Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog maar 12 dagen ....(7 nu nog maar)
Moderator: moderatorteam
-
Murphybull
ik wil hier graag fatsoenelijk een laatste bericht plaatsen met betrekking tot bepaalde mensen die het tot hun hobby hebben gemaakt mij en mijn gezin lastig te vallen want dit loopt uit de hand en heb hulp ingeroepen van bepaalde instanties en aangifte moeten doen wegens bedreiging, ik zal uitleggen hoe dit komt:
Er zijn mensen die het schijnbaar leuk vinden spullen te bestellen op mijn naam en heb ik hier een pakketje thuis die ik niet heb besteld.
Ik wordt telefonisch bedreigd door bepaalde mensen, voor die mensen geldt, ik heb de gesprekken allemaal opgenomen !!
Zo ook dreigmailtjes, virussen die op mijn IPadres worden gestuurd (is alleen bekend bij fora waar ik me heb aangemeld want die hebben het IPadres van mijn computer).
En ben in het openbaar bedreigd hier in de straat, door iemand van een ander forum die hier niet uit de buurt komt, en dat terwijl ik mijn dochtertje van 6 bij me had, laat in ieder geval mijn gezin met rust !!
Ik ben er werkelijk zat van, ik ben hier op het forum gekomen om de informatie en het delen van kennis met andere mensen en niet om mekaar af te zeiken, daar is een forum niet voor, ga dan een andere hobby zoeken a.u.b.
Ik heb inderdaad honden en ben er goed voor, het zijn allen huishonden, krijgen goede voeding en verzorging en alle aandacht en we houden van lange wandelingen, ook sta ik direct voor als ze medische kosten nodig hebben, en iedereen kan zien dat mijn honden het fijn hebben....
O.k. ik fok een nestje, is dat verboden??
Zolang je je maar netjes aan de regels houd en niet meer dan 1 nest per jaar fokt zoals wij, en alle zorg kan bieden aan de hond en de pups die daarbij komt kijken.
Ikzelf zit sinds kort in de WAO dus alle dagen thuis en heb alleen mijn honden waar ik dagelijks veel mee bezig ben en daar ben ik erg blij mee.
Hoe de mensen over me willen denken dat moeten ze zelf maar oordelen, kan alleen maar vertellen dat een hoop verhalen al torenhoog zijn opgeblazen in 6 jaar tijd (toen dit alles begon) en neem eens de tijd iemand echt te leren kennen in plaats van verhalen en de computer.
Hier blijf ik bij en ik hoop dat deze bepaalde mensen nu eindelijk eens iemand anders gaan zoeken om mee te "spelen" ik heb namelijk ook nog een fijn leven met een liefdevol gezin en dat wil ik graag zo houden.
Bedankt
Er zijn mensen die het schijnbaar leuk vinden spullen te bestellen op mijn naam en heb ik hier een pakketje thuis die ik niet heb besteld.
Ik wordt telefonisch bedreigd door bepaalde mensen, voor die mensen geldt, ik heb de gesprekken allemaal opgenomen !!
Zo ook dreigmailtjes, virussen die op mijn IPadres worden gestuurd (is alleen bekend bij fora waar ik me heb aangemeld want die hebben het IPadres van mijn computer).
En ben in het openbaar bedreigd hier in de straat, door iemand van een ander forum die hier niet uit de buurt komt, en dat terwijl ik mijn dochtertje van 6 bij me had, laat in ieder geval mijn gezin met rust !!
Ik ben er werkelijk zat van, ik ben hier op het forum gekomen om de informatie en het delen van kennis met andere mensen en niet om mekaar af te zeiken, daar is een forum niet voor, ga dan een andere hobby zoeken a.u.b.
Ik heb inderdaad honden en ben er goed voor, het zijn allen huishonden, krijgen goede voeding en verzorging en alle aandacht en we houden van lange wandelingen, ook sta ik direct voor als ze medische kosten nodig hebben, en iedereen kan zien dat mijn honden het fijn hebben....
