Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reuen-teven stelling
Moderator: moderatorteam
Ik vind het erg afhangen van de man in huis.
Hoe die met de honden omgaat.
Mijn echtgenoot mag graag stoeien en rollebollen met de honden.
Ze reageren dan ook enorm enthousiast als hij thuiskomt.
Ze luisteren voor geen meter naar hem, maar dat maakt ze alledrie helemaal niks uit.
As de honden echt iets niet mogen moet ik het zeggen.....
Hoe die met de honden omgaat.
Mijn echtgenoot mag graag stoeien en rollebollen met de honden.
Ze reageren dan ook enorm enthousiast als hij thuiskomt.
Ze luisteren voor geen meter naar hem, maar dat maakt ze alledrie helemaal niks uit.
As de honden echt iets niet mogen moet ik het zeggen.....
Zeggen ze ook wel eens van kinderen toch? Dat zoontjes naar hun moeder trekken en dochters naar hun vader.
Nouuu, dan zou mijn moeder met 3 dochters best zielig zijn. En ik met mijn 2 teven ook wel. Bij ons gaat het niet op in elk geval. Wij hebben 2 reuen gehad, en nu 2 teven. De eerste reu trok naar mij, de 2e heel veel meer naar Pieter. En Saar is een echt papa's kindje, en Miep kruipt het liefst onder moeders rok
(en in ons gezin: ik ben degene die duidelijk naar vader trekt, maar mijn beide zussen toch meer naar m'n moeder)
Nouuu, dan zou mijn moeder met 3 dochters best zielig zijn. En ik met mijn 2 teven ook wel. Bij ons gaat het niet op in elk geval. Wij hebben 2 reuen gehad, en nu 2 teven. De eerste reu trok naar mij, de 2e heel veel meer naar Pieter. En Saar is een echt papa's kindje, en Miep kruipt het liefst onder moeders rok

(en in ons gezin: ik ben degene die duidelijk naar vader trekt, maar mijn beide zussen toch meer naar m'n moeder)
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Niks, twee honden en een baas, of liever gezegd vriendMarion. schreef:Wat heb ik gemistDaan schreef:Ze luisteren voor geen meter naar hem, maar dat maakt ze alledrie helemaal niks uit.

ze lopen echt met hem weg, en daar komt hij een heel end mee.
nog even wachten..
Dan luisteren er 3 niet meer naar hem, en maakt het ze allevier niet uit.
Kan je het nog volgen
Ik ben er weerDaan schreef:Niks, twee honden en een baas, of liever gezegd vriendMarion. schreef:Wat heb ik gemistDaan schreef:Ze luisteren voor geen meter naar hem, maar dat maakt ze alledrie helemaal niks uit.![]()
ze lopen echt met hem weg, en daar komt hij een heel end mee.
nog even wachten..
Dan luisteren er 3 niet meer naar hem, en maakt het ze allevier niet uit.
Kan je het nog volgen

- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Hier zijn ze het meest in hun sas als de hele groep gewoon compleet is
Maar Bammie (reu) trekt toch wel meer naar mij.
Megan trekt ook naar mij.
Van Misty heb ik het idee dat ze wel heel erg gek op m'n vriend is.
Met andere mensen kan ik niet echt een voorkeur ontdekken, het is dan meer degene die ze het meeste aandacht geeft dmv spelen en snoepjes.
Zoals Bammie en m'n vader en Megan bij m'n moeder dat heeft

Maar Bammie (reu) trekt toch wel meer naar mij.
Megan trekt ook naar mij.
Van Misty heb ik het idee dat ze wel heel erg gek op m'n vriend is.
Met andere mensen kan ik niet echt een voorkeur ontdekken, het is dan meer degene die ze het meeste aandacht geeft dmv spelen en snoepjes.
Zoals Bammie en m'n vader en Megan bij m'n moeder dat heeft

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Bill is wel echt een reu met voorkeur voor vrouwen en een hele grote voorkeur voor mij!
Van mannen, en zeker vreemde mannen, moet 'ie niet veel hebben.
Silka leek in eerste instantie erg naar mijn vriend te trekken maar inmiddels maakt ze geen onderscheid meer.
Vreemden - of het nu mannen of vrouwen zijn - worden allemaal op dezelfde vriendelijke, een tikkeltje onderdanige manier benaderd.

