Een vriend van mij heeft dat ook een keer gedaan voor zijn kat (kat!? Ja kat

Ik denk dat dat dan wel werkt.
Dan moet je alleen nog je ouders zo ver zien te krijgen.
Moderator: moderatorteam
Stel dat het klikt en Ben gaat naar die mensen: die komen ook weleens een reu tegen hoor. Als jouw Ben zo onbetrouwbaar met andere reuen is, moet je hem dan wel aan wildvreemde mensen toevertrouwen?Aimee schreef:In een Pension gaat het gewoon erom dat er andere honden zitten,en dan ook van het geslacht REU...daar ontkom je in een pension niet aan........
..........Maar we hebben misschien een adres,eerst gaan we kijken of het klikt
Nou, ik heb ooit mijn hondje toen ik op vakantie ging, naar vrienden gebracht........ze hadden zelf 3 honden wat heel goed samenging......ze waren echte hondenmensen.......ze op t hart gedrukt om Tonto niet los te laten lopen, omdat hij de neiging had om niet te luisteren, :N: hij ging gewoon lopen en op kwam terug als HIJ dat wildeAimee schreef:In een Pension gaat het gewoon erom dat er andere honden zitten,en dan ook van het geslacht REU...daar ontkom je in een pension niet aan....
en hoe vaak die mensen hem uit de kennel halen...dat maakt het voor hem niet minder spannend...hij heeft op zo'n moment ook geen regels,en geen leiding...en dat is iets wat Ben hard nodig heeft.
Maar we hebben misschien een adres,eerst gaan we kijken of het kliktmaar klinkt allemaal
![]()
maar , tuurlijk heb je meer risico's als je hond bij iemand anders is...maar iedere dag zijn er toch risico's...Als ik langs een vreemde loop,heb ik een kans dat hij lelijk doet,maar om daarom maar vreemde te ontwijken ( dit is trouwens een voorbeeld dat buiten Ben staat,Ben is normaal altijd vriendelijk voor de meeste vreemden)maar ik bedoel maar.
gr Aimee
Ik bedoel met het risico het volgende:Aimee schreef:In een Pension gaat het gewoon erom dat er andere honden zitten,en dan ook van het geslacht REU...daar ontkom je in een pension niet aan....
en hoe vaak die mensen hem uit de kennel halen...dat maakt het voor hem niet minder spannend...hij heeft op zo'n moment ook geen regels,en geen leiding...en dat is iets wat Ben hard nodig heeft.
Maar we hebben misschien een adres,eerst gaan we kijken of het kliktmaar klinkt allemaal
![]()
maar , tuurlijk heb je meer risico's als je hond bij iemand anders is...maar iedere dag zijn er toch risico's...Als ik langs een vreemde loop,heb ik een kans dat hij lelijk doet,maar om daarom maar vreemde te ontwijken ( dit is trouwens een voorbeeld dat buiten Ben staat,Ben is normaal altijd vriendelijk voor de meeste vreemden)maar ik bedoel maar.
Aimee schreef:Omdat het toch al lang geleden is![]()
Het is redelijk tot goed gegaan, hij is wel vrij nerveus geweest, de zooltjes van zijn poten waren glad gelopen. Hij heeft wel wat meer contact gemaakt met de medewerkers, iets wat hij het jaar daarvoor echt niet deed.
Zaterdag mag hij mee naar Zweden voor een weekje![]()
gr Aimee