Zolang je je maar netjes aan de regels houd en niet meer dan 1 nest per jaar fokt zoals wij, en alle zorg kan bieden aan de hond en de pups die daarbij komt kijken.
Ikzelf zit sinds kort in de WAO dus alle dagen thuis en heb alleen mijn honden waar ik dagelijks veel mee bezig ben en daar ben ik erg blij mee.
Hoe de mensen over me willen denken dat moeten ze zelf maar oordelen, kan alleen maar vertellen dat een hoop verhalen al torenhoog zijn opgeblazen in 6 jaar tijd (toen dit alles begon) en neem eens de tijd iemand echt te leren kennen in plaats van verhalen en de computer.
Hier blijf ik bij en ik hoop dat deze bepaalde mensen nu eindelijk eens iemand anders gaan zoeken om mee te "spelen" ik heb namelijk ook nog een fijn leven met een liefdevol gezin en dat wil ik graag zo houden.
Bedankt
-
MIP
- Vaste gebruiker
zullen we dan ook eens beginnen aangifte te doen van uw bedreigingen via mail gastenboek telefoon (heb ook nog alles hoor en misschien nog wel andere mensen ,kunnen we samen bundelen en maken er één grote zaak van )??????EN DE DIERENBESCHERMING OP DE HOOGTE BRENGEN VAN UW MAFFE DADEN
HOE ZOU DAT TOCH KOMEN MENS DAT JE ZOVELE VRIENDEN HEBT ?????????????????????????????????????
HOE ZOU DAT TOCH KOMEN MENS DAT JE ZOVELE VRIENDEN HEBT ?????????????????????????????????????
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
goh en hoe komen al die mensen aan je verhalen?Murphybull schreef:ik wil hier graag fatsoenelijk een laatste bericht plaatsen met betrekking tot bepaalde mensen die het tot hun hobby hebben gemaakt mij en mijn gezin lastig te vallen want dit loopt uit de hand en heb hulp ingeroepen van bepaalde instanties en aangifte moeten doen wegens bedreiging, ik zal uitleggen hoe dit komt:
Bedankt
vast niet uit de duim gezogen.
er is geen enekel mesn die iets positiefs over je heeft te melden.
en weetje, het boeid me nou helemaal niet dat iemand van weet ik veel waar naar je toegekomen is.
zolang jij de dieren niet met respect behandel, zul jij never nooit geen respect krijgen.
en nu niet ineens doen of je alles volgens de regels doe.
-
Murphybull
- *Silvia*
- Zeer actief
En ja op hoeveel forums ben je er afgeschopt onder je eigen naam en onder kloonaccounts? vind je het gek dat je overal bekend bent...
Bij ons ben je er ook voor de zoveelste kloonaccount afgegooid want hoeveel keer heb je het daar geprobeerd?
Dat je nu dreigementen enzo krijg heb je aan jezelf te danken meid want je bent zelf ook niet vies van dreigementen uiten...
Bij ons ben je er ook voor de zoveelste kloonaccount afgegooid want hoeveel keer heb je het daar geprobeerd?
Dat je nu dreigementen enzo krijg heb je aan jezelf te danken meid want je bent zelf ook niet vies van dreigementen uiten...
- little-wolf
- Zeer actief
dat je de ene hond en ras er uitschopt en binnen no time een ander heb zegt al genoeg.Murphybull schreef:Geen van jullie is hier ooit thuis geweest bij mijn honden dus valt er weinig te beoordelen dacht ik
En laat ik nu het verstandigste zijn en hier niet meer posten in dit topic, want zo blijf je aan de gang, ik heb mijn zegje hierbij gedaan
maar ach, ken je t niet kwalijk nemen. blijkbaar zit t in je familie....
