Dacht doe een oproepje of hier mensen met een Bullmastiff aanwezig zijn??
Wij hebben er dus een die net 1 jaar is geworden en luisterd tenminse als ie zin heeft,, naar de naam Mack
Moderator: moderatorteam
Dat klopt ja,, Nu als ze er zijn ,ik zit de laatste tijd weer vaker op forum,, ben een tijdje niet zo aktief geweest,,, misschien dat ik het van een weet, dacht Loving Bulls,, maar ik kan me vergissen ,, ik zit op meer forums he!!marian* schreef:"Amber
Zeer actief
Driekwart jaar lid en dan nog niet weten dat er meerdere mensen met BM's hier zijn?
Die heeft dacht ik toch echt Old Englisch Bulldoggen.Amber schreef:Dat klopt ja,, Nu als ze er zijn ,ik zit de laatste tijd weer vaker op forum,, ben een tijdje niet zo aktief geweest,,, misschien dat ik het van een weet, dacht Loving Bulls,, maar ik kan me vergissen ,, ik zit op meer forums he!!marian* schreef:"Amber
Zeer actief
Driekwart jaar lid en dan nog niet weten dat er meerdere mensen met BM's hier zijn?![]()
![]()
Daarom mijn vraag,, en als ze er zijn,, waar posten ze dan??

Geen idee?Amber schreef:Dat klopt ja,, Nu als ze er zijn ,ik zit de laatste tijd weer vaker op forum,, ben een tijdje niet zo aktief geweest,,, misschien dat ik het van een weet, dacht Loving Bulls,, maar ik kan me vergissen ,, ik zit op meer forums he!!marian* schreef:"Amber
Zeer actief
Driekwart jaar lid en dan nog niet weten dat er meerdere mensen met BM's hier zijn?![]()
![]()
Daarom mijn vraag,, en als ze er zijn,, waar posten ze dan??