1 keer posten is genoeg hoor.*Marleen* & *Kibo* schreef:Ja maar als je er echt graag eentje wil hebben , heb ik dat er ook wel voor over.
Even een vraagje ik zie dat je drie honden hebt? Of zijn die niet allemaal van jou? Zo wel is je appenzeller jaloers op die andere honden of gaat dat allemaal goed bij elkaar?
Ik wil namelijk graag een 2e hond erbij dit omdat ik dit leuker vind voor mijn hond kibo het wordt wel een ander ras want voor de appenzeller duurt dit waarschijnlijk nog jaren, niet dat dat erg is maar mijn hond wordt ook almaar ouder natuurlijk.
Maar hoe ging dat in het begin met jou appenzeller bij die anderen?
De 3 honden zijn allemaal van mij. Justy is niet jaloers op onze honden. Vanaf het begin af aan ging het goed. In het begin toen Joey (de jack russell) nog niet gecastreerd was, was er weleens ruzie tussen hen, wat soms aardige vechtpartijen opleverde. Maar sinds hij geholpen is, is er rust in de roedel. Een teef die niet probeert boven hem te staan accepteert hij zonder meer. We hebben een keer 3 maanden een boxer teef opgevangen voor iemand. In het begin ging het goed, totdat de boxerteef weigerde naar hem te luisteren. Ze dacht dat zij de boel wel kon bepalen. Nou dat ging dus flink mis. Justy klapte erop en de andere 2 ook. Dus toen hebben we ook tegen de eigenaar gezegd dat ze hier echt niet langer kon blijven, omdat ze zich al vrijer begon te voelen en al hoger op de ladder probeerde te klimmen. En dat wilde ik niet in mijn roedel hebben.
En een pup die hier zou komen doet hij ook niks. Hij vindt het juist prachtig dat hij speelmaatjes heeft.

Groetjes Asha en Pieter