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
....ik houd niet van dreigementen maar als jij zoveel bedreigd wordt ga je jezelf niet eens achter de oren krabben waar dat nou door komtMurphybull schreef:Geen van jullie is hier ooit thuis geweest bij mijn honden dus valt er weinig te beoordelen dacht ik
En laat ik nu het verstandigste zijn en hier niet meer posten in dit topic, want zo blijf je aan de gang, ik heb mijn zegje hierbij gedaan
- Dodo
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffords en Chihuahua's
- Contacteer:
ff over dat ip gebeuren...Murphybull schreef:ik wil hier graag fatsoenelijk een laatste bericht plaatsen met betrekking tot bepaalde mensen die het tot hun hobby hebben gemaakt mij en mijn gezin lastig te vallen want dit loopt uit de hand en heb hulp ingeroepen van bepaalde instanties en aangifte moeten doen wegens bedreiging, ik zal uitleggen hoe dit komt:
Bedankt
als jij een mail naar iemand stuurt staat je ipadres daar ook in, dus ga nu niet fora's de schuld geven..
daarbij is alles wat jij zegt bijna gelogen en wat nou jij bent goed voor honden???
waar zijn deze 2 dan Sabrina? dit zijn namelijk de honden die je binnen een week had nadat alle staffords bij je zijn opgehaald

laat me raden, waren ze ook niet fokwaardig??
mensen zoals jou zouden ze een verbod moeten geven om dieren te mogen hebben

- little-wolf
- Zeer actief
-
jidde
- little-wolf
- Zeer actief
dat is niet te tellen.jidde schreef:Heeft iemand ooit echt bijgehouden hoeveel honden ze heeft versleten?? ik kom er steeds meer tegen
vorig jaar om deze tijd had ze nog staffs. voor die tijd zat ze in de bullen.
nu zijn de staffs terug gehaald door fokkers of heeft ze ze zelf terug laten gaan omdat er bv een hond een verkeerde oordracht had.
misschien wat verkocht/gedumpt.
maarja, ze weet niet beter. haar ma's hond was ziek, geen geld voor operatie dus hond dood.
paar tellen later komt er een oproep op het net dat er een hond gezocht wordt voor dur ma....
- Dodo
- Actief
- Contacteer:
-
MIP
- Vaste gebruiker
-
jidde
Je vergeet er meer:
kees bullterrier (zou gebeten hebben en bij vriendin zitten)
2 bulldoggen wegens prive omstandigheden
Butcher, staff van 11 jaar uit asiel
Chirka en Amity en Bonifacio
Waar die laatste 4 zijn, geeen idee
Dit is trouwens op 13 juli 2005 op stafforum geplaatst. dus nog geen 2 jaar geleden
kees bullterrier (zou gebeten hebben en bij vriendin zitten)
2 bulldoggen wegens prive omstandigheden
Butcher, staff van 11 jaar uit asiel
Chirka en Amity en Bonifacio
Waar die laatste 4 zijn, geeen idee
Dit is trouwens op 13 juli 2005 op stafforum geplaatst. dus nog geen 2 jaar geleden
- Dodo
- Actief
- Contacteer:
kees en guusMIP schreef:wat ik weet
-teefje Tika (dood zou gebeten hebben???)
-mijne Mitch (ook dood)
-Tara (ook dood)
-sky pitje (dood RAD)
en de rest ...
3 old english buldogs, uhh
chirka, bono,amy chelsey en honey en nog een teef allemaal staffords
dan nog die 2 die ik op de foto liet zien
en die ze nu heeft
en zal vast nog wel wat vergeten zijn..
ohh dit alles in nog geen 2 jaar

-
MIP
- Vaste gebruiker
- brie
- geregistreerd lid
- brie
- geregistreerd lid
- little-wolf
- Zeer actief
ik moet eerlijk zijn dat ik zulke oren ook niet mooi vind, MAARRRRRRR, dat vind ik geen reden om een hond weg te doen.Dodo schreef:ja dat is mijn teefje Chelsey...little-wolf schreef:een am staff die terug moest vanwege foute oren
hier was ze net 1 dag bij ons
balou heeft teveel vel en te lange lippen. vooral die lange lippen vind ik minder omdat de drellen je wel es om de oren vliegen.
ken er niet aan wennen en zal niet snel meer zo'n hond nemen (hoort overigens niet zo bij t ras)
maar om hem daarvoor weg te doen? geen haar op mn hoofd die daar aan denkt.
