nog een klein foto verslagje.
Moja was de hele dag al onrustig, hijgen, rillen, graven.. maar goed, veel anders dan wachten tot het doorzet kun je niet. dus dat hebben we gedaan
tegen 8 uur s avonds, werd ze nog onrustiger en wist niet zo goed hoe ze het had, heb de andere honden opgehokt en rustig met haar op de bank gaan zitten.

ik weet niet meer hoe ik moet liggen ...

ik ben er gewoon ff niet meer hoor...pfff
na1,5 uur ging mevr slapen, dus tja.. vals alarm, de andere honden weer uit de bench, zolang ze nog niet echt bezig was, wil ik niet de andere honden onnodig opsluiten, ik had zelf honger gekregen dus ik heb een kippepoot warm gemaakt, bord net klaar, wou even achter de pc, staat Moja naast me te persen.... okeeeeeeeee.. hup honden snel weer in de bench, vlug een plas gedaan ( Moja naast me aan het persen haha)
op de bank en om 23.25 was pupje 1 er, een kopligging en het ging mooi vlot, Moja wist even niet zo goed wat ze er mee moest, keek erg vies naar de nageboorte, maar dit was maar heel even en toen nam het instinct het wel over, pupje poetsen, nageboorte opeten. prima dus.

he ho,. let's go, persen maar meisje..

dag dochter..
ondertussen kwam mijn moeder even kijken, die wou graag de volgende pup geboren zien worden. dit duurde echter even, heel af en toe had ze een lichte wee, maar al met al duurde het 2 uur voordat pup 2 ter wereld kwam, ook een kopligging en ging ook weer prima.
vrij vlot kreeg ze weer weeen, en om 1.55 uur kwam pup nummer 3 ter wereld.
hierna heeft ze zich lekker met de pups bezig gehouden, af en toe een hazen slaapje en rond 3.00 uur kwam nummer 4.

een stuitligging

daar is hij dan bijna..
pup 4 had het even wat benauwd, maar dat ging gelukkig vlot over, de voetjes werden al weer snel mooi roze..

ken er zo ook prima bij hoor mams.
en nu liggen ze lekker in de "kraamkamer".

mijn knappe lieve meid, ben trots op haar