Omdat hier niemand èchte, grote honden heeftAnnelies schreef:Dat wordt gezellig saampjes met Peppie, Felix...Felix schreef:Nou, los van Pepie ... wie gaat ermee
Weinig aanmeldingen, zeg...Hoe zou dat nu toch komen..?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grote hondjes wandeling Kootwijkerzand ...
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
- Annelies
- Zeer actief
Nahhhhhhhhh...... wat jammerrrrrr nou, Inge....Inge O schreef:tja, wilde ik toch zooooooooooooooooooooooooooooo graag mee, en mocht ik nietAnnelies schreef:Dat wordt gezellig saampjes met Peppie, Felix...Felix schreef:Nou, los van Pepie ... wie gaat ermee
![]()
![]()
.
Ik weet zeker dat je hiervan gaat wakker liggen...

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
- Annelies
- Zeer actief
Misschien wil Nanna wel mee met Felix...Marion. schreef:Omdat hier niemand èchte, grote honden heeftAnnelies schreef:Dat wordt gezellig saampjes met Peppie, Felix...Felix schreef:Nou, los van Pepie ... wie gaat ermee
Nannaaaaaaaa...!!!!!!! :lol:

-
Marion.
- Annelies
- Zeer actief
Nou, dan blijft Simone toch thuis...??Marion. schreef:Moet ze wel alleen die groterd meenemenAnnelies schreef:Misschien wil Nanna wel mee met Felix...![]()
Lijkt me een heerlijke combi, Felix en Nanna

-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Jij verstopt je toch alleen maar in honden, dus dat wordt uberhaupt al niets...Marion. schreef:Moet ze wel alleen die groterd meenemenAnnelies schreef:Misschien wil Nanna wel mee met Felix...![]()
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
Marion.
-
Marion.
- Annelies
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Marion.
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Ken je nagaan hoe lachwekkend figuur jij bentMarion. schreef:Het wordt tijd voor een nieuw geintje. Deze heb je al te vaak gebruiktFelix schreef:Jij verstopt je toch alleen maar in honden, dus dat wordt uberhaupt al niets...
- alm@
- moderator
- alm@
- moderator
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou moet je niet te moeilijk doen he, dat snapt ze niet hoe het werktalma2 schreef:D'r zit toch wel een tape-recordertje inMarion. schreef:Precies. En ik ga het borstzakje van mijn bodywarmer van doorzichtig plastic maken. En daar mijn foon in meenemenalma2 schreef:Als forum-FBI
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
Houdt 't voor Felix zelf ook op, met zn Belgische asielhond.alma2 schreef:Nou, dan houdt het voor mij opFelix schreef:Ohja, Belgen zijn uitgesloten van deelnameInge O schreef:nou, dan moesten jullie al terug zijn.Felix schreef: Als de eerste blaadjes aan de bomen gaan komen, en de vogeltjes vrolijk gaan fluiten buiten![]()
- alm@
- moderator
Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEukalipta schreef:Houdt 't voor Felix zelf ook op, met zn Belgische asielhond.alma2 schreef:Nou, dan houdt het voor mij opFelix schreef:Ohja, Belgen zijn uitgesloten van deelnameInge O schreef: nou, dan moesten jullie al terug zijn.

- Annelies
- Zeer actief
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij welalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt
Maarja, hoe moet het nu als er een Spanjaard in een Belgisch of Nederlands asiel zit, heeft die dan wel recht op herplaatsing? Of levert zo'n dubbel paspoort dan toch problemen op?
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Mir@n
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij is ws een van diegenen die het hardste protesteert tegen dubbele nationaliteiten.Jaap* schreef:Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij welalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt
Maarja, hoe moet het nu als er een Spanjaard in een Belgisch of Nederlands asiel zit, heeft die dan wel recht op herplaatsing? Of levert zo'n dubbel paspoort dan toch problemen op?
- Mir@n
- Zeer actief
- Contacteer:
- alm@
- moderator
Niet goed gelezen, je wilde het eigenlijk niet zeggen :sst: Dat is het nadeel als je pc in de woonkamer staat, ben je nog wel eens met 6 dingen tegelijk bezigInge O schreef:ik heb het in dat andere topic toch ook al 'verklapt' dat zijn hond uit belgië komtalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEukalipta schreef:Houdt 't voor Felix zelf ook op, met zn Belgische asielhond.alma2 schreef: Nou, dan houdt het voor mij opEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt
?

- alm@
- moderator
En wat moet ik danJaap* schreef:Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij welalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt
Even nog voor Felix: mijn Tjechje kleurt uitstekend bij het laminaat

- mariadehaas
- geregistreerd lid
- mariadehaas
- geregistreerd lid
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan zal ik jullie toch moeten teleur stellen, Laika is hier gekomen via Retriever Rescue ( www.retrieverrescue.nl), dus heb haar niet uit een Belgisch asiel gehaaltJaap* schreef:Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij welalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
via mensen in nederland, die haar uit een belgisch asiel hebben gehaald, is ze bij felix terecht gekomenInge O schreef:nee, maar ze woonde bij haar vorige baas wel in belgië, toch? of jij hebt in je eerste topics uit je nek zitten kletsen (en dat kunnen we toch heel moeilijk van jou geloven...).Felix schreef:Dan zal ik jullie toch moeten teleur stellen, Laika is hier gekomen via Retriever Rescue ( www.retrieverrescue.nl), dus heb haar niet uit een Belgisch asiel gehaaltJaap* schreef:Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij welalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt
- alm@
- moderator
Hoe het ook zij, ik heb ik elk geval respect voor mensen die het aandurven een buitenlandse hond in huis te halenyamie schreef:via mensen in nederland, die haar uit een belgisch asiel hebben gehaald, is ze bij felix terecht gekomenInge O schreef:nee, maar ze woonde bij haar vorige baas wel in belgië, toch? of jij hebt in je eerste topics uit je nek zitten kletsen (en dat kunnen we toch heel moeilijk van jou geloven...).Felix schreef:Dan zal ik jullie toch moeten teleur stellen, Laika is hier gekomen via Retriever Rescue ( www.retrieverrescue.nl), dus heb haar niet uit een Belgisch asiel gehaaltJaap* schreef:Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij wel

-
Marco#
Neemt niet weg dat er geen animo is voor je wandeling. Zou een eyeopener KUNNEN zijn.Felix schreef:Dan zal ik jullie toch moeten teleur stellen, Laika is hier gekomen via Retriever Rescue ( www.retrieverrescue.nl), dus heb haar niet uit een Belgisch asiel gehaaltJaap* schreef:Daar had hij de bui al zien hangen en de Belgische en Nederlandse asiels gauw even in één autochtone groep getrokken, anticiperen kan hij welalma2 schreef:Bedoel je dat Felix z'n hond uit een Belgisch asiel komtEn dan is hij aan het zieken in een ander topic dat iemand z'n hond uit een spaans asiel haalt