Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Animo voor een kleine hondjes wandeling?
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Ik zit te wachten of er bekend gemaakt wordt waar en wanneer. Op mijn antwoord dat ik wel mee wil als het niet te ver rijden is kwam ook nog geen reaktie.Hutsje schreef:Gezien het aantal overweldigende reacties op (mijn vraag in) mijn post heb ik besloten niet te komen met mijn pup. Ik wens iedereen een gezellige en vooral ontspannende wandeling
Van mij mag iedereen mee hoor

jammer ik proef een beetje een sarcastische ondertoon in dit bericht, terwijl ik ook nog niet weet wanneer en hoelang en daar ligt het bij mij ook aan of ik kom. ik wacht het af en als het voor mij te snel is, dan kan ik altijd nog zeggen dat ik niet mee ga. de reden is bekent, net als bij jou de reden bekent is als het te lang zou duren. dus waarom gelijk afzeggen? wellicht komt er dit weekend een datum uitrollen en duur van de wandeling dat je gewoon mee kunt, of wij zetten een tentje onderweg op voor degene die maar kort kunnen lopen, mens en dierHutsje schreef:Gezien het aantal overweldigende reacties op (mijn vraag in) mijn post heb ik besloten niet te komen met mijn pup. Ik wens iedereen een gezellige en vooral ontspannende wandeling

Wat betreft datum, maakt mij niks uit!
Roept u maar!
Ik ben een beetje voorzichtig met een datum omdat ik niet weet of ik nu een datum op korte term9ijn moet prikken of op langere termijn....
Nou hou je het natuurlijk toch altijd dat niet iedereen mee kan.
Ik kan dit weekend best wel, zondag bijvoorbeeld. Andere mensen die dan ook kunnen en willen?
Anders prikken we gewoon wat anders.
Iedereen is welkom, maar graag met kleine hondjes (of pups!
)
Roept u maar!
Ik ben een beetje voorzichtig met een datum omdat ik niet weet of ik nu een datum op korte term9ijn moet prikken of op langere termijn....
Nou hou je het natuurlijk toch altijd dat niet iedereen mee kan.
Ik kan dit weekend best wel, zondag bijvoorbeeld. Andere mensen die dan ook kunnen en willen?
Anders prikken we gewoon wat anders.
Iedereen is welkom, maar graag met kleine hondjes (of pups!

- Hutsje
- Zeer actief
Ik had specifiek gevraagd of het goed was als ik met Kiefer (kleine pup van groot ras) mee zou gaan en daar is dus 0 reactie opgekomen. Als ik zelf een wandeling organiseer of vraag of er animo voor is en iemand vraagt of ze mee mogen dan zeg ik ja, natuurlijk of nee als ik dat niet zie zitten, vandaarpiep schreef:jammer ik proef een beetje een sarcastische ondertoon in dit bericht, terwijl ik ook nog niet weet wanneer en hoelang en daar ligt het bij mij ook aan of ik kom. ik wacht het af en als het voor mij te snel is, dan kan ik altijd nog zeggen dat ik niet mee ga. de reden is bekent, net als bij jou de reden bekent is als het te lang zou duren. dus waarom gelijk afzeggen? wellicht komt er dit weekend een datum uitrollen en duur van de wandeling dat je gewoon mee kunt, of wij zetten een tentje onderweg op voor degene die maar kort kunnen lopen, mens en dierHutsje schreef:Gezien het aantal overweldigende reacties op (mijn vraag in) mijn post heb ik besloten niet te komen met mijn pup. Ik wens iedereen een gezellige en vooral ontspannende wandeling

Wat mij betreft, gaat Kiefer lekker mee! Gezellig toch! Ben ook wel erg benieuwd naar hem.Hutsje schreef:Ik had specifiek gevraagd of het goed was als ik met Kiefer (kleine pup van groot ras) mee zou gaan en daar is dus 0 reactie opgekomen. Als ik zelf een wandeling organiseer of vraag of er animo voor is en iemand vraagt of ze mee mogen dan zeg ik ja, natuurlijk of nee als ik dat niet zie zitten, vandaarpiep schreef:jammer ik proef een beetje een sarcastische ondertoon in dit bericht, terwijl ik ook nog niet weet wanneer en hoelang en daar ligt het bij mij ook aan of ik kom. ik wacht het af en als het voor mij te snel is, dan kan ik altijd nog zeggen dat ik niet mee ga. de reden is bekent, net als bij jou de reden bekent is als het te lang zou duren. dus waarom gelijk afzeggen? wellicht komt er dit weekend een datum uitrollen en duur van de wandeling dat je gewoon mee kunt, of wij zetten een tentje onderweg op voor degene die maar kort kunnen lopen, mens en dierHutsje schreef:Gezien het aantal overweldigende reacties op (mijn vraag in) mijn post heb ik besloten niet te komen met mijn pup. Ik wens iedereen een gezellige en vooral ontspannende wandeling.
Wat mij betreft, gaat Kiefer lekker mee! Gezellig toch! Ben ook wel erg benieuwd naar hem.Hutsje schreef:Ik had specifiek gevraagd of het goed was als ik met Kiefer (kleine pup van groot ras) mee zou gaan en daar is dus 0 reactie opgekomen. Als ik zelf een wandeling organiseer of vraag of er animo voor is en iemand vraagt of ze mee mogen dan zeg ik ja, natuurlijk of nee als ik dat niet zie zitten, vandaarpiep schreef:jammer ik proef een beetje een sarcastische ondertoon in dit bericht, terwijl ik ook nog niet weet wanneer en hoelang en daar ligt het bij mij ook aan of ik kom. ik wacht het af en als het voor mij te snel is, dan kan ik altijd nog zeggen dat ik niet mee ga. de reden is bekent, net als bij jou de reden bekent is als het te lang zou duren. dus waarom gelijk afzeggen? wellicht komt er dit weekend een datum uitrollen en duur van de wandeling dat je gewoon mee kunt, of wij zetten een tentje onderweg op voor degene die maar kort kunnen lopen, mens en dierHutsje schreef:Gezien het aantal overweldigende reacties op (mijn vraag in) mijn post heb ik besloten niet te komen met mijn pup. Ik wens iedereen een gezellige en vooral ontspannende wandeling.
ik begreep dat de lengte van de wandeling ook een vraag was en het andere tja dat is voor mij ook van belang ik kan i.i.g de eerste weken niet. maar heb al gezegd dan sla ik een keer over. maar marloes heeft al genatwoord, dus spijkers met koppen slaan nuHutsje schreef:Als het niet heel lang meer duurt (dan is Kiefer te groot, hahaha) en we gaan niet al te lang wandelen kom ik misschien ook wel met puppemans. Als jullie dat goed vinden.

- Hutsje
- Zeer actief