Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mss ga ik ook wel mee. Ik vind het wel heel spannend met zoveel honden tegelijk. Heb geen idee hoe Flynn dat gaat vinden.
Ik moet even uitzoeken hoe dat gaat met het openbaar vervoer, maar ik laat het vrijdagavond nog wel even weten of ik zeker kom of niet
Ik zit er ook over na te denken. Zag net op de routeplanner dat 't voor mij niet zo ver is.
Zouden Chub en ik ook mee kunnen ??
Is het een aangelijnde of losloop wandeling?
Op welke locatie gaan we verzamelen? Volgens mij kun je op meerdere plaatsen deze duinen binnengaan? Wel zo handig als we allemaal op dezelfde plek staan
En misschien een centraal telefoonnummer voor last minute afbellers?
De parkeerplaats waar we verzamelen, ligt vlakbij de Foekenlaan 24 (om in te tikken in de TomTom) in Soest. Vanaf de Foekenlaan 24 moet je voor het spoor naar links. Kom je vanaf de Den Blieklaan de Foekenlaan op, dan ga je over het spoor direct rechts.
De ingang van de parkeerplaats staat aangegeven met een bord naar de kiosk.
Ik kan wel iemand ophalen van het station als dat nog nodig is, maar die moet de hond dan wel voorin op schoot houden. Om nou zomaar een vreemde hond bij Bram achterin te gooien, lijkt me geen goed idee eigenlijk.
De parkeerplaats waar we verzamelen, ligt vlakbij de Foekenlaan 24 (om in te tikken in de TomTom) in Soest. Vanaf de Foekenlaan 24 moet je voor het spoor naar links. Kom je vanaf de Den Blieklaan de Foekenlaan op, dan ga je over het spoor direct rechts.
De ingang van de parkeerplaats staat aangegeven met een bord naar de kiosk.
Top, die ken ik. Misschien kan Margot het in de openingspost zetten?
Chub schreef:Ik zit er ook over na te denken. Zag net op de routeplanner dat 't voor mij niet zo ver is.
Chub schreef:Ik zit er ook over na te denken. Zag net op de routeplanner dat 't voor mij niet zo ver is.
Veel herders volgens mij... Nouja, Jamey leert het maar...
Heb er zin in... Moet nog ff kijken of ik zelf kom (en dan wel vervoer terug nodig heb, evt. naar soest zuid), of ook met de bus heen... Hangt van humeur van mn ouders af...
*tweety* schreef:Ik wil nog steeds wel opgehaald worden van station Soest Zuid,
ik zal even uitzoeken hoelaat de trein daar aankomt.
Laat het morgen even weten.
Maar wie kwam mijn nu ophalen?
Falco jij toch of gaat dat niet door?
Als ik het goed heb begrepen gaat er gewoon een hele groep auto's naar soest-zuid en wordt er daar verdeeld
Nou ik kom morgen definitief.
Dacht eigenlijk dat deze wandeling zondag was en heb daarna nog met nichtjes uit de omgeving afgesproken. Hoop alleen dat Harley niet te moe is na een ochtend blaffen op de hondenclub.
Zou ik iemands gsm nummer mogen via pb voor het geval ik verdwaal in de file kom te staan of wat dan ook?
*tweety* schreef:Ik wil nog steeds wel opgehaald worden van station Soest Zuid,
ik zal even uitzoeken hoelaat de trein daar aankomt.
Laat het morgen even weten.
Maar wie kwam mijn nu ophalen?
Falco jij toch of gaat dat niet door?
Als ik het goed heb begrepen gaat er gewoon een hele groep auto's naar soest-zuid en wordt er daar verdeeld
Ik ben om 12.45 uur op het station en neem Sabine en Flynn mee. Die kan zeker voorin de auto gezien z'n grootte