mercedes2803 schreef:Ook niks gehad..maar wat had je te vertellen dan![]()
Ik sprak Jes net en we zaten te denken aan 13.10-13.20 op de plek zeg maar. Dan kan ik nog dik een uur meelopen voor 14.30 zeg maar.
Ik doe Leanne nu meteen mijn gegevens voordat het forum er weer afligtEn jou ook Kitty
dan kunnen jullie bellen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aaanstaande zaterdag, De Oldemeyer
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
we wilden de bossen in, maar doe maar zwemvijver, dan rijden we daarna een klein stukje terug het bos inkitty2 schreef:hahaha repeattttt
maar komen we samen op de parkeerplaats bij die zwemvijver? of hebben jullie een andere plek in gedachten

- Kit
- Erelid
mercedes2803 schreef:we wilden de bossen in, maar doe maar zwemvijver, dan rijden we daarna een klein stukje terug het bos inkitty2 schreef:hahaha repeattttt
maar komen we samen op de parkeerplaats bij die zwemvijver? of hebben jullie een andere plek in gedachtendat is 1 km of zo...maar je rijdt er zo voorbij als ik het je moet uitleggen hahahaha.dus doe maar 13.15 zwemvijver
prima dan zijn we daar, Lilo laat ik thuis, want dat is een kattekop met grote donkere honden, dus Ozzy is alleen mee, wel zo gezellig

oh mn vriend zegt net dat je daar met de honden niet mag lopen en dat t van daar uit een takkeind is voor je op de wandelpaden bent, wordt m niet dus?
na ja ik hoor t wel
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Hutsje
- Zeer actief
Kunnen wij niet eerder afspreken en ons miniwandelingetje doen? En dan om 13.00 verzamelen voor de grote? Dan breng ik Kiefer net voor 1 uur weg zodat ik ook weer om 1 uur terug ben.P@CO schreef:Ben ik om 13:00 uur bij jou, goed ?mercedes2803 schreef:Ook niks gehad..maar wat had je te vertellen dan![]()
Ik sprak Jes net en we zaten te denken aan 13.10-13.20 op de plek zeg maar. Dan kan ik nog dik een uur meelopen voor 14.30 zeg maar.
Ik doe Leanne nu meteen mijn gegevens voordat het forum er weer afligtEn jou ook Kitty
dan kunnen jullie bellen

- Kit
- Erelid
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
vanaf de zwemvijver naar de route die ik gedacht had (bos, heide, dennebos stuk) is dan echt maar een km hoorkitty2 schreef:mercedes2803 schreef:we wilden de bossen in, maar doe maar zwemvijver, dan rijden we daarna een klein stukje terug het bos inkitty2 schreef:hahaha repeattttt
maar komen we samen op de parkeerplaats bij die zwemvijver? of hebben jullie een andere plek in gedachtendat is 1 km of zo...maar je rijdt er zo voorbij als ik het je moet uitleggen hahahaha.dus doe maar 13.15 zwemvijver
prima dan zijn we daar, Lilo laat ik thuis, want dat is een kattekop met grote donkere honden, dus Ozzy is alleen mee, wel zo gezellig
oh mn vriend zegt net dat je daar met de honden niet mag lopen en dat t van daar uit een takkeind is voor je op de wandelpaden bent, wordt m niet dus?
na ja ik hoor t wel

Als je het bos inrijdt is het de tweede weg (geloof ik) rechts af.
Haarplas heet de route.
EDIT...even wijzigen....laten we maar gewoon de zwemvijver doen..dat is echt maar een km van dat wandelgebeuren af
Kan ik de auto met Xavier erin dan bij je moeder laten staan ? Ik laat hem liever niet in de auto midden in het bos. Dat ik dan vanaf je moeder met jou mee rij ?Hutsje schreef:Kunnen wij niet eerder afspreken en ons miniwandelingetje doen? En dan om 13.00 verzamelen voor de grote? Dan breng ik Kiefer net voor 1 uur weg zodat ik ook weer om 1 uur terug ben.P@CO schreef:Ben ik om 13:00 uur bij jou, goed ?mercedes2803 schreef:Ook niks gehad..maar wat had je te vertellen dan![]()
dan kunnen jullie bellen
Ik zou om 13:00 uur bij Hilje zijn omdat ik niet wist waar ik wezen moest. Maar dat hoeft dan ook niet. Zullen wij 12:00 uur afspreken dan ? Moet ik wel weten waar haha
Kan ik de auto met Xavier erin dan bij je moeder laten staan ? Ik laat hem liever niet in de auto midden in het bos. Dat ik dan vanaf je moeder met jou mee rij ?Hutsje schreef:Kunnen wij niet eerder afspreken en ons miniwandelingetje doen? En dan om 13.00 verzamelen voor de grote? Dan breng ik Kiefer net voor 1 uur weg zodat ik ook weer om 1 uur terug ben.P@CO schreef:Ben ik om 13:00 uur bij jou, goed ?mercedes2803 schreef:Ook niks gehad..maar wat had je te vertellen dan![]()
dan kunnen jullie bellen
Ik zou om 13:00 uur bij Hilje zijn omdat ik niet wist waar ik wezen moest. Maar dat hoeft dan ook niet. Zullen wij 12:00 uur afspreken dan ? Moet ik wel weten waar haha
dan kunnen jullie bellen
- Hutsje
- Zeer actief