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
...en alstie gaat komtie bij mij, hij staat heel mooi bij mijn tegrote neushangwangendruilogenvliegdrellenBascolittle-wolf schreef:ik moet eerlijk zijn dat ik zulke oren ook niet mooi vind, MAARRRRRRR, dat vind ik geen reden om een hond weg te doen.Dodo schreef:ja dat is mijn teefje Chelsey...little-wolf schreef:een am staff die terug moest vanwege foute oren
hier was ze net 1 dag bij ons
balou heeft teveel vel en te lange lippen. vooral die lange lippen vind ik minder omdat de drellen je wel es om de oren vliegen.
ken er niet aan wennen en zal niet snel meer zo'n hond nemen (hoort overigens niet zo bij t ras)
maar om hem daarvoor weg te doen? geen haar op mn hoofd die daar aan denkt.
Ik vind het staffje overigens wel erg mooi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
daar is wel lang op gereageerd maar op een hele andere manier...Carmen schreef:Jawel op vriend nico is geloof ik wel 25 pagina's lang zo gereageerd. Ik vind dat er ontzettend mild gereageerd wordt op een laffe broodfokker die honden opkoopt om ze te gebruiken als fokmachines, pups de wereld op te schoppen, honden weer dumpen god mag weten war en weer nieuwe ophaalt op marktplaats.malinois schreef:Op 'vriend Nico' is ook niet op deze manier gereageerd en die is ook vanzelf weggegaan...little-wolf schreef:blijkbaar snap je t niet.piep schreef:volgens mij had ik al twee keer gezegd dat het duidelijk was, maar om dan door te blijven gaan en privebrieven te plaatsen, dat gaat mij op een openbaar forum te ver, dat vecht je maar prive uit. de boodschap is duidelijk, het is een broodfokster en ik hoef er niet op geattendeerd te worden dat ik dan maar verder moet keuvelen, terwijl ik nog geen woord met iemand van het topic gekeuveld heb. discussieren over fokken, enten, voeding etc prima daar is een forum voor. maar hou het wel netjes en ga geen prive dingenvan jaren geleden hier uitvechten. ik ben klaar, ik hoop jullie ook. zo niet, mail werkt ook prima en pm kan zelfs via dit forum.
je vind t normaal dat zo'n griezel hier komt doen of er niks is?
normaal is t forum in rep en roer als er zo'n figuur zich aanmeld en nu wordt er ineens voor zo iemand opgenomen?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...baloutjuh schreef:Hoe is die man niet vergruist in een boekwerk van zoveel paginaas hier op het forum????malinois schreef:Op 'vriend Nico' is ook niet op deze manier gereageerd en die is ook vanzelf weggegaan...little-wolf schreef:blijkbaar snap je t niet.piep schreef:volgens mij had ik al twee keer gezegd dat het duidelijk was, maar om dan door te blijven gaan en privebrieven te plaatsen, dat gaat mij op een openbaar forum te ver, dat vecht je maar prive uit. de boodschap is duidelijk, het is een broodfokster en ik hoef er niet op geattendeerd te worden dat ik dan maar verder moet keuvelen, terwijl ik nog geen woord met iemand van het topic gekeuveld heb. discussieren over fokken, enten, voeding etc prima daar is een forum voor. maar hou het wel netjes en ga geen prive dingenvan jaren geleden hier uitvechten. ik ben klaar, ik hoop jullie ook. zo niet, mail werkt ook prima en pm kan zelfs via dit forum.
normaal is t forum in rep en roer als er zo'n figuur zich aanmeld en nu wordt er ineens voor zo iemand opgenomen?
