vraagje waar vinden jullie waar onze hond op lijkt
wij horen mensen wel eens vragen
is dat een boxer?
of is dat een kruising ?
wat vinden jullie?

Moderator: moderatorteam

wij hebben ons wel verdiept in het raslittle-wolf schreef:tis alles behalve een engelse bulldog.
voortaan je maar eens verdiepen in een ras voordat je er 1 koopt

loving bulls schreef:aan het zien is pa 100% EB, maar bij moeder twijfel ik een beetje(zou ambull bloed in kunnen zitten)![]()
( maar het is wel een beetje een raar iets aan het worden, want ik zou echt durven zweren dat jij een OEB hebt, en als ik naar het broertje kijk zie ik een EB)
tenzij moeder pups op de wereld heeft gezet van 2 verschillende reuen(dan moet ze dus wel door 2 verschillende reuen gedekt zijn in die tijd)
![]()
Het zal een mysterie blijven dan denk ik, maar afwachten hoe ze opdroogt

als dat zo was, wist je dat alleen pa een engelse bull is en ma wat andersluna 12 schreef:wij hebben ons wel verdiept in het raslittle-wolf schreef:tis alles behalve een engelse bulldog.
'wij hebben voor chyara ook een engelse bull gehad en voordat wij overgaan tot de koop van een hond verdiepen wij ons er echt wel in hoor
Ze heeft in ieder geval een heel duidelijk bullen kenteken-Het lipje en de onderbeetRemco schreef:Ik geloof ook niet helemaal dat dit een zuivere engelse bulldog is. Maar waarschijnlijk is dit wel een gezonder lichaam voor een hond. Ze lijkt met haar uiterlijk wel een beetje op een RAD hond :N:
ik denk t ook niet, ik vind haar ook gewoon een bulldog achtige.loving bulls schreef:Ze heeft in ieder geval een heel duidelijk bullen kenteken-Het lipje en de onderbeetRemco schreef:Ik geloof ook niet helemaal dat dit een zuivere engelse bulldog is. Maar waarschijnlijk is dit wel een gezonder lichaam voor een hond. Ze lijkt met haar uiterlijk wel een beetje op een RAD hond :N:
volgens mij echt typisch bullig
denk dat je niet zo snel aangehouden zult worden met deze hond
hallolittle-wolf schreef:als dat zo was, wist je dat alleen pa een engelse bull is en ma wat andersluna 12 schreef:wij hebben ons wel verdiept in het raslittle-wolf schreef:tis alles behalve een engelse bulldog.
'wij hebben voor chyara ook een engelse bull gehad en voordat wij overgaan tot de koop van een hond verdiepen wij ons er echt wel in hoor

de enige garantie die kan voorkomen dat je hond, als die aan de rad voldoet, in belsag genomen wordt, is een fci stamboom.luna 12 schreef:hallolittle-wolf schreef:als dat zo was, wist je dat alleen pa een engelse bull is en ma wat andersluna 12 schreef:wij hebben ons wel verdiept in het raslittle-wolf schreef:tis alles behalve een engelse bulldog.
wij hebben die foto s pas later gekregen
van die ouders
maar goed er zijn altijd mensen die denken dat ze het beter weten
maar dat jij denkt dat wij ons er niet in verdiept hebben dat is jou gedachte
maar bedankt voor je reactie
je koopt een pup zonder de ouders eerst te zien?ja dat noem ik echt je erin verdiepen
![]()
als je echt garantie wil dat je een engelse bull koopt, koop je die bij een goede fokker met fci stamboom. alleen dan heb je zekerheid dat je een pup heb van het ras dat je hebben wilt.![]()
en nee, ik denk t niet beter te weten, ik ga af op de info die jij geeft en jij vind dat jij je in t ras verdiept hebt.
ik vind van niet, want dan wist je dat mams geen engelse bull is.
en de rest bedankt
wij hebben zelf ook wel onze twijfels
en idd ik zat pas te lezen voor die rad hondjes
en toen schrok ik toch wel hoor
zoals ik dat allemaal las
zou ik misschien nog aan die mensen waar ik haar van heb
iets van een verklaring voor kunnen vragen
(ze zeggen dat papa wel een stamboom heeft en mama ook maar nooit aangevraagd )
en ik hoop ook niet dat ze ons daarvoor aanhouden
na dat ik dat had gelezen ga ik niet meer met haar naar het bos
alleen hier in de buurt laat ik haar nog maar uit
(is een hele kleine gemeente waar bijna nooit politie komt )
dus maar hopen dat ze me niet aanhouden
als iemand weet of ik een bewijs zou kunnen vragen hoor ik dat graag
groetjes van bianca
Je hebt dus alleen achteraf foto's gezien van de ouders. Dat is nou niet echt een bewijs dat je een echte Engelse bulldog hebt. Er zijn zoveel dubieuze fokkers die een hond als iets anders verkopen. Bij een goede fokker kun je altijd de moederhond in het echt zien.luna 12 schreef:hallolittle-wolf schreef:als dat zo was, wist je dat alleen pa een engelse bull is en ma wat andersluna 12 schreef:wij hebben ons wel verdiept in het raslittle-wolf schreef:tis alles behalve een engelse bulldog.
wij hebben die foto s pas later gekregen
van die ouders
groetjes van bianca