je voeten legt en je gooit hem voor haar weg, dan kan je dus de rest van de wandeling stokken voor haar gooien, want dan gaat ze het elke keer bij je proberen.
Het lijkt me zowiezo niet zo verstandig om stokken te gaan gooien als we met zo'n grote groep honden lopen...
Ik durf het niet aan met Maxi....hij is helemaal hieperdepiep van het vuurwerk en bij het minste of geringste neemt ie de kuierlatten. :N:
Jullie heel erg veel plezier gewenst en ik ben heel benieuwd naar de foto's ! Daar ga ik vanavond lekker voor zitten. Marianne.....voor élk toestel hè ?!
Teckelgek schreef:Het was gezellig, maar wel koud :N: .
Jagger is gevloerd en Cor ook dus die liggen nu te pitten .
Nogmaals fijne jaarwisseling allemaal en een gezond 2007
Bij mij in de auto was het ook erg stil op de radio na dan. En ik heb hier op de bank ook even de ogen dicht gehad, heb tenslotte nog een lange avond voor de boeg!!
de schoenne zijn goed ingelopen.
jeetje wat waren de eersten van de groep snel
Maar heb het uitstekend naar de zin gehad, leuk om weer een paar nieuwe gezichten te hebben gezien
en tjee wat is tico van marinanne een mega beest :N:
jenny* schreef:de schoenne zijn goed ingelopen.
Maar heb het uitstekend naar de zin gehad, leuk om weer een paar nieuwe gezichten te hebben gezien
Ik had gezegd dat ik achteraan zou blijven lopen maar zo langzaam lopen lukt me niet hoor. Dan val ik om
Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.
Heb ik jou wel gedag gezegd ? Ik weet helemaal niet of ik je wel heb gezien ?
Ik had gezegd dat ik achteraan zou blijven lopen maar zo langzaam lopen lukt me niet hoor. Dan val ik om
Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.
Tico is niet alleen groot maar ook errug leuk
hya ha ha ha ha, jawel hoor, ik was incognito
lange geblokte jas met hoedje op
hya ha ha ha ha, jawel hoor, ik was incognito
lange geblokte jas met hoedje op
de achterkant althans
Ik geloof dat hilje foto,s van de voorkant heeft.
Om mijn haar niet te laten waaien ( ik kan dan niks meer zien ) heb ik mijn malle mutsje maar opgezet.
Dank je.
Fijn dat hij ook ff lekker achter de nakers kon rennen.
Wel een goede, zo'n end sjouwen op oudjaar, ik heb dat hier in de buurt gedaan, dan is je hond/zijn je honden heerlijk moe op die voor hun toch enerverende avond
AnneMarie schreef:Wel een goede, zo'n end sjouwen op oudjaar, ik heb dat hier in de buurt gedaan, dan is je hond/zijn je honden heerlijk moe op die voor hun toch enerverende avond
en voor de baasjes is het natuurlijk ook heerlijk
Jij wilde toch ook komen? Of ben ik nou kippig?
Ben je ook geweest of niet? Ik heb zoveel mensen gezien, dat ik het niet meer weet