Ik snap jullie beweegredenen nogmaals alleen vind ik dit niet de manier

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- little-wolf
- Zeer actief
ach kom op mal, dit is niet de 1e en zeker ook niet de laatste keer.malinois schreef:dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...baloutjuh schreef:Hoe is die man niet vergruist in een boekwerk van zoveel paginaas hier op het forum????malinois schreef:Op 'vriend Nico' is ook niet op deze manier gereageerd en die is ook vanzelf weggegaan...little-wolf schreef: blijkbaar snap je t niet.
ik vind dit nog wel meevallen.
er zijn mensen erger de grond ingeboord.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
weet ik maar wel de manier waarop... schiet niet op, draagt niks bij... het is 3 tegen 1 met allerlei onderlinge geschillen dus het gaat over toen dit toen dat daar dit die zus dat zo.... ja leuk voor diegenen die allemaal weet waar het over gaat maar voor mij en anderen is dit meer acrabadabra en 'hoe maak ik een verhaal' want dat verhaal moeten we dus weer zelf invullen...little-wolf schreef:ach kom op mal, dit is niet de 1e en zeker ook niet de laatste keer.malinois schreef:dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...baloutjuh schreef:Hoe is die man niet vergruist in een boekwerk van zoveel paginaas hier op het forum????malinois schreef: Op 'vriend Nico' is ook niet op deze manier gereageerd en die is ook vanzelf weggegaan...
er zijn mensen erger de grond ingeboord.
In het geval van vriend nico wist iedereen waar het over ging, hier niet en daar werd toch heel anders gereageerd wel met dezelfde bedoeling overigens maar op een andere manier.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik geloof dat er hier mensen gereageerd hebben, die wel weten hoe en wat en dat ook duidelijk willen maken, "het schiet niet op" nee, dat zal heus, dat was met DHR N. net zo, schoot ook niet opmalinois schreef:weet ik maar wel de manier waarop... schiet niet op, draagt niks bij... het is 3 tegen 1 met allerlei onderlinge geschillen dus het gaat over toen dit toen dat daar dit die zus dat zo.... ja leuk voor diegenen die allemaal weet waar het over gaat maar voor mij en anderen is dit meer acrabadabra en 'hoe maak ik een verhaal' want dat verhaal moeten we dus weer zelf invullen...little-wolf schreef:ach kom op mal, dit is niet de 1e en zeker ook niet de laatste keer.malinois schreef:dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...baloutjuh schreef: Hoe is die man niet vergruist in een boekwerk van zoveel paginaas hier op het forum????
er zijn mensen erger de grond ingeboord.![]()
In het geval van vriend nico wist iedereen waar het over ging, hier niet en daar werd toch heel anders gereageerd wel met dezelfde bedoeling overigens maar op een andere manier.
het gaat er om ( imo iig) dat er veelal erg fel gereageerd word op mensen die aankloten met honden, zeker wat betreft fokken en dit word nu een beetje stil gezwegen, dat is dan weer het andere uiterste van 30 pagina's zinloos gelul
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ik vind jouw insinuaties echt te ver gaan.MIP schreef:vind dit ongeloofelijk dat zo iemand dit hier zomaar kan ?
maaaaaaaaaaaar dit brengt wel veel sensatie en wie weet nieuwe leden is het daarom te doen ?
Krijg straks misschien wel antwoord van de mod. en wie weet word ik daar nog wijzer van !!!!!!
Je komt hier binnen vallen met een hoop tamtam.
Je overtreed de regels die je bij je aanmelding aanvaart hebt en vervolgens insinueer je dat wij dingen doen voor de sensatie? En voor nieuwe leden?
Groetjes, Marianne.

- little-wolf
- Zeer actief
het gaat erom dat deze vrouw haar honden net zo hard de deur uit doet als een paar schoenen.malinois schreef:weet ik maar wel de manier waarop... schiet niet op, draagt niks bij... het is 3 tegen 1 met allerlei onderlinge geschillen dus het gaat over toen dit toen dat daar dit die zus dat zo.... ja leuk voor diegenen die allemaal weet waar het over gaat maar voor mij en anderen is dit meer acrabadabra en 'hoe maak ik een verhaal' want dat verhaal moeten we dus weer zelf invullen...little-wolf schreef:ach kom op mal, dit is niet de 1e en zeker ook niet de laatste keer.malinois schreef:dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...baloutjuh schreef: Hoe is die man niet vergruist in een boekwerk van zoveel paginaas hier op het forum????
