Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het was hartstikke gezellig Vegas was wild aan het ruiken toen ik thuiskwam dus ik heb maar verteld dat ik heel toevallig wat honden tegen ben gekomen tijdens het boodschappen doen
Ja wij vonden het ook erg gezellig! Mijn vriendin Linda vond het ook super en Randy haar hond ook, maar dat heeft hij de hele wandeling geloof ik zelf wel duidelijk gemaakt met zn zeehondenblaf
Alleen een beetje jammer dat Kenzo weer even moest rellen op het laatst
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Frederique schreef:
Helaas loopt Devlin nu alweer mank
Wandelingen in de Soesterduinen zullen er voor haar dus niet meer inzitten ben ik bang
Wat vervelend zeg.
Kan je haar die schoenen niet aandoen de volgende keer?
Ze had haar schoentjes aan in het begin en waar ik al eerder aan dacht is waar. Ze mankeert wat aan haar voorpoot. Ze heeft namelijk geen enkele keer aan haar pootjes gelikt of gebeten.
De DA heeft al vaker gekeken maar volgens hem is er niets mis met haar poot
In het bos heeft ze ook eigenlijk nooit last, zelfs niet als we een stuk over de zandverstuiving(en) zijn gelopen.
Het lijkt erop dat het mulle zand van Soesterduinen teveel voor haar is.
Jammer maar helaas.....
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Frederique schreef:
Helaas loopt Devlin nu alweer mank
Wandelingen in de Soesterduinen zullen er voor haar dus niet meer inzitten ben ik bang
Wat vervelend zeg.
Kan je haar die schoenen niet aandoen de volgende keer?
Ze had haar schoentjes aan in het begin en waar ik al eerder aan dacht is waar. Ze mankeert wat aan haar voorpoot. Ze heeft namelijk geen enkele keer aan haar pootjes gelikt of gebeten.
De DA heeft al vaker gekeken maar volgens hem is er niets mis met haar poot
In het bos heeft ze ook eigenlijk nooit last, zelfs niet als we een stuk over de zandverstuiving(en) zijn gelopen.
Het lijkt erop dat het mulle zand van Soesterduinen teveel voor haar is.
Jammer maar helaas.....
Ach Frederique, wat naar! Ik dacht juist dat het wel goed ging omdat ze idd geen tekenen gaf zoals eerder wel.
Frederique wat vervelend van Devlin Sterkte voor je mooie dame Ik dacht net als Linda dat het dit keer wel goed ging omdat ze niet ging liggen maar niet dus.. balen!