Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vind het ook wel leuk. Ik weet nog niet of ik kan.
Ik weet (nog) niet hoe Max het doet in een groep. Als ik naar de afgelopen weken kijk wordt ze wel behoorlijk dominant naar honden. Zo van: Ik wil me best verwaardigen met je te spelen, maar dan moet je eerst even voor me kruipen.
Maxiem schreef:Ik vind het ook wel leuk. Ik weet nog niet of ik kan.
Ik weet (nog) niet hoe Max het doet in een groep. Als ik naar de afgelopen weken kijk wordt ze wel behoorlijk dominant naar honden. Zo van: Ik wil me best verwaardigen met je te spelen, maar dan moet je eerst even voor me kruipen.
Nog even afwachten dan, het lijkt me leuk als je mee gaat/kan
johan schreef:Ik weet nog niet of ik die datum mee kan gaan, maar lees ik er overheen, of staat er inderdaad nergens waar er afgesproken wordt?
Dat staat er inderdaad nog niet.
Het lijkt me het makkelijkste om op de parkeerplaats bij Bosch en Duin af te spreken (aan de kant van Udenhout).
Ik weet namelijk geen ander makkelijk te vinden centraal punt bij het wandelgebied, misschien iemand anders een idee voor een verzamelplaats .
Ja bij Bosch en Duin afspreken is wel handig inderdaad, bij die kiosk aan de ingang van het bos misschien? Op de parkeerplaats is niet zo handig denk ik.
Oh trouwens, fietsers hoef je niet echt tegen te komen, alleen even vanaf de parkeerplaats steek je het fietspad over.
johan schreef:Ja bij Bosch en Duin afspreken is wel handig inderdaad, bij die kiosk aan de ingang van het bos misschien? Op de parkeerplaats is niet zo handig denk ik.
Oh trouwens, fietsers hoef je niet echt tegen te komen, alleen even vanaf de parkeerplaats steek je het fietspad over.
Dan spreken we bij de kiosk af, die is overigens niet te missen als je vanaf de parkeerplaats naar de bossen wilt lopen.
Nou toen ik de loslooproute bij roestelberg aan het volgen was, kwamen we dus opeens een fietser tegen :N: , vlak naast die route ligt een fietsroute. Ik ben er verschillende tegengekomen... Dus vandaar mijn antwoord.
Ze horen natuurlijk niet op de loslooproute te fietsen
Ik ga ook mee ik weet nog niet of ik beide honden of maar 1 meeneem.
Maar kan haast niet weigeren mee te gaan aangezien ik er 10 minuten met de auto vandaan woon (udenhout)
Daantje* schreef:Ik ga ook mee ik weet nog niet of ik beide honden of maar 1 meeneem.
Maar kan haast niet weigeren mee te gaan aangezien ik er 10 minuten met de auto vandaan woon (udenhout)
Ik vind het helemaal leuk dat er een forumwandeling zo dicht bij huis is
Zou ik eventueel een vriendin met haar bruine labrador mee mogen nemen, of is het leden only
k weet niet of ze mee wil, heb het nog niet gevraagd, maar k denk ik vraag het sowieso eerst hier ff
Daantje* schreef:Ik vind het helemaal leuk dat er een forumwandeling zo dicht bij huis is
Zou ik eventueel een vriendin met haar bruine labrador mee mogen nemen, of is het leden only
k weet niet of ze mee wil, heb het nog niet gevraagd, maar k denk ik vraag het sowieso eerst hier ff
Ik heb er geen problemen mee hoor.
En als het leden only is, meld ze zich toch gewoon aan op het forum
Inge O schreef:ik heb ook wel zin eigenlijk, wilde de loonse en drunense duinen toch al lang eens zien, en het ligt hier niet té veraf.
als het redelijk mooi weer is kom ik misschien ook wel.
Ik ga ook niet mee.
Raisa hinkelpinkelt weer de laatste dagen, ze loopt veel kreupel als ze in draf gaat en in stap belast ze haar achterpoot niet helemaal. Ik wandel nu meer kortere stukjes, om haar wel in beweging te houden, een lange forumwandeling lijkt me teveel van het goede.
Ook ik ga niet mee. Ik ben met Max in Soesterduinen geweest, dat was een groep van 20, en dat was duidelijk veel te druk voor haar om er plezier in te hebben.
Ze is nu gewoon op het veld ook weer snauweriger naar honden, dus dat doe ik niet nog een keer.