Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze honden en katten hebben een schimmelinfectie.
En het is behoorlijk besmettelijk, dus om risico's te voorkomen is het slimmer om het niet door te laten gaan.
Misschien kan het toch doorgaan, alleen dan zonder topicstarter?
Ik zou het wel leuk vinden, wandelingen zijn altijd zo ver. En deze is lekker bij Amersfoort.
En het is behoorlijk besmettelijk, dus om risico's te voorkomen is het slimmer om het niet door te laten gaan.
Hoe laat nu, en hoe lang ongeveer? (Max en ik kunnen beide niet zo lang.)
En nog even een vraagje: Hoe gaan Jamey en Caja met vreemde honden om? Want ik wil wel dat het goed gaat. Max is meer van de kat uit de boom kijken, en gaat dus niet zo goed om met honden die haar de hele tijd uitdagen.
En ik kan niet garanderen dat het goed gaat (fout gaan is niet heel dramatisch, gewoon wat snauwen.)
Ik bedenk nu trouwens dat ik nog helemaal niet gekeken heb hoever het is, of ik het wel red :N: Even snel kijken.
De tijd maakt mij niet zoveel uit.
Caja gaat meestal wel op honden af, maar laat zich makkelijk afsnauwen en heeft eigenlijk nooit problemen met andere honden.
marye schreef:De tijd maakt mij niet zoveel uit.
Caja gaat meestal wel op honden af, maar laat zich makkelijk afsnauwen en heeft eigenlijk nooit problemen met andere honden.
Okee. Ze heeft nog nooit echt iets gedaan, ik verwacht niet dat ze nu wel iets gaat doen. Toevallig hebben we vanmorgen met een DH gewandeld en dat ging super goed
Ik heb graag dat ze zo veel mogelijk positieve ervaringen heeft met zoveel mogelijk verschillende honden.
Ik hoop dat ze zich een beetje gedraagt, ze wil bij water nog wel eens denken: Daaaag baasje, tot over een tijdje :N:
Jamey heeft een herderprobleem en soms een grote honden probleem, maar is verder erg onderdanig... Zal misschien wel komen snuffen, maar laat zich ook wegsnauwen...
Jacksel schreef:Jamey heeft een herderprobleem en soms een grote honden probleem, maar is verder erg onderdanig... Zal misschien wel komen snuffen, maar laat zich ook wegsnauwen...
Jamey is klein toch? Dat gaat meestal wel goed. Pas heeft ze nog heel lief met een Jack Russel gensuffeld.
Hoe laat willen jij? Kunnen jullie om een uur of half 11/11 uur?
Jacksel schreef:Jamey heeft een herderprobleem en soms een grote honden probleem, maar is verder erg onderdanig... Zal misschien wel komen snuffen, maar laat zich ook wegsnauwen...
Jamey is klein toch? Dat gaat meestal wel goed. Pas heeft ze nog heel lief met een Jack Russel gensuffeld.
Hoe laat willen jij? Kunnen jullie om een uur of half 11/11 uur?
oehhh vroeg :N:
11 uur dan half uurtje langer om wakker te worden na het ochtendrondje
Ik heb op routenet gekeken maar volgens mij is de Hogeweg makkelijker? Als het tenminste het groene gebied is wat daar te zien is en het daarvandaan dus te doen is... Roepen jullie maar...
Jacksel schreef:Ik heb op routenet gekeken maar volgens mij is de Hogeweg makkelijker? Als het tenminste het groene gebied is wat daar te zien is en het daarvandaan dus te doen is... Roepen jullie maar...
Dat is ook makkelijk, maar daar kun je nergens parkeren...
marye schreef:Maakt mij niet uit, kom met de fiets.
Ik kom ws. wel met de auto. Ik heb nog geen fietskar en het is voor Max een beetje veel om eerst er heen te rennen, te wandelen en dan weer terug.
Ikzelf ben btw pas 14, even voor de duidelijkheid. Ik kom samen met mijn zus (als het goed is).
Ik kom ws. wel met de auto. Ik heb nog geen fietskar en het is voor Max een beetje veel om eerst er heen te rennen, te wandelen en dan weer terug.
Ikzelf ben btw pas 14, even voor de duidelijkheid. Ik kom samen met mijn zus (als het goed is).
Zullen we dan wel gewoon bij de fazantenstraat afspreken?
Karin is om 10.45 bij het kruispunt bij het ziekenhuis goed?
Ik zwaai wel als jullie er zijn.
Haha!
Het achterste stuk (bij de Fazantenstraat) is veel groter en mooier dan de kant richting Hogeweg.
Dus jullie maken een goede keus!