Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Labradors - gewicht

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik vind Faith een erg mooie lab :ok: kan ook niet anders met dezelfde vader als Ben :mrgreen: :ok:
labrador Ynto

Ongelezen bericht door labrador Ynto »

Zoek stok! schreef:
Rossi schreef:
De labrador die ik ken die wel een mooi postuur heeft krijgt beduidend meer beweging dan de ander.
O ja, maar ik kom ook prachtige slanke gespierde Labradors tegen hoor! Maar het valt me gewoon op dat als ik een giga dikke hond zie, het meestal een Labrador is. En dat terwijl ik net zoveel herders tegen kom en die bijna nooit te dik zijn. Vandaar mijn vraag :wink:
Labrador zijn der wel erg gevoelig voor.... :jank: Labradors kunnen ook niet ophouden met eten. En dan worden ze vanzelf dik. Het klopt wel van die gezinshond. Hier loopt ook een Beagle rond en is ook super dik. Kon ik me eerst ook niet voorstellen, maar bleek dat ie wel een wat lekkers kreeg( niet eens maar bijna altijd).
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik kwam vandaag een dikke tekkel tegen, vond het echt zielig. Zo dik met een hangbuik, de buik sleepte nog net niet over de grond.
Afbeelding
labrador Ynto

Ongelezen bericht door labrador Ynto »

kiki78 schreef:Ik kwam vandaag een dikke tekkel tegen, vond het echt zielig. Zo dik met een hangbuik, de buik sleepte nog net niet over de grond.
dat heb ik dus ook met die beagle... heb wel meer honden gezien hoor :hmmm: egt niet normaal. het is gewoon zielig voor het hondje
Debora
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

labrador Ynto schreef:
Zoek stok! schreef:
Rossi schreef:
De labrador die ik ken die wel een mooi postuur heeft krijgt beduidend meer beweging dan de ander.
O ja, maar ik kom ook prachtige slanke gespierde Labradors tegen hoor! Maar het valt me gewoon op dat als ik een giga dikke hond zie, het meestal een Labrador is. En dat terwijl ik net zoveel herders tegen kom en die bijna nooit te dik zijn. Vandaar mijn vraag :wink:
Labrador zijn der wel erg gevoelig voor.... :jank: Labradors kunnen ook niet ophouden met eten. En dan worden ze vanzelf dik. Het klopt wel van die gezinshond.
Vind dit een gewaagde uitspraak! Het ligt naar mijn mening gewoon aan de eigenaar, niet aan de labrador. Als je constant met een zakje ritselt en constant voert, dan wordt een labrador te dik. Ligt niet aan de hond, maar aan de eigenaar. Daarnaast zijn er ook labradors die niet voedselgericht zijn. :wink: Je kan een hond op verschillende manieren belonen en dat hoeft niet per definitie met voer te zijn.
Live as though heaven is on earth.
Kijk eens op mijn site: www.duskintheforest.nl

Afbeelding
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door greatdane »

Zoek stok! schreef:
Hoe kan het toch dat ik zo ontzettend veel dikke Labradors zie? En dan bedoel ik niet een beetje te dik, maar echt stoomwals dik.
Zoiets?
Afbeelding
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/camb ... 157243.stm
Ik zie overigens veel dikke rottweilers.
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”