Ik zit met een probleem. Ik heb een boxer rue van 7 jaar oud. Mijn ex en ik zijn een tijdje geleden uit elkaar gegaan en het is gebleken dat het niet te doen is samen voor mijn hond te zorgen. Ik werk onregelmatig en had iemand gevonden die mijn hond uit kon laten, maar deze persoon heeft een baan gevonden. Fijn voor haar, vervelend voor mijn hond

Hij kan het wel zo lang ophouden, maar leuk is het niet voor hem natuurlijk als ik hele dagen weg ben. Daarnaast merk ik dat hij sikkeneurig wordt van al dat binnen zitten, en dan nog alleen ook.
Ik heb wel wat adresjes waar hij af en toe terecht kan als ik veel moet werken, maar dat is geen structurele oplossing. Ik heb gedacht aan een honden uitlaatservice, maar deze zijn best aan de prijs en daarnaast is mijn hond wel eens dominant naar andere reuen, dus dat is ook geen oplossing.
Ik zoek dus iemand, het liefst uit Tilburg, die hem meerdere keren per week kan uitlaten of waar hij eventueel, de uren dat ik ben werken, in huis kan. Dit is op verschillende tijden, omdat ik onregelmatig werk. Uiteraard staat daar een kleine beloning tegenover.
Hij heet Eddie, is een beetje dominant naar andere reuen, en vind kinderen een beetje eng. Verder is hij heel lief en luisterd goed en eigenlijk naar iedereen.
Kun jij me helpen, ken je iemand die dat kan of heb je een ander idee, laat het me weten.