Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden-losloop-gebieden

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Ja, dat klopt! :ok:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Ik had Hondenwandelweb nog bij mijn bookmarks staan maar die site lijkt niet meer te bestaan...

Op www.hondenuitlaattips.nl kun je het een en ander vinden, alleen moet je - volgens mij - eerst een account aanmaken.

Wat je ook kunt doen is googelen op de provincie waar je wilt wandelen in combinatie met 'hondenloosloopgebied', dan vind je ook het een en ander.
Afbeelding
Esther80
Zeer actief
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esther80 »

ellen luijks schreef:welke site is dat Felix?

Ik heb op hondenuitlaattips gekeken en er staan niet alle honden-losloopgebieden op. maar het is een begin.

Iemand anders nog suggeties?

Bedankt.

Ellen
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... ee.nl.html

Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

Afbeelding
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan :wink:

Je kan en mag hier op de Veluwe op veel meer plekken ongestoort met je hond door het bos struinen (doe het zelf haast iedere dag!) :ok:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Felix schreef:Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan :wink:

Je kan en mag hier op de Veluwe op veel meer plekken ongestoort met je hond door het bos struinen (doe het zelf haast iedere dag!) :ok:
De ANWB geeft de routes aan waar je hond voor het grootste gedeelte officieel los mag lopen. Op de Veluwe mogen de honden maar zeer beperkt los lopen.
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Scooby schreef:
Felix schreef:Alleen zo jammer dat die website van de ANWB maar beperkte route's weergeeft waar je dan wel met je hond terecht kan :wink:

De ANWB geeft de routes aan waar je hond voor het grootste gedeelte officieel los mag lopen. Op de Veluwe mogen de honden maar zeer beperkt los lopen.
Geen last van ...
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Felix schreef:
Scooby schreef:

Geen last van ...
Hoe bedoel je? Iets mag of iets mag niet.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”