Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reu als opvoeder
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Reu als opvoeder
Hoe bijzonder is dat eigenlijk een reu die echt helpt met de opvoeding en verzorging van de pups ?
Sinds de pups 3 weken oud zijn heeft Xuko geleidelijk aan steeds meer taken er bij gekregen. Hij speelt met de pups, hij wast ze, hij bewaakt ze als er er visite is en hij ruimt de ontlasting op.
Hij speelt zelfs met speeltjes bij de pups terwijl hij nooit met speeltjes speelde.
Terwijl hij de eerste 2 weken niet eens in de werpkist mocht kijken heeft Icha nu echt hele vrije momenten waarop ze Xuko de pups toevertrouwt en dan zelf lekker op de bank ligt.
Sinds de pups 3 weken oud zijn heeft Xuko geleidelijk aan steeds meer taken er bij gekregen. Hij speelt met de pups, hij wast ze, hij bewaakt ze als er er visite is en hij ruimt de ontlasting op.
Hij speelt zelfs met speeltjes bij de pups terwijl hij nooit met speeltjes speelde.
Terwijl hij de eerste 2 weken niet eens in de werpkist mocht kijken heeft Icha nu echt hele vrije momenten waarop ze Xuko de pups toevertrouwt en dan zelf lekker op de bank ligt.
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat speciaal! Wat erg van de moeder, maar fijn dat ze dan zo'n verzorger hadden. Was hij toen de vader van het nest ?ladybird schreef:Mijn Mannie deed dat ook. Hij heeft zelfs een keer een nest helemaal opgevoed vanaf 2 dagen oud. Hij waste ze en verzorgde ze, wij hoeften alleen maar te flessen. (moeder was overleden helaas) Mannie speelde altijd een grote rol hier bij de opvoeding van een nest.
Maakt het bij hem niets uit of hij de vader is of niet ?
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Nee hij was niet de vader. Maar dit heeft hij altijd met puppen gedaan. Als hij melk had kunnen priduceren, had hij het ook gedaan volgens mijsirene schreef:Wat speciaal! Wat erg van de moeder, maar fijn dat ze dan zo'n verzorger hadden. Was hij toen de vader van het nest ?ladybird schreef:Mijn Mannie deed dat ook. Hij heeft zelfs een keer een nest helemaal opgevoed vanaf 2 dagen oud. Hij waste ze en verzorgde ze, wij hoeften alleen maar te flessen. (moeder was overleden helaas) Mannie speelde altijd een grote rol hier bij de opvoeding van een nest.
Maakt het bij hem niets uit of hij de vader is of niet ?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
zelf geen eigen ervaring hier thuis, Bo vind het maar oninteresante dingen en Ollie? die heeft hier 1 nest meegemaakt, vond ze wel grappig en heeft er ook wel mee gespeeld toen ze ouder waren ( 6-8 wk) maar echt verzorgen? nee
wel bij kennissen, reu zorgt altijd mee ( mits moeders het toelaat) ligt er ook bij, houd de puppen warm, wast, kotst eten uit voor pupjes.
wel bij kennissen, reu zorgt altijd mee ( mits moeders het toelaat) ligt er ook bij, houd de puppen warm, wast, kotst eten uit voor pupjes.
-
borderke
- Actief
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hier ook zo'n zorgzame reu. Ligt strak voor de werpkist en zou (als mams het toe zou laten) het liefst erbij in kruipen. Dit alles uiteraard ongeacht of hij nu wel of niet de vader is. Als de pups een week of 6 á 7 zijn verslapt zijn aandacht ietwat, maar als het zou moeten zou hij er wel voor door het vuur gaan.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Jeannettebo
- Zeer actief