Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Liesbeth schreef:Het was erg gezellig, we hebben wel niet de hele route gelopen, maar het was leuk.
Zelfs Kevin vond het leuk en dat wil wat zeggen .
De temperatuur ging op zich wel, maar er stond behoorlijk wat wind, wat het kouder maakte.
Volgende forumwandeling gaan we weer mee .
Hoi Liesbeth,
Ik heb je helemaal niet gezien! Ik hoorde wel van Charlotte dat je er was.
Aan de kant van Bussloo waar we startten, was het inderdaad wat fris door de wind, maar eenmaal aan de andere kant was het helemaal windstil en dus gelijk een stuk aangenamer om te lopen.
Zo, ook weer binnen, Alano en ik hebben ons ook vermaakt en ik heb hem net naar mjn werk gebracht, ging gelijk languit op zijn dekbed liggen dus die komt oudjaar wel door zo.
Bedankt voor de gezellig wandeling en iedereen een goed uiteinde.
Ook ik ben weer thuis. Vond het erg leuk om ook de gezichten te zien die bij de berichten en honden horen.
Ik heb dus wel de gehele route gelopen en had dus verwacht dat Harley met zijn 7 maanden behoorlijk moe zou zijn. Niet dus want hij is samen met pardoes al door de kamer aan het racen
Iedereen nog een fijne jaarwisseling gewenst en tot de volgende keer
*Anita* schreef:Ook ik ben weer thuis. Vond het erg leuk om ook de gezichten te zien die bij de berichten en honden horen.
Ik heb dus wel de gehele route gelopen en had dus verwacht dat Harley met zijn 7 maanden behoorlijk moe zou zijn.
Hoi Anita,
Ook leuk om jou eens gezien te hebben. (En alle anderen die ik nog nooit eerder gezien had!)
Was de wandeling niet een beetje ver voor een hondje van 7 maanden?!
Liesbeth schreef:Het was erg gezellig, we hebben wel niet de hele route gelopen, maar het was leuk.
Zelfs Kevin vond het leuk en dat wil wat zeggen .
De temperatuur ging op zich wel, maar er stond behoorlijk wat wind, wat het kouder maakte.
Volgende forumwandeling gaan we weer mee .
Hoi Liesbeth,
Ik heb je helemaal niet gezien! Ik hoorde wel van Charlotte dat je er was.
Aan de kant van Bussloo waar we startten, was het inderdaad wat fris door de wind, maar eenmaal aan de andere kant was het helemaal windstil en dus gelijk een stuk aangenamer om te lopen.
Dat zal idd wel, maar daar ben ik niet geweest. Charlotte, Kim (Diesel) en ik hebben bij de schapen lekker een kopje koffie gedronken en zijn weer teruggegaan.
Jullie waren ook nog niet terug toen ik naar huis ben gegaan. Heb nog wel een poos gewacht, maar mijn voeten werden nogal koud in mijn rubber laarzen .
Ik ga de site van de Welkoop in de gaten houden, de laarzen van Charlotte zgaen er goed uit .
Ook leuk om jou eens gezien te hebben. (En alle anderen die ik nog nooit eerder gezien had!)
Was de wandeling niet een beetje ver voor een hondje van 7 maanden?!
Eigenlijk wel maar dit doe ik dus ook normaal niet. Tussendoor hebben we een paar keer stil gestaan om te wachten op de achterblijvers.
Achteraf had ik het laatste stuk beter niet kunnen doen. Moet zeggen dat ik aan hem zelf niet merk dat ie mee is geweest.
Iedereen bedankt voor de gezellige wandeling. De hondjes liggen hier helemaal tevreden te maffen. (op Kori en Mullu na, die zijn druk! )
Elena heeft het echt super gedaan vind ik, dankzij jullie. Bedankt dat iedereen haar gewoon gelaten heeft.
Sorry dat ik niet met iedereen en met niemand lang heb kunnen kletsen. Op 5 honden letten en kletsen is een beetje teveel
Tot volgend jaar hoop ik!
*Anita* schreef:Achteraf had ik het laatste stuk beter niet kunnen doen. Moet zeggen dat ik aan hem zelf niet merk dat ie mee is geweest.
Heb je het stuk na het bruggetje ook nog gelopen? (Heb ik helemaal niet gezien...!?) Dan heb je inderdaad wel een flinke wandeling gemaakt. Ik denk ongeveer 8 km.
sirene schreef:Sorry dat ik niet met iedereen en met niemand lang heb kunnen kletsen. Op 5 honden letten en kletsen is een beetje teveel
Dat lukt op zo'n wandeling met zoveel mensen ook bijna nooit is mijn ervaring. Je loopt meestel toch met een bepaald groepje op. Ook al hoef je maar op één of twee honden te letten, ook dan praat je niet met iedereen, volgens mij? (Ik in elk geval niet. )
Ik vond het ook erg leuk en een ervaring apart!
Bryza was nog niet echt moe toen ze thuis kwam, Tosca heeft op haar manier ook genoten van de wandeling.