en weer net zo hard nieuwe neemt om ze vervolgens weer te dumpen.
moet inmiddels toch wel duidelijk zijn.
als je meer wilt weten, meld je aan op t staff forum, is zat te vinden. vast ook op bull terrier fora's.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja die mensen maken er een heel persoonlijk verhaal van met mijn hondje dit en mijn hondje zus... waar ik dan weer de ballen van snap of weet... nogmaals ik snap de intentie prima en geef ze ook groot gelijk en als het mijn hond geweest was had diegene ook een heel groot probleem gehad....maar of dit nou een maniner van discussieren is.... zinnen vol hoofdletters, nog net geen schelden omdat dat toch weggehaald wordt...yamie schreef:ik geloof dat er hier mensen gereageerd hebben, die wel weten hoe en wat en dat ook duidelijk willen maken, "het schiet niet op" nee, dat zal heus, dat was met DHR N. net zo, schoot ook niet opmalinois schreef:weet ik maar wel de manier waarop... schiet niet op, draagt niks bij... het is 3 tegen 1 met allerlei onderlinge geschillen dus het gaat over toen dit toen dat daar dit die zus dat zo.... ja leuk voor diegenen die allemaal weet waar het over gaat maar voor mij en anderen is dit meer acrabadabra en 'hoe maak ik een verhaal' want dat verhaal moeten we dus weer zelf invullen...little-wolf schreef:ach kom op mal, dit is niet de 1e en zeker ook niet de laatste keer.malinois schreef: dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...
In het geval van vriend nico wist iedereen waar het over ging, hier niet en daar werd toch heel anders gereageerd wel met dezelfde bedoeling overigens maar op een andere manier.![]()
het gaat er om ( imo iig) dat er veelal erg fel gereageerd word op mensen die aankloten met honden, zeker wat betreft fokken en dit word nu een beetje stil gezwegen, dat is dan weer het andere uiterste van 30 pagina's zinloos gelul
Persoonlijk vond ik het bij N uit H. 'prettiger' om te lezen... de bedoeling was exact hetzelfde alleen het werd wat meer veralgemeend zodat iedereen kon reageren. Je weet zelf dat ook daar het er niet zachtjes aan toe ging maar ik heb daar toch regelmatig zitten grinneken achter m'n pc ondanks de bedreigingen en misleidende mailtjes van de betreffende heer...Zulke praktijken hoeven zeker niet doodgezwegen te worden... alsjeblieft niet... zoiets moet je zoveel mogelijk openbaar maken maar wel op een manier waar een ander ook wat mee kan... snap je

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Jolan, dat bedoel ik nou, dan moet ik me eerst gaan aanmelden op andere fora om me door het hele verhaal te kunnen worstelen...little-wolf schreef:het gaat erom dat deze vrouw haar honden net zo hard de deur uit doet als een paar schoenen.malinois schreef:weet ik maar wel de manier waarop... schiet niet op, draagt niks bij... het is 3 tegen 1 met allerlei onderlinge geschillen dus het gaat over toen dit toen dat daar dit die zus dat zo.... ja leuk voor diegenen die allemaal weet waar het over gaat maar voor mij en anderen is dit meer acrabadabra en 'hoe maak ik een verhaal' want dat verhaal moeten we dus weer zelf invullen...little-wolf schreef:ach kom op mal, dit is niet de 1e en zeker ook niet de laatste keer.malinois schreef: dat ging dus op een andere manier als hier gebeurd, dit is nog net geen ordinaire scheldpartij omdat dit verwijderd zal worden...
en weer net zo hard nieuwe neemt om ze vervolgens weer te dumpen.
moet inmiddels toch wel duidelijk zijn.
als je meer wilt weten, meld je aan op t staff forum, is zat te vinden. vast ook op bull terrier fora's.
ik snap de grote lijnen natuurlijk... maar er wordt zoveel onderling zeer uitgevochten...dat maakt het niet makkelijker te lezen voor een buitenstaander.