Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nog maar 12 dagen ....(7 nu nog maar)

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

malinois schreef:
Jolan, dat bedoel ik nou, dan moet ik me eerst gaan aanmelden op andere fora om me door het hele verhaal te kunnen worstelen...
ik snap de grote lijnen natuurlijk... maar er wordt zoveel onderling zeer uitgevochten...dat maakt het niet makkelijker te lezen voor een buitenstaander.
tja, je mag niks kopieren van andere fora's. :19:
en je moet helemaal niks.

ik snap je probleem niet hoor, tis toch duidelijk waar t omgaat?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

little-wolf schreef:
malinois schreef:
Jolan, dat bedoel ik nou, dan moet ik me eerst gaan aanmelden op andere fora om me door het hele verhaal te kunnen worstelen...
ik snap de grote lijnen natuurlijk... maar er wordt zoveel onderling zeer uitgevochten...dat maakt het niet makkelijker te lezen voor een buitenstaander.
tja, je mag niks kopieren van andere fora's. :19:
en je moet helemaal niks.

ik snap je probleem niet hoor, tis toch duidelijk waar t omgaat?
laat maar Jo... als je m'n berichtjes terugleest bijv. de reactie op Yamie dan snap je het wel lijkt me...
Ik ga lekker onder de wol... daar is het beter dan buiten.... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
MIP
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MIP »

Sorry M@ri@nne dat ik met veel entre kom binnenvallen ,maar soms moeten mensen(oeps weer een insinuatie)wakker geschud worden !!!!!!
En dit is mijn bedoeling en ik heb geen scheldwoorden gebruik en ben altijd vrij netjes gebleven (Belgische beleefdheid ).
maar GODVERDOMME dit gaat toch wel ver he ,met mevrouwtje.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

MIP schreef:Sorry M@ri@nne dat ik met veel entre kom binnenvallen ,maar soms moeten mensen(oeps weer een insinuatie)wakker geschud worden !!!!!!
En dit is mijn bedoeling en ik heb geen scheldwoorden gebruik en ben altijd vrij netjes gebleven (Belgische beleefdheid ).
maar GODVERDOMME dit gaat toch wel ver he ,met mevrouwtje.
ja.. alleen wat moet men nu doen? murphybull een ban geven? geloof me, een boel mensen hebben gegoogled en weten ondertussen hoe en wat.

de webcam is al niet meer zichtbaar, onderwerp is ook al gesloten, misschien idd, murpybull, dat ze geen pb meer kan krijgen voor haar pups, ik weet genoeg, deze madam is niks meer dan een handelaar en vermeerderaar en moet iig geen gelegenheid krijgen om zich zelf en pups te promoten :wink:
bullseye
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door bullseye »

Ik heb zelf een forum gehad, genaamd de 'Bull Terrier Lounge' waar Sabrina ook al lid van was, dit wel voor erg korte duur moet ik zeggen.
Zodra ik door kreeg wie zij was heb ik dr direct gebanned, dit soort mensen zouden een verbod moeten krijgen om huisdieren te bezitten !!

Dit is geen persoonlijke aanval naar haar toe maar een WAARSCHUWING voor iedereen voor er nog meer gedupeerde komen. Volgende week begint ze namelijk misschien met UW ras als ze niets meer aan deze teef heeft.

Op de Bullterrier Lounge begon ze via pb's alle fokkers die op mijn forum zaten (van wie ze hoopte dat ze haar nog niet kende) een privé bericht of/en e-mail te versturen omdat ze zo graag wilde gaan fokken maar het geld er niet voor (over)had om een Teef te kopen bij een andere fokker waar ze mee zou kunnen beginnen. Dus als hun een goedkope herplaatser wisten graag.

Ik ben hier een tijdje niet geweest, heb het veels te druk met van alles en kom hier zeker niet voor sensatie maar in de hoop dat ze ook op dit forum gebanned wordt, zoals al op vele andere forums voor ze weer een vinger toegereikt krijgt door haar slachtofferrol te spelen en ze zo weer een hondje verknallen kan! :evil:
Afbeelding
*Spike*
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door *Spike* »

Ik ken dat mens ook van eerdere meldingen van een periode geleden...

Als je op zo'n manier misbruik maakt van een dier om zo aan je geld te moeten komen.... bah zulke mensen kots ik uit!! :devil:
Waar je het lef vandaan hebt om een zieke hond ook te verkopen en melden dat je het niet geweten hebt...

Ik vraag me uberhaubt af of ze wel weet wat ze mensen aan doet... mensen die vanaf het eerste moment van hun hond houden en te horen krijgt dat deze dodelijk ziek is of wat dan ook. dit kan ze niet weten heeft geen enkel gevoel geloof ik..

sorry dat ik het meld maar ze heeft een hoop (elende) maar één ding weet ik zeker een liefdevol hart voor dieren heeft ze zeker niet!
Misbruik maken van een dier zijn goedheid bah :cry:
There is one power, thats bullypower
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Het punt is duidelijk gemaakt.
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Gesloten

Terug naar “Fokken van honden”