Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
10 maart Soesterduinen (13.00)
Moderator: moderatorteam
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
Mits ik niet hoef te werken wil ik ook komen met Harley en Pardoes.
Pardoes is een border collie die honden negeert maar helaas naar mensen erg opdringerig is met stokken. Harley is 9 maanden en tijdens het lopen alleen op mij gericht of Pardoes. Bij langdurig stilstaan wil hij nog wel eens het reutje uithangen. (doe hem dan wel aan de lijn)
Pardoes is een border collie die honden negeert maar helaas naar mensen erg opdringerig is met stokken. Harley is 9 maanden en tijdens het lopen alleen op mij gericht of Pardoes. Bij langdurig stilstaan wil hij nog wel eens het reutje uithangen. (doe hem dan wel aan de lijn)
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
het lijkt mij echt super leuk om ook mee te gaan.
Is het een aanlijn wandeling of mogen de honden ook los?
Sara kan inprenciepe met alle honden over weg. Vooral kleine hondjes vind ze helemaal het einde.
Ik heb eerst wel jongen honden cursus maar dat zal geen probleem zijn.
P.S. mogen er ook mensen mee die niet op het forum komen??
Vrienden van ons hebben 3 RR's en die vinden dit ook leuk.
Sara kan inprenciepe met alle honden over weg. Vooral kleine hondjes vind ze helemaal het einde.
-
- Zeer actief
ik neem aan gewoon los. hoop het wel iniedergevaleternal schreef:het lijkt mij echt super leuk om ook mee te gaan.

leuk dat je meegaat

Groeten van "Woef" én Lianne
- eternal
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- eternal
- Zeer actief
marye schreef:Het is een losloopgebied hoor, dus zou niet weten waarom ze vast zouden moeten blijven
dat is zo. maar denk ik maar die fout niet nog een keer. Heb het een keer gevraagd en toen kreeg ik een hele hoop over me heen.
Vandaar dat ik het voor de zekerheid vraag.
Maar zal het erg zijn als vrienden van mij ook mee gaan met hun honden??????

-
- Zeer actief
ik vind het iniedergeval niet ergeternal schreef:marye schreef:Het is een losloopgebied hoor, dus zou niet weten waarom ze vast zouden moeten blijven
dat is zo. maar denk ik maar die fout niet nog een keer. Heb het een keer gevraagd en toen kreeg ik een hele hoop over me heen.
Vandaar dat ik het voor de zekerheid vraag.
Maar zal het erg zijn als vrienden van mij ook mee gaan met hun honden??????

lijkt me niet dat het een probleem is.. of denken andere daar anders over?
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik heb er geen probleem mee hoor... Jamey is makkelijk weg te sturen overigens, zowel door mens als door hond... Alleen verzoekje aan herdermensen, herders hoeven niet weg te blijven bij Jamey (ze moet er maar aan wennen) maar ik zou het fijn vinden als er wel een oogje erop gehouden kan worden, dat er ingegrepen kan worden als Jamey weer eens (om niets) gaat lopen gillen... Ik houd haar zelf in de gaten, maarja, als ze los rondrennen zal ze niet altijd direct in de buurt zijn, zodat ik het kan oplossen...
Het gaat overigens al een stuk beter, dus ik verwacht geen problemen, maar ik heb geleerd dat niet al te hard te roepen

Het gaat overigens al een stuk beter, dus ik verwacht geen problemen, maar ik heb geleerd dat niet al te hard te roepen

You'll be in my heart... Always...
- eternal
- Zeer actief
-
- Zeer actief
ik zal op lettenJacksel schreef:Ik heb er geen probleem mee hoor... Jamey is makkelijk weg te sturen overigens, zowel door mens als door hond... Alleen verzoekje aan herdermensen, herders hoeven niet weg te blijven bij Jamey (ze moet er maar aan wennen) maar ik zou het fijn vinden als er wel een oogje erop gehouden kan worden, dat er ingegrepen kan worden als Jamey weer eens (om niets) gaat lopen gillen... Ik houd haar zelf in de gaten, maarja, als ze los rondrennen zal ze niet altijd direct in de buurt zijn, zodat ik het kan oplossen...
Het gaat overigens al een stuk beter, dus ik verwacht geen problemen, maar ik heb geleerd dat niet al te hard te roepen![]()

- eternal
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
- Jacksel
- Zeer actief
Jamey waarschuwt niet bij herders, ze ontwijkt, rent weg of gaat gillen (of vanaf een afstandje staan keffen, maar dat mag ze niet)WOEF! schreef:ik zal op lettenJacksel schreef:Ik heb er geen probleem mee hoor... Jamey is makkelijk weg te sturen overigens, zowel door mens als door hond... Alleen verzoekje aan herdermensen, herders hoeven niet weg te blijven bij Jamey (ze moet er maar aan wennen) maar ik zou het fijn vinden als er wel een oogje erop gehouden kan worden, dat er ingegrepen kan worden als Jamey weer eens (om niets) gaat lopen gillen... Ik houd haar zelf in de gaten, maarja, als ze los rondrennen zal ze niet altijd direct in de buurt zijn, zodat ik het kan oplossen...
Het gaat overigens al een stuk beter, dus ik verwacht geen problemen, maar ik heb geleerd dat niet al te hard te roepen![]()
mijn herder is dan 6 maanden (zoiezo let ik op
) en kan weleens druk zijn maar een waarschuwing begrijpt hij goed.

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Mirri
- Zeer actief
- eternal
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
Jamey is compleet onmogelijk als mensen hurken om foto's te maken... Kunnen de vaste wandeling-fotografen vast beameneternal schreef:Ik bied vast me excuus aan. Sara wilt namelijk nog wel eens tegen mensen opspringen.
Ben aan het af leren hoor. Maar soms vergeet ze het nog wel eens.
Ze is namelijk super blij als ze mensen ziet

Ik heb het opgegeven om dat af te leren...

- Maxiem
- Zeer actief
Vast een verzoekje, willen mensen Max niet aaien? Soms hapt ze dan. Ze zoekt het ook helemaal niet op, maar graag ook niet aanhalen als ze toevallig bij je staat.
Ik denk dat ik wel kom, deze keer wel alleen.
Hebben mensen er trouwens problemen mee als ik alleen kom, aangezien ik pas 14 ben? Ik weet niet, maar even voor de zekerheid.
Hebben mensen er trouwens problemen mee als ik alleen kom, aangezien ik pas 14 ben? Ik weet niet, maar even voor de zekerheid.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Jacksel
- Zeer actief
Kom maar hoor... Hoewel ik het ook gezellig vind om je zus te zienMaxiem schreef:Vast een verzoekje, willen mensen Max niet aaien? Soms hapt ze dan. Ze zoekt het ook helemaal niet op, maar graag ook niet aanhalen als ze toevallig bij je staat.

- Maxiem
- Zeer actief
Nah, mijn zus viert haar verjaardag dan, dus die komt niet denk ikJacksel schreef:Kom maar hoor... Hoewel ik het ook gezellig vind om je zus te zienMaxiem schreef:Vast een verzoekje, willen mensen Max niet aaien? Soms hapt ze dan. Ze zoekt het ook helemaal niet op, maar graag ook niet aanhalen als ze toevallig bij je staat.
Hebben mensen er trouwens problemen mee als ik alleen kom, aangezien ik pas 14 ben? Ik weet niet, maar even voor de zekerheid.Vorige keer hebben we niet echt veel kans gehad om bij te kleppen

Het is niet een weekendje, het is een weekMirri schreef:Maxje wil Jagger ontmoeten, maar ja een weekendje weg is ook heerlijkTeckelgek schreef:En ik kan waarschijnlijk beide dagen niet![]()
We zijn van plan dan een weekje weg te gaan.

Jammer dat we elkaar dan mislopen, en vooral dat ik Maxje nog steeds niet zie

- Jacksel
- Zeer actief
Feliciteer haar tegen die tijd maar van me danMaxiem schreef:Nah, mijn zus viert haar verjaardag dan, dus die komt niet denk ikJacksel schreef:Kom maar hoor... Hoewel ik het ook gezellig vind om je zus te zienMaxiem schreef:Vast een verzoekje, willen mensen Max niet aaien? Soms hapt ze dan. Ze zoekt het ook helemaal niet op, maar graag ook niet aanhalen als ze toevallig bij je staat.
Hebben mensen er trouwens problemen mee als ik alleen kom, aangezien ik pas 14 ben? Ik weet niet, maar even voor de zekerheid.Vorige keer hebben we niet echt veel kans gehad om bij te kleppen

- Mirri
- Zeer actief
Ohw heerlijk zeg een hele week nog wel, er zullen vast wel nog meer wandelingen komenTeckelgek schreef:Het is niet een weekendje, het is een weekMirri schreef:Maxje wil Jagger ontmoeten, maar ja een weekendje weg is ook heerlijkTeckelgek schreef:En ik kan waarschijnlijk beide dagen niet![]()
We zijn van plan dan een weekje weg te gaan.![]()
![]()
Jammer dat we elkaar dan mislopen, en vooral dat ik Maxje nog steeds niet zie

- Maxiem
- Zeer actief
Zal ik doenJacksel schreef:Feliciteer haar tegen die tijd maar van me danMaxiem schreef:Nah, mijn zus viert haar verjaardag dan, dus die komt niet denk ikJacksel schreef:Kom maar hoor... Hoewel ik het ook gezellig vind om je zus te zienMaxiem schreef:Vast een verzoekje, willen mensen Max niet aaien? Soms hapt ze dan. Ze zoekt het ook helemaal niet op, maar graag ook niet aanhalen als ze toevallig bij je staat.

- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
Ik zie dat er nog meer mensen mee willen.
Ik zal van 't weekend even op mijn gemakje de lijst updaten. Moet op het moment veel werken en ga zo lekker
Leuk dat er zoveel mensen meegaan
Ik ben benieuwd hoe Falco het doet. Ik verwacht geen problemen. Bij de eerste les van behendigheid deed hij het ook prima van de week
Ik zal van 't weekend even op mijn gemakje de lijst updaten. Moet op het moment veel werken en ga zo lekker

Leuk dat er zoveel mensen meegaan

Ik ben benieuwd hoe Falco het doet. Ik verwacht geen problemen. Bij de eerste les van behendigheid deed hij het ook prima van de week

Groetjes van Margot en een poot van Falco
Meissie, ik zal je nooit vergeten! Layla 09/11/1989 - 23/04/2003
- Jacksel
- Zeer actief
Jamey en Falco vonden elkaar iig wel liefMargot/Falco schreef:Ik zie dat er nog meer mensen mee willen.
Ik zal van 't weekend even op mijn gemakje de lijst updaten. Moet op het moment veel werken en ga zo lekker![]()
Leuk dat er zoveel mensen meegaan![]()