Jawel Marion...maar dat moet een MAAND van te voren
Ik heb begin maart de data voor april door moeten geven.
Twee optie's aangeven waarvan ZIJ er 1 kiezen.
Dus ik heb twee zaterdagen opgegeven en de tijd maakte me niet uit.
Daarnaast heb ik voor het andere bezoek ook nog vier verschillende dagen opgeveven waaruit ze konden kiezen...
Je bent overgeleverd aan wat zij beslissen..beetje shit allemaal...
Data indienen, zij kiezen uit, Mathijs moet het spul indienen, Mathijs krijgt het terug en moet het naar ons opsturen waarna wij met papiertjes daar heenkunnen.
Ik heb hem nog niet weer gezien sinds oktober (en daarvoor ook al een paar maand niet) en Robin heeft hem straks ook al ruim twee maand niet gezien. Hij zat 6 weken ter observatie op zijn nieuwe stekkie
oldemeyer is een "gebied" . het is bos met een grote zwemvijver en wandelroutes. Dat water heet de oldemeyer
Het is niet moeilijk, maar anders kunnen jullie ook bij de begraafplaats afspreken

dat is er vlak voor en zit aan de Oldemeyerweg (zo heet dat geloof ik)
Het is een plek die je niet missen kunt, dus op zich misschein een idee om daar te wachten op de auto van Jes die voorbij komt vliegen
maar je kunt ook gewoon braaf de begraafplaats voorbij rijden...dan rij je nog een dikke twee tot drie km door (weg door het bos) en dan zie je aan de linkerhand de zwemvijver liggen...
Als je daar afspreekt kun je daarna zo een klein stukje terugrijdne naar de wandelroute. Of gewoon beginnen met wandelen bij de zwemvijver en dan zo de rest van de routes pakken.