Nee, we doen dit nooit, halverwege instromen, bla bla bla. Ik zei dat ik niet weg zou gaan en toen hebben we het op een proef les gehouden. FritZ was de beste van de klas

Moderator: moderatorteam
Ach, ik ben zo trots op mijn mannetje, en iedereen vindt hem zo leuk! Hij is helemaal vriendjes met een ienimieni JH, dioe snauwt hem steeds af en hoe harder hij snauwt hoe platter FritZ gaat liggenMarion. schreef:Leuk![]()
![]()
![]()
Haha, ik zie het overigens ook helemaal voor me![]()
Die hond moet toch werkelijk denken dat hij bij jullie in het paradijs is gekomen? Nou ja, dat is hij ook natuurlijk
Oh dat is leuk!!! Alleen is behendigheid over 2 weken weermercedes2803 schreef:Ik geloof dat ik volgende week donderdag maar weer eens kom kijkenHoeffie Kiefer ook niet naar je moeder te brengen
en kan ik misschien (als Kiefer meewerkt
) foto's maken van Flitsende FritZ
Ja, hij wil gewoon perse bij me zijn. Ook al ben ik in het zicht, dan nog jankt hij alles bij elkaar en probeert zich te bevrijden. Daarom kan hij ook absoluut niet in een kennel oid. Hij piept ook bij mijn moeder, ook al ben ik maar 10 minuten weg.mecheltjes schreef:geweldig van FritZ
alleen jammer dat z'n verlatingsangst weer wat begint
afgesprokenHutsje schreef:Oh dat is leuk!!! Alleen is behendigheid over 2 weken weermercedes2803 schreef:Ik geloof dat ik volgende week donderdag maar weer eens kom kijkenHoeffie Kiefer ook niet naar je moeder te brengen
en kan ik misschien (als Kiefer meewerkt
) foto's maken van Flitsende FritZ
. Maar het zou leuk zijn als je kwam en foto's zou maken!