Van mannen, en zeker vreemde mannen, moet 'ie niet veel hebben.
Silka leek in eerste instantie erg naar mijn vriend te trekken maar inmiddels maakt ze geen onderscheid meer.
Vreemden - of het nu mannen of vrouwen zijn - worden allemaal op dezelfde vriendelijke, een tikkeltje onderdanige manier benaderd.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Toby trekt erg naar mij maar dat is echt omdat ik het meeste met hem doe. Zodra Tim een tijdje wat meer met hem aan het rommelen gaat, trekt ie ook naar Tim. Yentie is verliefd op Tim. Zodra Tim thuis is, wil ze bij hem en weinig meer bij mij, terwijl ze de rest van de dag enthousiast op mij reageert. De vorige honden: Jackie was in de eerste instantie meer een hond die mannen leuk vond, maar dat werd later ook weer wat anders. En Beertje trok altijd naar vrouwen. Hoge vrouwenstemmen trokken hem heel erg aan. Hij was ook wel bang voor mannen. Maar doordat hij de eerste jaren dat wij hem hadden, met Tim mee ging op de vrachtwagen, trok hij al snel echt naar Tim. Echt saamhorigheid tussen die twee. Hij vond mij ook wel lief, maar hij koos voor Tim als we beiden riepen. Toen hij later thuis kwam te zitten omdat hij niet meer mee mocht, toen veranderde dat. En toen hij bij de uitlaatservice door de eigenaresse werd opgehaald was hij straal verliefd op haar. De wereld kon instorten, maar zij was heilig.
Dus tja, echt wijs kom ik hier ook niet uit, ten aanzien van de stelling.
Dus tja, echt wijs kom ik hier ook niet uit, ten aanzien van de stelling.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
Klopt in mijn situatie niet hoor.
Julia is echt mijn kindje, en trekt dus heeeeeel erg naar mij toe, altijd al zo geweest.
Romeo is ook echt wel mijn maatje, maar die gaat ook wel bij mijn vriend liggen als hij er zin in heeft.
Julia is echt mijn kindje, en trekt dus heeeeeel erg naar mij toe, altijd al zo geweest.
Romeo is ook echt wel mijn maatje, maar die gaat ook wel bij mijn vriend liggen als hij er zin in heeft.
Laatst gewijzigd door Mojuan op 28 aug 2011 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Danco had duidelijk het meeste met vrouwen, vooral met mij en mijn moeder. Moest ie tussen ons kiezen koos ie voor mij 
Snoepie is een mannenhondje, ze ligt het liefst bij mijn vader (die haar altijd zit te kroelen als ze op schoot ligt)
Mijn meiden trekken het meeste naar mij, maar dat is ook logisch, ze leven alleen met mij.
Nika vindt mijn vader echter ook wel heel erg leuk.
Marouck vindt mijn vader ook erg leuk, die trapte er namelijk altijd in als ze een bal op zijn schoot gooide. Maar zodra ik de deur uitloop gaat ze voor de deur liggen.
Biène wordt af en toe door mijn vader uitgelaten en gedraagt zich dan altijd heel netjes volgens mijn vader, maar als ze moet kiezen is het voor haar niet moeilijk...ik ben haar baas, punt

Snoepie is een mannenhondje, ze ligt het liefst bij mijn vader (die haar altijd zit te kroelen als ze op schoot ligt)

Mijn meiden trekken het meeste naar mij, maar dat is ook logisch, ze leven alleen met mij.

Biène wordt af en toe door mijn vader uitgelaten en gedraagt zich dan altijd heel netjes volgens mijn vader, maar als ze moet kiezen is het voor haar niet moeilijk...ik ben haar baas, punt

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- D@@ntje76
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Jelka is mijn hond, die loopt altijd bij mij in de buurt en zal altijd de kant kiezen die ik in ga. Ze is ook wel heel erg gesteld op Dirk en zoekt hem ook wel op voor een knuffel.
Jurek is dol op ons allebei en luisterd ook naar ons allebei maar ik heb toch altijd een klein streepje voor bij hem. Ik denk dat dat komt omdat ik net effe wat vaker knuffel met hem, waar hij dol op is.
Jurek is dol op ons allebei en luisterd ook naar ons allebei maar ik heb toch altijd een klein streepje voor bij hem. Ik denk dat dat komt omdat ik net effe wat vaker knuffel met hem, waar hij dol op is.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ze trekken allemaal wel naar mij, alhoewel mijn reu Boy toch iets meer naar mij dan naar mn vriend.
Ailena trekt echt naar mij, en Aura vind iedereen lief, zolang ze maar aandacht krijgt, en dat geld ook voor Angel. ( Boy ook hoor)
Maar als het erop aankomt luisteren ze beter naar mij dan mn vriend.
Ailena trekt echt naar mij, en Aura vind iedereen lief, zolang ze maar aandacht krijgt, en dat geld ook voor Angel. ( Boy ook hoor)
Maar als het erop aankomt luisteren ze beter naar mij dan mn vriend.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
- Zeer actief
- *Linda*
- Zeer actief
Sun is dubbel
Aan de ene kant hangt hij het liefst de hele dag als een verwend ventje om zijn vrouwtje heen maar als er mannen zijn.......dan is het wild spelen, worstelen en flostouwsleuren
En dát vind hij echt helemaal geweldig, vrouwtje is uit beeld dan
Ik speel natuurlijk ook met hem maar met mannen vind hij dat toch het aller-aller-leukst
Juul heeft geen voorkeur, als ze maar fijn op haar buikje gekriebeld wordt op commando vindt ze alles best

Juul heeft geen voorkeur, als ze maar fijn op haar buikje gekriebeld wordt op commando vindt ze alles best

- yuki
- Zeer actief
Voor ons gaat dit wel op! Een heel duidelijk JA!
Ik ben duidelijk numbero uno voor mijn hondje! Als mijn vriend beneden voor de tv zit (hond ligt in de mand) en ik boven naar de pc ga en beneden de deur sluit, gaat hij meestal zo lang voor de deur zitten stieren dat mijn vriend hem naar boven laat.
De teven die wij hier hadden waren dol op ons beiden. Maar een oppasteefje van ons (heeft zelf alleen een vrouwtje) gaat helemaal door het lint als mijn vriend binnenkomt!
Ik ben duidelijk numbero uno voor mijn hondje! Als mijn vriend beneden voor de tv zit (hond ligt in de mand) en ik boven naar de pc ga en beneden de deur sluit, gaat hij meestal zo lang voor de deur zitten stieren dat mijn vriend hem naar boven laat.
De teven die wij hier hadden waren dol op ons beiden. Maar een oppasteefje van ons (heeft zelf alleen een vrouwtje) gaat helemaal door het lint als mijn vriend binnenkomt!
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther