Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
10 maart Soesterduinen (13.00)
Moderator: moderatorteam
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Aantal honden: 1
- *tweety*
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
Volgens mij moeten er genoeg mensen langs Soest-Zuid komen, maar dan is het inderdaad de vraag of de auto groot genoeg is.
Ik kom langs Soest-Zuid en kan wel mensen meenemen. Ligt er wel aan hoe groot de hond is
Desnoods rijd ik een paar keer heen en weer. Ik neem mijn eigen auto mee, dan hoeven we niet zo te letten op vieze poten enzo
Bij deze even een rijtje van mensen die op station Soest-Zuid afgehaald willen worden:
Maxiem
Karin met Jamey
Anja met Yvar
Ik kom langs Soest-Zuid en kan wel mensen meenemen. Ligt er wel aan hoe groot de hond is

Bij deze even een rijtje van mensen die op station Soest-Zuid afgehaald willen worden:
Maxiem
Karin met Jamey
Anja met Yvar

Groetjes van Margot en een poot van Falco
Meissie, ik zal je nooit vergeten! Layla 09/11/1989 - 23/04/2003
- eternal
- Zeer actief
Anders rij ik ook nog wel een keertje heen en weer. Maar dat moet ik wel ff met me man bespreken. dat hij daar blijft wachten met sara. En dat ik dan met achter jou aan rij Margot?Margot/Falco schreef:Volgens mij moeten er genoeg mensen langs Soest-Zuid komen, maar dan is het inderdaad de vraag of de auto groot genoeg is.
Ik kom langs Soest-Zuid en kan wel mensen meenemen. Ligt er wel aan hoe groot de hond isDesnoods rijd ik een paar keer heen en weer. Ik neem mijn eigen auto mee, dan hoeven we niet zo te letten op vieze poten enzo
![]()
Maxiem
Karin met Jamey
Anja met Yvar
- *tweety*
- Zeer actief
Haha, ik ben niet minderjarig meer, ik ben al 36, was 18 toen ik mn 1e rijles had, en daarna nog een tijdje gelest.Maxiem schreef:De nadelen van nog minderjarig zijn*tweety* schreef:Dit zijn dus echt de nadelen van geen rijbewijs hebben
Alleen werd ik toen gekort op mn studiefinanciering en toen dacht ik van, ach ik pak het later wel weer op, niet dus.

Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Maxiem
- Zeer actief
Dat weet ik. Maar ik wel*tweety* schreef:Haha, ik ben niet minderjarig meer, ik ben al 36, was 18 toen ik mn 1e rijles had, en daarna nog een tijdje gelest.Maxiem schreef:De nadelen van nog minderjarig zijn*tweety* schreef:Dit zijn dus echt de nadelen van geen rijbewijs hebben
Alleen werd ik toen gekort op mn studiefinanciering en toen dacht ik van, ach ik pak het later wel weer op, niet dus.

Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Maxiem
- Zeer actief
Max is doodsbang voor de bus, en ze heeft al wel eens met de trein gereisd. Ik ga de bus liever niet uitproberen als ik echt ergens heen moet, het is zo lullig als ze er dan niet in wilJacksel schreef:Vanaf Amersfoort gaat er ook een bus naar Soest-Zuid... Lijn 70... Doet er 5-10 minuutjes over

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Maxiem
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
Komt best goedeternal schreef:Anders rij ik ook nog wel een keertje heen en weer. Maar dat moet ik wel ff met me man bespreken. dat hij daar blijft wachten met sara. En dat ik dan met achter jou aan rij Margot?Margot/Falco schreef:Volgens mij moeten er genoeg mensen langs Soest-Zuid komen, maar dan is het inderdaad de vraag of de auto groot genoeg is.
Ik kom langs Soest-Zuid en kan wel mensen meenemen. Ligt er wel aan hoe groot de hond isDesnoods rijd ik een paar keer heen en weer. Ik neem mijn eigen auto mee, dan hoeven we niet zo te letten op vieze poten enzo
![]()
Maxiem
Karin met Jamey
Anja met Yvar

Groetjes van Margot en een poot van Falco
Meissie, ik zal je nooit vergeten! Layla 09/11/1989 - 23/04/2003
- Jacksel
- Zeer actief
Is wat mij betreft ok, die 2 kennen elkaar toch al... Even kijken dat gewoon iedereen die naar Soest-Zuid komt iemand heeft om mee te kunnen rijden? Bij Jamey maakt het niet veel uit bij wie ze in de auto zit, als het haar maar niet aanvalt en geen herder isschumie schreef:hahah wel volgens mij kan jamey wel van zich af bijten![]()
MMaar had jij nog een lift nodig vanaf soest zuid.Ik heb alleen tess in de auto en ben alleen dus dat kan wel hoor!

You'll be in my heart... Always...
- eternal
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Voor mij en Max niet. Puppen mogen alles bij Max, zolang ze nog niet teveel praatjes hebben.eternal schreef:Ik rij gewoon samen met Margot richting soest-zuid? en halen daar de rest op.
En vraag is er bezwaar als er heeeeellll misschien ook nog een pup mee komt?
-
- Zeer actief
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- geregistreerd lid
jaaaaaaa! ik kan posten Joepie!!!!
Blijkbaar is er met mijn aanmelding destijds iets niet goed gegaan maar nu mag ik dan ook hier posten!
Heb inmiddels al vernomen dat de Duinen nog niet "vol" zijn
dus wij gaan graag mee zaterdag met Victor de Portugese Waterhond en Quibus de Engelse Cocker Spaniel...
Ik las dat er een aantal mensen met de trein van A'foort Centraal via Soest naar Utrecht willen gaan, maar er gaat ook een bus rechtstreeks van CS naar Soest Zuid volgens mij... (Op www.9292ov.nl (ov reis info) kan je dat checken.
En nog even een tip voor de mensen die met de auto komen, ik ben gisteren toen ik naar de Soesterduinen ging geflitst, dus pas op de flitspalen, ze werken...
Groetjes van Claudine

Heb inmiddels al vernomen dat de Duinen nog niet "vol" zijn

Ik las dat er een aantal mensen met de trein van A'foort Centraal via Soest naar Utrecht willen gaan, maar er gaat ook een bus rechtstreeks van CS naar Soest Zuid volgens mij... (Op www.9292ov.nl (ov reis info) kan je dat checken.
En nog even een tip voor de mensen die met de auto komen, ik ben gisteren toen ik naar de Soesterduinen ging geflitst, dus pas op de flitspalen, ze werken...

Groetjes van Claudine
- *tweety*
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- eternal
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Flynn v/h Runxputtehof
- Vaste gebruiker
Hoi allemaal,
Mss ga ik ook wel mee. Ik vind het wel heel spannend met zoveel honden tegelijk. Heb geen idee hoe Flynn dat gaat vinden.
Ik moet even uitzoeken hoe dat gaat met het openbaar vervoer, maar ik laat het vrijdagavond nog wel even weten of ik zeker kom of niet
Mss ga ik ook wel mee. Ik vind het wel heel spannend met zoveel honden tegelijk. Heb geen idee hoe Flynn dat gaat vinden.

Ik moet even uitzoeken hoe dat gaat met het openbaar vervoer, maar ik laat het vrijdagavond nog wel even weten of ik zeker kom of niet

Groetjes Sabine en een pootje van Flynn