Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden-losloop-gebieden
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ja, dat klopt! 

Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ik had Hondenwandelweb nog bij mijn bookmarks staan maar die site lijkt niet meer te bestaan...
Op www.hondenuitlaattips.nl kun je het een en ander vinden, alleen moet je - volgens mij - eerst een account aanmaken.
Wat je ook kunt doen is googelen op de provincie waar je wilt wandelen in combinatie met 'hondenloosloopgebied', dan vind je ook het een en ander.
Op www.hondenuitlaattips.nl kun je het een en ander vinden, alleen moet je - volgens mij - eerst een account aanmaken.
Wat je ook kunt doen is googelen op de provincie waar je wilt wandelen in combinatie met 'hondenloosloopgebied', dan vind je ook het een en ander.
- Esther80
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... ee.nl.htmlellen luijks schreef:welke site is dat Felix?
Ik heb op hondenuitlaattips gekeken en er staan niet alle honden-losloopgebieden op. maar het is een begin.
Iemand anders nog suggeties?
Bedankt.
Ellen
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan 
Je kan en mag hier op de Veluwe op veel meer plekken ongestoort met je hond door het bos struinen (doe het zelf haast iedere dag!)

Je kan en mag hier op de Veluwe op veel meer plekken ongestoort met je hond door het bos struinen (doe het zelf haast iedere dag!)

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De ANWB geeft de routes aan waar je hond voor het grootste gedeelte officieel los mag lopen. Op de Veluwe mogen de honden maar zeer beperkt los lopen.Felix schreef:Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen last van ...Scooby schreef:De ANWB geeft de routes aan waar je hond voor het grootste gedeelte officieel los mag lopen. Op de Veluwe mogen de honden maar zeer beperkt los lopen.Felix schreef:Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoe bedoel je? Iets mag of iets mag niet.Felix schreef:Geen last van ...Scooby schreef:De ANWB geeft de routes aan waar je hond voor het grootste gedeelte officieel los mag lopen. Op de Veluwe mogen de honden maar zeer beperkt los lopen.Felix schreef:Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan
Groetjes, Karen