Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tibetaanse Terrier
Moderator: moderatorteam
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
't Is alweer bijna een maand geleden dat ik info over de TT vroeg, maar morgen is de dag dat wij op bezoek gaan bij een fokker van de TT!!
Enerzijds een beetje dubbel ivm het overlijden van Beauty in december, anderzijds ook wel weer heel erg leuk om dit te gaan doen.
We gaan hondjes kijken, praten en vooral heel veel vragen ......
Enerzijds een beetje dubbel ivm het overlijden van Beauty in december, anderzijds ook wel weer heel erg leuk om dit te gaan doen.
We gaan hondjes kijken, praten en vooral heel veel vragen ......
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- flatcoat
- Zeer actief
- flatcoat
- Zeer actief
Vandaag op bezoek bij de fokker van Tibetaanse Terrier geweest, heel veel honden en pups gezien, veel kunnen praten en vragen en .......begin april zullen wij van deze fokker een pup krijgen!!!
Het nestje is 5 februari geboren, deze pups hebben we alleen via de monitor kunnen zien, maar de vader en moeder hebben we wel gezien.
Het wordt een zwart teefje met de naam Ljennah ....... We hebben eerste keus en de fokker zal ons helpen bij het bepalen welk teefje het zal worden.
We hadden niet verwacht al zo snel een pupje te zullen krijgen maar gezien de fokplannen daar hebben we besloten voor dit nestje te gaan.
Over vier weken gaan we nog een keer kijken, dan zullen we de pups "live" kunnen zien.
Ik vind het best spannend en leuk en voor mijn gevoel begin ik aan een nieuw tijdperk met (nog steeds) Beauty in mijn gedachten maar omdat het een "heel ander" ras is voelt dit niet verkeerd.
Het nestje is 5 februari geboren, deze pups hebben we alleen via de monitor kunnen zien, maar de vader en moeder hebben we wel gezien.
Het wordt een zwart teefje met de naam Ljennah ....... We hebben eerste keus en de fokker zal ons helpen bij het bepalen welk teefje het zal worden.
We hadden niet verwacht al zo snel een pupje te zullen krijgen maar gezien de fokplannen daar hebben we besloten voor dit nestje te gaan.
Over vier weken gaan we nog een keer kijken, dan zullen we de pups "live" kunnen zien.
Ik vind het best spannend en leuk en voor mijn gevoel begin ik aan een nieuw tijdperk met (nog steeds) Beauty in mijn gedachten maar omdat het een "heel ander" ras is voelt dit niet verkeerd.
-
Josee
- Zeer actief
- Contacteer:
- flatcoat
- Zeer actief
Gisteren weer op puppy-bezoek geweest en 7 april zullen wij ons Tibetaantje gaan ophalen!!
Voor degenen die het leuk vinden, klik op onderstaande link (veilige exe)
Het aftellen tot 7 april is nu echt begonnen!!
http://www.digitale-wereld.nl/jennah%20 ... JENNAH.exe
Voor degenen die het leuk vinden, klik op onderstaande link (veilige exe)
Het aftellen tot 7 april is nu echt begonnen!!
http://www.digitale-wereld.nl/jennah%20 ... JENNAH.exe
- Ivy
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Wat leuk een tibetaantje! En ze komt er al bijna aan, leuk leuk.
Mijn ervaring met mijn TT, als je de vacht gewoon bijhoudt is het niet zo'n probleem. Ik borstel en kam haar ongeveer elke twee dagen en dan ben ik er een kwartiertje mee bezig. Wij brengen haar ongeveer 1 keer in het jaar naar de trimsalon waar ze wel een kort kapsel krijgt. Toch erg makkelijk en omdat ze voor een groot deel zwart is vinden we dat wel lekker voor in de zomer.
Verder hebben we er onze handen vol aan, een nieuwsgierige deugniet die te slim is af en toe..
Maar ooh zo lief..
Mijn ervaring met mijn TT, als je de vacht gewoon bijhoudt is het niet zo'n probleem. Ik borstel en kam haar ongeveer elke twee dagen en dan ben ik er een kwartiertje mee bezig. Wij brengen haar ongeveer 1 keer in het jaar naar de trimsalon waar ze wel een kort kapsel krijgt. Toch erg makkelijk en omdat ze voor een groot deel zwart is vinden we dat wel lekker voor in de zomer.
Verder hebben we er onze handen vol aan, een nieuwsgierige deugniet die te slim is af en toe..
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Josee
- Zeer actief
- Contacteer:
- flatcoat
- Zeer actief
-
Josee
- Zeer actief
- Contacteer:
- flatcoat
- Zeer actief
Ja, ik bedenk me ook steeds dat ik straks weer 's nachts buiten sta, maar ja .... het hoort erbij. Enne .... niet alleen TT'jes zijn het 1e jaar handenbindertjes en vermoeiend, weet nog goed dat Beauty hier kwam en dat ik wel eens dacht "waar ben ik aan begonnen"??Josee schreef:nog spannender dus... nou, slaap wat van te voren, wat TT'jes zijn handenbindertjes het eerste jaar.....
Maar ach .... die ervaring heb ik dus al dus is het nu alleen maar verheugen en gaan genieten