Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Graag even jullie hulp.
Moderator: moderatorteam
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als je niet van plan bent meerdere nesten per jaar te fokken, hoef je geen kk1 diploma te hebben. Daar wordt ook helemaal niet naar gevraagd als je de controle thuis krijgt.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
Amideso
- Actief
-
BT Golden
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
KK1 is niet verplicht bij aanvragen van een kennelnaam, dat heb ik laatst nog telefonisch gevraagd. Wel als je super groot gaat fokken.
Zelf ben ik wel van plan om kk1 te gaan halen, denk dat ik het najaar ga doen. Zijn er ook zelfstudies of kan je het alleen bij de kc's halen. De kynologenvereniging waar ik ringtraining volg gaat vermoedelijk kk1 geven, dus dan ga ik daar ook volgen. Maar mochten ze het niet doen, kan ik het dan ergens via een thuisstudie volgen.
Als mijn Bentie gedekt wordt is dat toch pas in het najaar van 2008. Als de zomers te warm zijn, is het binnen bij mij niet koel te krijgen. Dus daar moet ik nog goed over nadenken.
Zelf ben ik wel van plan om kk1 te gaan halen, denk dat ik het najaar ga doen. Zijn er ook zelfstudies of kan je het alleen bij de kc's halen. De kynologenvereniging waar ik ringtraining volg gaat vermoedelijk kk1 geven, dus dan ga ik daar ook volgen. Maar mochten ze het niet doen, kan ik het dan ergens via een thuisstudie volgen.
Als mijn Bentie gedekt wordt is dat toch pas in het najaar van 2008. Als de zomers te warm zijn, is het binnen bij mij niet koel te krijgen. Dus daar moet ik nog goed over nadenken.