Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ze groeit goed

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Esther80
Zeer actief
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ze groeit goed

Ongelezen bericht door Esther80 »

Vai zit inmiddels op de 39e dag van de dracht en ze groeit goed en hard.

Madam is inmiddels 17 cm in omvang gegroeid en ze zit nu op 77 cm. Volgende week beginnen we met bijvoeren.

Ze is veel minder actief dan normaal, logisch met zo'n volle buik, maar verder is ze nog altijd de vrolijke en vooral ondeugende miep. Gisteren gapte ze een rauw ei uit de kartonnen verpakking van het aanrecht af en het kattenvoer is ineens ook niet veilig meer. In de kamer hebben we 2 oude kussens van een bankstel liggen met een hoeslaken erom heen, nou, die is doormidden, haha. Prachtig om te zien hoe ze ontwikkeld en hoe ze er moederlijk uit gaat zien. We zijn enorm trots op ons meiske.

Afbeelding

Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

Afbeelding
Cover
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cover »

Ze groeit zeker goed, dat is duidelijk te zien!
Groetjes Diana
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Dat is goed te zien!
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

:ok: ze ziet er super uit. Ik ben echt heel benieuwd naar de pupsels en hoeveel het er zullen zijn.
Grappig hè dat eten pikken. Isis deed het nooit tot ze ongeveer net zo lang drachtig was als Vai. Toen zag ik haar ineens met sneetjes droog brood achterlangs mijn stoel sluipen (die lagen op tafel voor de vogels). Ik heb er niks van gezegd. Ik vond het wel grappig zo'n zwanger moederbeest dat ineens zelfvoorzienend werd. :mrgreen:
Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amaranthas »

zozo die krijgt inderdaad een lekker buikje :)
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
Esther80
Zeer actief
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esther80 »

Essy schreef::ok: ze ziet er super uit. Ik ben echt heel benieuwd naar de pupsels en hoeveel het er zullen zijn.
Grappig hè dat eten pikken. Isis deed het nooit tot ze ongeveer net zo lang drachtig was als Vai. Toen zag ik haar ineens met sneetjes droog brood achterlangs mijn stoel sluipen (die lagen op tafel voor de vogels). Ik heb er niks van gezegd. Ik vond het wel grappig zo'n zwanger moederbeest dat ineens zelfvoorzienend werd. :mrgreen:
Hahaha, tja, hoe kun je nou boos worden op zo'n vertederend koppie en een dikke buik. Het ergste is dat Ghalu meedoet, hij is ineens ook zwanger :smile: en vindt de vogelbollen die in de tuin hangen erg bijzonder. Goed opletten dus!!

De eetlust heeft echt belachelijke proporties aangenomen en tot op heden krijgt ze alleen een ei of haring extra. Vanaf zondag gaan we bijvoeren, gos wat zal ze dat lekker vinden, haha.

Mijn gevoel zegt 13 pups, 8 teven, 5 reuen. Erg veel ja, maar bij de RR kun je zulke grote nesten verwachten. Aanstaand weekend hebben we nog met 3 puppemensen afspraken, ze zijn in principe allemaal al besproken, tenzij we er 16 krijgen :19:

Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

Afbeelding
borderke
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door borderke »

die is al mooi dik
leuke site