Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kleine hondjes wandeling Kootwijkerzand 17 maart 12.30!!
Moderator: moderatorteam
Kleine hondjes wandeling Kootwijkerzand 17 maart 12.30!!
Wie gaat er mee?
In ander topic zag ik dat er animo voor was, dan nu tijd om knopen door te hakken.
Om 1230 afspreken?
Alleen ff kijken hoe we dan precies bij de zandvlakte komen, dat lijkt me wel het leukst.
In ander topic zag ik dat er animo voor was, dan nu tijd om knopen door te hakken.
Om 1230 afspreken?
Alleen ff kijken hoe we dan precies bij de zandvlakte komen, dat lijkt me wel het leukst.
Laatst gewijzigd door Marloes op 11 mar 2007 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
SlimMarloes schreef:Datum klopt. Maar als er meer mensen op de zondag kunnen, dan kan dat ook.
Ik ging van mezelf uit en mijn vriend is die dag weg, dus kan ik mooi aan de wandel.
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
haha ik ben altijd gezellig, nee hoorMarloes schreef:Aanhangsels zijn vast ook heel gezellig om mee te hebben!vosse schreef:ik heb liever op een zondag maar met mij hoef je natuulijk geen rekening te houden want ik kom zonder hond en loop gewoon als aanhangsel mee :N:
maar om mij hoef het niet op een andere dag hoor, dan weten jullie dat even

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
-
- Zeer actief
Re: Kleine hondjes wandeling Kootwijkerzand 17 maart
de zandvlakte is niet zo moeilijk te vinden. als jullie gaan en je wilt een routebeschrijving kun je me altijd een PB sturen.Marloes schreef:Wie gaat er mee?
Om 1330 afspreken?
je kunt daar echt heel gaaf wandelen.
wij deden de zandvlakte altijd te paard en dan in volle galop

-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Wat mij betreft gaat het gewoon door hoor.lies schreef:marloes, hoe zit het..gaat deze wandeling nog door? is ineens zo stilletjes geworden hier, of wacht je op wat meer aanmeldingen?
Ik hoef niet perse met een mega grote groep te lopen.
Wie mee wil, die gaat mee. En hoe we lopen, tja, dat bespreken we dan wel. Hangt af van ieders wensen.

-
- Zeer actief
Marloes schreef:Wat mij betreft gaat het gewoon door hoor.lies schreef:marloes, hoe zit het..gaat deze wandeling nog door? is ineens zo stilletjes geworden hier, of wacht je op wat meer aanmeldingen?
Ik hoef niet perse met een mega grote groep te lopen.
Wie mee wil, die gaat mee. En hoe we lopen, tja, dat bespreken we dan wel. Hangt af van ieders wensen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
Mag ik misschien ook mee?tess is amstaff teefje van nu negen maanden heel sociaal,wel soms iets lomp....En als het mogelijk is ook mijn bull-terrier reu als hij een bal mee mag hebben,dan laat hij andere honden helemaal links liggen.Pakken ze zijn bal af(als dat lukt is dat al erg knap want bal zit muurvast) dan maakt hij er geen ruzie om,maar wacht tot ik zijn geliefde bal weer heb gered......
Wat mij betreft ga je gewoon mee. Voor Robbie wel goed als hij in contact komt met grote honden die wel vriendelijk zijn. Hij is een beetje bang voor grote honden die wild op hem af denderen...schumie schreef:Mag ik misschien ook mee?tess is amstaff teefje van nu negen maanden heel sociaal,wel soms iets lomp....En als het mogelijk is ook mijn bull-terrier reu als hij een bal mee mag hebben,dan laat hij andere honden helemaal links liggen.Pakken ze zijn bal af(als dat lukt is dat al erg knap want bal zit muurvast) dan maakt hij er geen ruzie om,maar wacht tot ik zijn geliefde bal weer heb gered......
Weet niet of ze dat doen...?
-
- geregistreerd lid
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
-
- Actief
Hoe komen we er? Nou ben nog nooit bij de zandvalkte geweest, maar dit is de routebeschrijving die ik heb:
Richting Kootwijk
Kootwijk door
Dan aan de linkerkant van de weg een boerderij waar je het bos in kan, fietspad en bospad.
Na een km aan de linkerkant uitkijktoren en zand!
Maar daar kan je met de auto niet komen dus die moeten we ergens anders kwijt.
Is er ook iets centraals waar we de auto's neer kunnen zetten zodat we daar al af kunnen spreken?? Ik heb geen idee namelijk...
Zal Bekkie ff pb-en...
Richting Kootwijk
Kootwijk door
Dan aan de linkerkant van de weg een boerderij waar je het bos in kan, fietspad en bospad.
Na een km aan de linkerkant uitkijktoren en zand!
Maar daar kan je met de auto niet komen dus die moeten we ergens anders kwijt.
Is er ook iets centraals waar we de auto's neer kunnen zetten zodat we daar al af kunnen spreken?? Ik heb geen idee namelijk...
Zal Bekkie ff pb-en...
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Het gaat rond volgens mij, ik zat vandaag ook al ziek thuis.Hutsje schreef:Ik kan helaas niet. Ik barst van de koppijn en alls zit dicht. Jammer want Kiefer is zo groot die mag straks niet mee mee!
Maar na een lading paracetamol en primperan gaat het wel weer wat beter.
Ik ben er dus wel morgen.
Jammer dat je niet kan, beterschap!!!