Dit is voor haar het eerste nestje dus extra spannend..
Deze was VOOR de dekking:

Dit is de vader van de pups:

Op deze foto was ze net 5 weken drachtig:

En deze zijn vandaag gemaakt, ze moet nog 12 dagen:

Moderator: moderatorteam

Volgens mij is dat allemaal helemaal normaal en zal de bevalling niet zo lang meer op zich laten wachten.Murphybull schreef:Vraagje:
Is het normaal dat een drachtige teef weinig tot niets wil eten?
Ik probeer nu de laatste tijd er van alles in de krijgen, voornamelijk pupbrok maar dan met een beetje pens, kip, hart, macaroni, rijst vleesbrokken maar niets wil ze hebben.
Ze eet net 1 a 2 hapjes en laat alles gewoon staan, hoort dit zo?
Ze heeft wel een dikke buik maar sinds 2 dagen is hij van vorm veranderd, het is niet zo rond meer maar zakt meer naar beneden vind ik kan dat?
Qua temperatuur zit ze netjes op 37.8 gemiddeld iedere dag dus geen veranderingen, ook kan ik de pups goed voelen bewegen.
Ze is 20 januari uitgeteld als ik de laatste dekking aanhoud, 18 januari bij de 2de dekking en 16 januari bij de eerste dekking.
Dus ze zal ergens volgende week gaan bevallen, het blijft natuurlijk de vraag bij welke dekking ze heeft opgenomen, maar vermoed de laatste 2 het meest.
Ook zit ze sinds gisteren te krabben in donkere hoekjes (achter de wasmachine, achter de bank en achter de kasten in huis.
Wie heeft raad?
Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
Zag de foto van je hond ook op Mp staane en tijd geleden klopt dat?
Ja, dat is normaal, geef haar anders verdeeld over de hle dag wat hapjes, met zon dikke buik, zit eten haar snel in de weg...Murphybull schreef:Vraagje:Is het normaal dat een drachtige teef weinig tot niets wil eten?Ik probeer nu de laatste tijd er van alles in de krijgen, voornamelijk pupbrok maar dan met een beetje pens, kip, hart, macaroni, rijst vleesbrokken maar niets wil ze hebben.
Ze eet net 1 a 2 hapjes en laat alles gewoon staan, hoort dit zo?
Nee joh, ze had het tegen de topic starter volgens mijtura schreef:Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
Zag de foto van je hond ook op Mp staane en tijd geleden klopt dat?is heel vreemd als mijn hond op de MP zou staan namelijk, want ik fok wel maar plaats ze niet op de MP
![]()
![]()
Mijn kennelnaam is Van de Wilde Havana...misschien heb je een link??
Ik schrok alsirene schreef:Nee joh, ze had het tegen de topic starter volgens mijtura schreef:Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
Zag de foto van je hond ook op Mp staane en tijd geleden klopt dat?is heel vreemd als mijn hond op de MP zou staan namelijk, want ik fok wel maar plaats ze niet op de MP
![]()
![]()
Ikzelf heb geen kennelnaamtura schreef:Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
![]()
![]()
Nee had het niet tegen jouw had de vraag voor de TStura schreef:Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
![]()
![]()
Meer dan 4 hoop ikMurphybull schreef:Ikzelf heb geen kennelnaamtura schreef:Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
![]()
![]()
Mijn kennelnaam is Van de Wilde Havana...misschien heb je een link??maar de pups zijn allemaal al voorzien van een baasje.
Heb helaas teveel mensen denk ik, maar uit ervaring weet ik dat er wat af kunnen vallen, maar ziet er veelbelovend uit.Angelique25 schreef:Meer dan 4 hoop ikMurphybull schreef:Ikzelf heb geen kennelnaamtura schreef:Heb je het tegen mijbaloutjuh schreef:Hey leuk joh mag ik vragen onder welke kennelnaam je fokt>?
![]()
![]()
Mijn kennelnaam is Van de Wilde Havana...misschien heb je een link??maar de pups zijn allemaal al voorzien van een baasje.
![]()
Zo te zien gaat ze niet uitdragen.