We gokken het er maar op. De reu heeft twee nesten verwekt van allebei 5 pups (is bij het Markiesje een erg mooi aantal), allebei met maar 1 dekking waarvan de dekking bij 1 teefje zeer twijfelachtig was volgens de reu-eigenaresse. Hij heeft dus in ieder geval goede zwemmertjes
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dekking wel of niet geslaagd?
Moderator: moderatorteam
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ohhhh dank je wel Inge
. Ik had het gisterenavond echt niet meer. Heb ook een bevriende Golden Retriever fokker gebeld en die stelde me al gerust dat we vrijdag echt wel een goede dekking hebben gehad en dat het vrij normaal is dat die teven onderling de sloerie uithangen, zeker als ze allebei loops zijn. Zij had het er nog wel over om eventueel nog een keer terug te gaan maar dat is logistiek vrij lastig. Ik zit met een baby waar ik vanmiddag mee naar het consultatiebureau moet
en de reu-eigenaresse werkt fulltime, dus ik kan niet zo maar "even" op en neer naar Ede.
We gokken het er maar op. De reu heeft twee nesten verwekt van allebei 5 pups (is bij het Markiesje een erg mooi aantal), allebei met maar 1 dekking waarvan de dekking bij 1 teefje zeer twijfelachtig was volgens de reu-eigenaresse. Hij heeft dus in ieder geval goede zwemmertjes
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Julia en Bentie schreef:Laatst hoorde ik van een golden fokker, dat ze de beide goldens op de rug hadden gelegd en dat de golden zo gedekt werd. Dat was namelijk prettiger voor de teef en zowel de reu.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Laat Harley nu maar even uit de buurt van de dames. Ik vrees dat Babbe hem nu ineens heeeeel erg lief zal vinden. Ik kom vanavond dus ook niet trainen maar dat had je vast al wel begrepen
.
Dit keer geen echo heb ik me voorgenomen. Leverde vorige keer veel te veel stress op bij Tara. Ik zie het wel, ik hoop dat ze vanzelf dikker wordt (zo dik als Moja van Noor bijvoorbeeld
).
Dit keer geen echo heb ik me voorgenomen. Leverde vorige keer veel te veel stress op bij Tara. Ik zie het wel, ik hoop dat ze vanzelf dikker wordt (zo dik als Moja van Noor bijvoorbeeld
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

-
Essy
Isis is gedekt op dag 12 en 13. De dagen erna bood ze zich als een sloerie aan haar vriendje Bruno aan (achter twee hekken, ze kon er gelukkig niet bij). Tot en met dag 16 was het echt verschrikkelijk en ze ging geloof ik door tot een dag of 20. Toen kneep ik hem ook wel even hoewel ik vrij zeker was dat de dekking gelukt was. En uiteindelijk waren het dus 10 pups.Sietske* schreef:Grrr, nou staat die tuttebel dus met haar staart opzij bij Babbe. Nu is Babbe ook wel hoogloops en zo geil als boter. Ze valt Tara continu lastig en Tara gooit dus zo nu en dan even haar staart opzij.
Nou ja, ik houd me maar voor dat de dekking van vrijdag toch echt wel een goede dekking was, ze hebben niet voor niets een kwartier gekoppeld gestaan. Bovendien stond Tara beter voor de reu dan nu voor BabbeMaar God, want kan zo'n beest je toch weer aan het twijfelen brengen zeg.
Ik heb overigens eens wat gegoogeld en sperma zou zelfs tot 5 dagen na de dekking blijven leven
- Esther80
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je hoeft je geen zorgen te maken over het sexuele gedrag van teefjes, haha. Wij waren in Tsjechie voor de dekking en we waren daar ook op bezoek bij een andere fokker die op dat moment ook 2 loopse teven had. Nou, ze gingen voor elkaar staan hoor, terwijl 1 van de teven flink op leeftijd was en de andere die gedekt moest worden op een progesteron van 1,1 zat. De lellebellenSietske* schreef:Ohhhh dank je wel Inge. Ik had het gisterenavond echt niet meer. Heb ook een bevriende Golden Retriever fokker gebeld en die stelde me al gerust dat we vrijdag echt wel een goede dekking hebben gehad en dat het vrij normaal is dat die teven onderling de sloerie uithangen, zeker als ze allebei loops zijn. Zij had het er nog wel over om eventueel nog een keer terug te gaan maar dat is logistiek vrij lastig. Ik zit met een baby waar ik vanmiddag mee naar het consultatiebureau moet
en de reu-eigenaresse werkt fulltime, dus ik kan niet zo maar "even" op en neer naar Ede.
De dekking klinkt heel goed, ze hebben gekoppeld, ze contracties waren aanwezig dus het komt vast helemaal goed
Groetjes,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"
-
borderke
- Actief
- Contacteer: