Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Info Zeeland (Burgh Haamstede)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Info Zeeland (Burgh Haamstede)

Ongelezen bericht door Frederique »

Zijn er mensen die tips hebben waar het mooi wandelen is in Zeeland in de buurt van Burgh Haamstede?
Volgend weekend verblijven we met een ander hondenforum van vrijdag t/m zondag daar namelijk en we zijn nog op zoek naar een leuke wandeling (waar de honden uiteraard los mogen) en horeca-gelegenheden waar honden welkom zijn.

Misschien dat er van de mensen die uit Zeeland komen nog iemand tips heeft?

Alvast bedankt :ok:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Je zit dan vlak bij de Zeepe Duinen, een eindeloos mooi en groot natuurgebied, bos en duin. Alleen lopen daar wilde paardjes rond en mogen honden meen ik niet los (alhoewel ik dat wel deed maar met een grote groep honden is het misschien niet verstandig). De pannenkoekmolen is in elk geval aan te raden, daar mogen ook honden binnen.
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

We zijn met een groep van een hond of 10 dus in een natuurgebied de honden loslaten lijkt me geen goed plan :wink:

Ik heb even gezocht op het internet maar zoals het ziet is de pannekoekenmolen in januari nog gesloten helaas...
Jammer, had me heerlijk geleken :ok:

http://www.dagjezeeland.nl/dagjezeeland ... ekoek.html
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ach ja, da's waar, die pannenkoekmolen is dan nog dicht. Maar in elk geval zit je toch ook niet te ver van het strand vandaan, van die lekkere brede, en daar zul je in januari ongelimiteerd met honden kunnen lopen. En er zitten ook een paar leuke strandtenten, waar ze niet vreemd zullen opkijken van een grote groep honden (soms kun je nog buiten zitten onder warmtelampen).
Anne
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

Ben er op vakantie geweest (in de buurt)

Was erg leuk en mooi!
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Ha, daar woon ik :mrgreen: Je kan hier echt heel erg lekker lopen, mogelijkheden te over. Brouwersdam,bij Renesse mogen de honden lop op het strand. Er is bij Burgh Haamstede genoeg bos om ook lekker te kunnen struinen, ook wandelingen met goeie bewegwijzering, het wijst zich eigenlijk vanzelf. Bij Ouwerkerk zijn de Kreken, Je hebt Natuurgebied de Schelphoek, dat is een wandeling van ongeveer 8 km. om een water heen, waarin de honden ook lekker kunnen zwemmen. Richting Bruinisse heb je ook nog wel het 1 en ander, maar dat zijn wat kleinere wandelingen. En gewoon ergens de polder ingaan, dan kan je ook uuuren lopen, zonder dat je iemand tegenkomt. Mocht je verdwalen, bel me maar, en ik kom je dan redden :mrgreen:
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

astrid schreef:Ha, daar woon ik :mrgreen: Je kan hier echt heel erg lekker lopen, mogelijkheden te over. Brouwersdam,bij Renesse mogen de honden lop op het strand. Er is bij Burgh Haamstede genoeg bos om ook lekker te kunnen struinen, ook wandelingen met goeie bewegwijzering, het wijst zich eigenlijk vanzelf. Bij Ouwerkerk zijn de Kreken, Je hebt Natuurgebied de Schelphoek, dat is een wandeling van ongeveer 8 km. om een water heen, waarin de honden ook lekker kunnen zwemmen. Richting Bruinisse heb je ook nog wel het 1 en ander, maar dat zijn wat kleinere wandelingen. En gewoon ergens de polder ingaan, dan kan je ook uuuren lopen, zonder dat je iemand tegenkomt. Mocht je verdwalen, bel me maar, en ik kom je dan redden :mrgreen:
Bedankt voor de info :ok:
Als we verdwalen dan bel ik jou :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”