ik heb het gelezenjenny* schreef:die zit nu al te lezen denk ik zoyamie schreef:pagina 3 staat de beginpost gequotmalinois schreef:weer te laat...![]()
alles weer verwijderd in het begin![]()
maarre..... malinois, ik kan me daar ook zo druk om maken.
en dan zeggen sommigen hier van dat we hem moeten helpen omdat hijzelf te eigenwijs is om de concequenties te trekken.
hij wil helemaal geen advies, alleen maar oeh en ah wat leuk en lief.
en daar worden de hondjes de dupe van.
dart ik een mens kwets met mijn opmerkingen boeit me niet.
Het gaat mij om die hondjes.
ik ben geen fokker, ja mijn stamboomteef heeft pups gehad, in overleg en in samenwerking met haar fokker, bij de fokker gelegen, bij de fokker bevallen, bij de fokker de pups grootgebracht.
Dat was mijn voorwaarde ook, want ik heb simpelweg de ervaring etc. er niet voor en de tijd die hij wel heeft.
Daarnaast was mijn voorwaarde dat ik eerst al haar papieren wilde halen qua africhting voor er uberhaupt over een dekking gesproken zou worden, ze is indertijd niet op fokkersvoorwaarden gekocht door mij overigens dus er was nog absoluut geen sprake van eventuele pups.
't zal mij ook een worst zijn of ik iemand kwets met opmerkingen hier, je hebt wel met een levend dier te maken en later met nog een heleboel levende wezentjes... Dat oh en ah doe ik niet aan, had ie maar beter moeten lezen in de historie :N: Dat heb ik ook niet nodig en je hebt er helemaal niks aan.