Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zoek me een ongeluk op internet! Maar niet alle hondenscholen hebben natuurlijk een internetsite. Zondag 25 mrt moet ik examen doen met Flynn voor GH2 en daarna is de vervolgcursus GG op woensdagavond. Ik wil hier graag mee doorgaan, maar straks heb ik dus geen cursus meer in het weekend en ik wil dolgraag iets leuks erbij doen. Het liefst een cursus van sport en spel. Ik zag iets wat me hartstikke leuk lijkt maar das in Drenthe. Daar geven ze een cursus en dan krijg je echt van alles van behendigheid tot speuren en doggydance. Dat wil ik OOK!
Zijn er mensen die mss een tip voor me hebben? Ik woon in Den Bosch dus omgeving brabant zou fijn zijn. Alles wat ik vind en me wel wat lijkt is heel ver rijden.
Zoek stok! schreef:Ik kan alleen verzinnen dat je op websites van hondenscholen in de buurt kijkt wat ze aan cursussen geven.
Doggy dance e.d. geven ze lang niet op elke hondenschool. Flyball en behendigheid meestal wel, tenminste bij de hondenscholen die ik ken.
Ja heb ik gedaan en je hebt gelijk. De meeste scholen geven standaard Flyball en Behendigheid. Behendigheid lijkt me ook leuk, maar ik zoek toch nog even verder naar een wat gecombineerde cursus.
Ik hoorde vandaag voor het eerst van "Rally Obedience" en dacht direct: misschien is dit wel wat Sabine zoekt! Er was namelijk een Demo bij de show in Groningen.
Het is gehoorzaamheid, maar dan met allemaal opdrachtjes. Misschien even googlen?
Je kunt ook aan Combisport gaan doen, dat is een nieuwe sport van de FHN. Kijk eens bij de FHN of op www.combisport.net. Is een soort Breitensport maar dan wat meer uitgediept. Heel erg leuk hoor! En volgens mij zit er een club in de buurt die het geeft... RaWi?
Groetjes, Anita.
Groetjes van Anita
Poot van Desso, Zorrah en Isthan